web analytics
ראשי / פירוש חלומות / הקשר בין לוכד חלומות, שינה טובה ופירוש חלומות

הקשר בין לוכד חלומות, שינה טובה ופירוש חלומות

הקשר בין לוכד חלומות, שינה טובה ופירוש חלומותלוכד חלומות הוא כלי עתיק ששייך למסורת הקסומה של האינדיאנים האמריקאים, העם אוג’יבווה. לוכד חלומות מסורתי נוצר בכוונה להגן על האדם יושן, במיוחד הילדים, מחלומות רעים וסיוטים, ולפנות מקום רק למחשבות חיוביות.
הכלי נוצר בצורה מסוימת במטרה לאפשר רק לחלומות הטובים להיכנס דרך מסנן שבמרכז. הכנת לוכד חלומות היה תהליך מורכב.
האינדיאנים בנו את הכלי בעזרת קשירות גידים כמו רשת סביב מסגרת בצורה חישוק מעגלי או דמעה. הגודל של לוכד חלומות מסורתי הוא כמה סנטימטרים. האגדה אומרת שהחלומות הרעים או הסיוטים נתפסים ברשת של לוכד החלומות.

המסורת של לוכד החלומות

בשנות ה-60 ו-70, המסורת תפסה תאוצה. עמים אחרים של אינדיאנים, מפוזרים בטריטוריה של ארצות הברית, קלטו אותה ואחרי זה גם עמים אחרים, לא קשורים בכלל לאינדיאנים.
היום אפשר לראות לוכד חלומות בחדרי הילדים ששייכים לעולם המערבי, בסלון או תלוי מעל מראה המרכזית שבבית. האינדיאנים חושבים שהמסורת הפכה בעצם למוצר מסחרי, מה שמוריד משמעותי מהכוח שלו, אך הרוב אוהבים את לוכד החלומות, חושבים שזה סמל של התאחדות ועדיין מאמינים בכוח שלו.

מי שמאמין במסורת ורוצה לוכד חלומות מקורי יכול למצוא בטריטוריה אינדיאני כמעט בכול מקום. האינדיאנים שעדיין חיים לפי המסורת מייצרים לוכד חלומות אוטנטי שאפשר לקנות בכול חנות מתנות מקומי או בחנויות עם ספציפי אינדיאני. גם באינטרנט ניתן למצוא מוצרים מקוריים אך הרוב חיקויים מיוצרים היטב, תוצרת מזרח הרחוק.

האינדיאנים והאמונה שלהם

האינדיאנים חשבו שאוויר הלילה מלא באותה מידה בחלומות טובים וחלומות רעים. החלומות הרעים שנתפסים ברשת נעלמים מיד שמופיע הקרן האור הראשון של היום החדש. 

לוכד חלומות הוא בעצם סמל של תקווה ואופטימיות ויכול להיות מתנה מצוינת במיוחד עבור מי שיש לו ילדים. אפשר גם להכין אותו בבית, ביחד עם הילדים. ניתן למצוא באינטרנט הוראות וראיונות, הרבה מידע על איך מכינים לוכד חלומות.  
בימינו, המסורת הפכה לתעשייה אמיתית. האנשים מכול העולם מאמינים במסורת שעברה את הגבולות ארצות הברית ומוכנים לשלם עבור זה. בנוסף לרכישת המוצר עצמו אפשר לבצע לוכד חלומות קעקוע. כבר שנים, ניתן לעשות קעקוע של לוכד חלומות בצורות שונות, בצבעים שונים.


דרגו את העמוד 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 StarsLoading...
עמוד זה נצפה על ידי 3,071 גולשים

 

מידע נוסף על פירוש חלומות

פירוש חלומות לפי הקבלה
מפרש חלומות ופשר החלומות
חלום צלול והיתרונות שלו
הקשר בין לוכד חלומות, שינה טובה ופירוש חלומות
פירוש חלומות רעים והעתיד שלנו
מה המשמעות של חלומות בצבעים?

מילון חלומות - לחץ כאן

כדאי לקרוא

מזל אריה היום 20.04.24

אתם אמורים להתחיל את היום עם הרבה אנרגיה חיובית ומלאי שמחה. אסטרולוגיה יומית ממליצה לכם …

מזל בתולה היום 20.04.24

זהירות רבה למה שאתם אומרים במהלך היום. הורוסקופ יומי טוען שלרוב אתם נוטים להעביר מידע …

מזל גדי היום 20.04.24

אל תצפו שבחיים הכול יכול להיות רק לבן או שחור. החיים מלאים בגוונים אחרים ואתם …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוֹכֶן | תַפרִיט | תפריט גישה