web analytics
ראשי / גלגל המזלות וגלגול המזלות

גלגל המזלות וגלגול המזלות

mandala_symbolעל גלגול נשמות יש המון דעות, תיאוריות וויכוחים ולא רק עם המדע אשר פוסלת אפשרות זאת אלא גם ביהדות או קבלה יש דעות שונות.
על פי תיאוריות מסוימות מבוססות בעיקרון של קארמה, חלק גדול של אסטרולוגים מאמינים שכל בן אדם עובר כמה שלבים של קיום. כול חיים אחרות יכולות להיות תגמול או עונש על מה הוא עשה בחיים הקודמים שלו.

מה שהיינו בגלגול קודם זה תעלומה שלא ניתן לפתור בקלות. אסטרולוגיה מסמנת כל מה עשינו בגלגול הקודם ביחס ישיר למזל שבו נולדנו. להלן האפשרויות הקשורות למזלות על מה היינו בחיים הקודמים. ברור שהדברים המתוארים בהמשך הם מאוד כללים אבל בטוח שאפשר למצוא תמיד נקודות קרובות למציאות.

 

 


דרגו את העמוד 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 StarsLoading...








 


מזל טלה
ההתנהגות קצת אגרסיבי של הטלה יכול להיות תוצאה של קיום קודם מלא סבל בגלל שלממונים עליו היו דרישות מוגזמות או מפני שהיה חייב לחיות לפי הנהלים של אחרים. הכאב מחיים קודמות יכול לגרום לטלה להיות לפעמים אנטיפאטי ולחפש נקמה.

מזל שור
האסטרולוגים חושבים שמי שנולד במזל שור היה בחיים קודמות דמות מטריאליסטי מאד, מסיבות קשורות יותר לצורך של ביטחון עצמי. כנראה שהיו היה בעל נכסים רבים וקמצן. בהווה, שור ירש רק את הצורך לביטחון כלכלי ונוחות. 

מזל תאומים
יתכן שבגלגול הקודם היה איש מדע, גאון לא מובן שבהווה הוא חייב למסור לאחרים את הידע רחב שלו, שנרכש כנראה בחיים הקודמות. בהווה, בעלי מזל תאומים מאד חברותיים ונלהבים אך בקיום הקודם היו מופנמים, מבודדים.

מזל סרטן
כנראה שהרגשות לפעמים מוגזמת של הסרטן היא תוצאה של סבל גדול בגלל פטירה של מישהו אהוב ומאד קרוב, כמו בן משפחה. לפי תחזית אסטרולוגית, הצורך של סרטן לאהבה, יציבות ומשפחה בא מעובדה שבגלגול הקודם הוא לא ממש ידע מה זה אהבה.

מזל אריה
מבחינת האופי שלו, האריה היה בכל גלגול קודם מאוד גאה מעצמו ורברבני. האסטרולוגים חושבים שלאריה היו תפקידים חשובים, ושהוא זכה לכוח ותפארת. המשפחה היה פחות חשובה.

מזל בתולה
האסטרולוגים חושבים שהצורך העכשווי לפרפקציוניזם וקריירה מוצלחת בא מחיים קודמות מלאות בטלנות ושטחיות. כנראה שבגלגול קודם, בעלי מזל בתולה נהנו מחיים נוחים מלא מסיבות ובלי אחריות.

מזל מאזניים
יתכן שבעלי מזל מאזניים היו מאד מאוכזבים בחיים הסנטימנטאליים. בהווה, הם לא סומכים על אף אחד בקלות, וזה בגלל הטראומות שסבלו בגלגול הקודם. לפי תחזית אסטרולוגית, החוסר אימון ופחד מכישלון יעקבו עוד הרבה זמן את מי שנולד במזל זה.

מזל עקרב
האסטרולוגים חושבים שהוא נשאר מקיום קודם עם הצורך להעניש את כול אחד שטועה כלפיו. וזה מפני שפעם, התכונה העיקרית שלו היה קשיות, חומרה. לכן, בהווה, רוב בעלי מזל עקרב הם אנשים חרוצים, שמשתדלים להיות נחמדים ולתמוך בכל מי שזקוק לעזרה.

מזל קשת
אם בקיום קודם הוא היה לא יציב, פרפר אמיתי שאי היה אפשר לסמוך עליו, מי שנולד במזל קשת מתנהג בהווה בדיוק הפוך. הוא נאמן שאפשר לסמוך עליו בעיניים עצומות, אולי מפני שבגלגול קודם היה חי בשקר ודואליות.

מזל גדי
יתכן שמי שנולד במזל גדי חי בקיום אחר בפרוטקציה של מישהו, ללא הצלחות מי יודע מה, ללא אושר וגם ללא מאמצים. היה לו מזל למצוא את מישהו שהציע לו את הכול.  לכן, בהווה, גבי בונה את חייו מסביב לקריירה ומעמד חברתי. 

מזל דלי
יתכן שבגלגול קודם היה עם ראש בעננים, חולם, ידאליסטי. בהווה, דלי מאד פרגמטי. פעם הוא חי והתאמץ לטובת האחרים והחברה, יכול להיות שהיה מנהיג מוערך, מוכן למות עבור מטרות גדולות. בהווה, הכי דואג לעצמו.

מזל דגים
בהווה, הקארמה שלו אפלה, מלאת סבל וחרדות כי כנראה שמי שנולד במזל דגים לא שלט על מחשבותיו ומעשיו בגלגול הקודם. פעם היה אדיש וזה גרם לא להיות מאד נמרץ, לחפש ללא חרף, לעשות מדיטאציה ואף פעם לא להישאר אדיש.

 




שאלות ותשובות שיכולות לעניין אותך בתחום הורוסקופ ואסטרולוגיה

עד כמה אפשר לסמוך על הורוסקופ יומי?
horoscop_faq_04במשך אלפי שנה, האנשים התעניינו בתחזית אסטרולוגית כי רצו לדעת כמה שיותר מפורט על מה צפוי לקרות בחיים הפרטיים מבחינת אהבה, כסף, בריאות ומה לא. לפני אלפי שנה, היה כדאי לדעת מה התחזית אסטרולוגית לגבי מזג אוויר כדי לתכנן את העבודות בחקלאות

מדוע חשוב לדעת את מזל האופק שלכם?
Horizon Zodiac Signהתכונות שמתוארות על ידי מזל האופק מתחילות להופיע באופן יותר בולט בגיל 28 – 30. עד אז, האדם מתנהג יותר לפי השפעה של המזל שבו הוא נולד. זה לא אומר שהוא יאבד את התכונות של מזלו אלא שאלה משתלבות עם המאפיינים של מזל האופק שלו...

איך שעת לידה משפיעה על הורוסקופ אישי?
Clock Horoscopeבתחום אסטרולוגיה, הנתונים האישיים חשובים מאד. שום אסטרולוג רציני לא מתבסס על מידע כללי כמו תאריך לידה. אם אתם מעוננים לקבל מידע כמה שיותר מדויק על הגורל שלכם, אתם צריכים לדעת  את הזמן המדויק של הלידה ...

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוֹכֶן | תַפרִיט | תפריט גישה