web analytics
ראשי / בר רפאלי – מזל תאומים

בר רפאלי – מזל תאומים


דרגו את העמוד 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 StarsLoading...

בר רפאלי היא בת מזל תאומים מפורסמת ישראלית. היא דוגמנית בינלאומית, בין המוערכות ביותר בעולם. במשך הקריירה המוצלחת היא הובילה קמפיינים פרסום עבור חברות גדולות בעולם כמו גרנייר, שנל, סובארו, גאפ, פוקס, קסטרו, סמסונג. היא הופיע על עמוד הראשון במגזינים נחשבים כמו קוסמופוליטן, אל,  מרי קלאר, מאקסים, גלאמור, הרפר בזאר, ספורטס אילוסטרייטד ועוד. בר רפאלי נולדה ב- 4 ביוני 1985 בהוד השרון, במשפחה ישראלית וותיקה, דור שני בארץ. יש לה שורשים באיטליה ופולין, איפה נולדו ההורים של הוריה. אימא שלה הייתה דוגמנית מוצלחת בשנות ה-70.

בר רפאלי התחילה את הקריירה בדוגמנות כבר בגיל של כמה חודשים, כאשר הופיע בפרסומות בטלוויזיה. היא הופיע בקמפיינים של קסטרו, פילפל, מילקי. בשנת 2000 היא זכתה לתואר “דוגמנית השנה”. היא הדוגמנית הישראלית השנייה שהופיע במגזין המפורסם “ספורטס אילוסטרייטד” בשנת 2007, אחרי מיכאלה ברקו.




למרות שלא גויסה לצה”ל בעקבות נשואים פיקטיביים עם חבר משפחה, נשואים שנחשפו ברעיון לעיתון ידיעות אחרונות ועוררו ביקורות חריפות, בר רפאלי היא שגרירת כבוד של ישראל בכול העולם. היא התנדבה בפעילויות רבות שנועדו לקדם את התדמית של ארצנו בחו”ל, כמו לדוגמא הקמפיין של משרד התיירות בשנת 2006 והקמפיין הסברה של ממשלת ישראל לגבי המצאות ופיתוחים ישראלים בשנת 2013. בשנת 2015 היא נבחרה להשתתף כשופטת בפרויקט מיועד לסטודנטים של שגרירות ישראל בארצות הברית.

מבחינת סנטימנטאלית, בר רפאלי היא בת מזל תאומים מפורסמת אוטנטית. היא אישה מהממת, שמחפשת אהבה אמיתית שלא תמיד מצליחה. אחרי רומן סוער של 5 שנים עם השחקן האמריקאי ידוע לאונרדו דיקפריו, בר רפאלי התארסה לאיש עסקים הישראלי עדי אזרע. 





 

הורוסקופ מפורסמים בני מזל תאומים

 

מרילין מונרו – Marilyn Monroe
מרילין מונרו הייתה בת מזל תאומים טיפוסית: מורכבת ולא יציבה, מחפשת תשומת לב ואהבה אמיתית, תעלומה עבור…

 

 

בר רפאלי
בר רפאלי היא בת מזל תאומים מפורסמת ישראלית. היא דוגמנית בינלאומית, בין המוערכות ביותר בעולם. במשך הקריירה…

 

 

אביגדור ליברמן
אביגדור ליברמן הוא בן מזל תאומים הכי מפורסם בחיים הפוליטיים בישראל. הוא נולד ב-5 ביוני 1958 בעיר קישינב…

 

גלגל המזלות של המפורסמים

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוֹכֶן | תַפרִיט | תפריט גישה