web analytics
ראשי / ביל קלינטון – Bill Clinton – מזל אריה

ביל קלינטון – Bill Clinton – מזל אריה


דרגו את העמוד 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 StarsLoading...

בתחום הפוליטי, יתכן שביל קלינטון ( Bill Clinton ) הוא בן מזל אריה הכי מפורסם מכול גלגל המזלות. נשיא של ארצות הברית לשעבר במשך שתי קדנציות, בין השנים 1993-2001, מטעם מפלגת דמוקרטית, ביל קלינטון היה מנהיג מוערך ואהוב, אחד הידידים ותומכים הכי גדולים של ישראל. ביל קלנטון נולד ב-19 באוגוסט 1946 בארקנסו. הוא סיים יחסים בינלאומיים באוניברסיטת ג’ורג’טאון ויש לו גם תואר במשפטים מטעם אוניברסיטת היוקרתית ייל. הוא היה סטודנט מצטיין וגם מוזיקאי מבטיח, סקסופוניסט.

ביל קלינטון נבחר נשיא ארצות הברית בשנת 1992, כאשר ניצח את המעמד הרפובליקאני, ג’ורג’ הרברט ווקר בוש. הוא היה אז רק בן 46, נציג מכובד של הדור “הבייבי בום”, שמתייחס לילידי התקופה אחרי מלחמת העולם השנייה. בזמן הקדנציות שלו, כלכלת ארצות הברית רשמה התפתחות ללא תקדים.




קלינטון היה מעורב גם בתכניות חברתיות. הוא קידם רפורמות רווחה ואת החוק ביטוח בריאות ממלכתי לילדים. בשנת 1996 הוא זכה לקדנציה נוספת. הוא היה הנשיא הדמוקרטי השני שנבחר לקדנציה שנייה, אחרי פרנקלין רוזוולט.  

על פי אסטרולוגיה, ביל קלינטון הוא בן מזל אריה אוטנטי. הוא שאפתני, חכם, מוכן לכול מאמץ כדי להגיע לפסגה. הוא נשוי להילרי קלינטון ויש להם בת אחת. אחרי כהונתו כנשיא ארצות הברית, ביל קלינטון נשאר עדיין דמות ציבורית בולטת. הוא מעביר הרצאות, כתב ספר על חייו ועוסק בפעולות הומניטאריות.





 

הורוסקופ מפורסמים בני מזל אריה

 

ביל קלינטון – Bill Clinton
בתחום הפוליטי, יתכן שביל קלינטון ( Bill Clinton ) הוא בן מזל אריה הכי מפורסם מכול גלגל המזלות. נשיא של ארצות…

 

 

מדונה – Madonna
מדונה אסתר לואיז צ’יקונה ( Madonna ), בשם הבמה מדונה, היא כנראה הבת מזל אריה הכי מפורסמת מכול גלגל…

 

 

שמעון פרס
שמעון פרס הוא דמות חשובה בפוליטיקה ישראלית, דמות מוערכת ומוכרת מעבר לגבולות הארץ. הוא היה שר החוץ …

 

 

גלגל המזלות של המפורסמים

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוֹכֶן | תַפרִיט | תפריט גישה