web analytics
ראשי / השפעתן של אבני חן על בני אדם

השפעתן של אבני חן על בני אדם

 


דרגו את העמוד 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 StarsLoading...

 

Gemsכבר אלפי שנה, האנשים האמינו על אבני חן שיכולות לעזור להתמודד יותר טוב עם כול מיני גורמים שליליים שבחייהם. היום, לא רק מיסטיקנים חושבים על אבני חן שיש להן תפקיד הגנה, שמעניק אנרגיה חיובית ומסנן השפעה שלילית של הסביבה אלא קיימת אפילו תרפיה באמצעות אבני חן. אבני חן מתאימות יכולות לרפא, לחזק, לעזור להשיג יותר בקלות את המטרת האישיות. מומלץ לשמור על אבן חן מתאימה כמה שיותר קרוב לגוף, יכול להיות כתליון על שרשרת וזה יטעין אתכם באנרגיה חיובית ויהגן עליכם כמו מגן אישי קבוע.

הם סופגים, מסננים, מגבילים, מקטינים אנרגיות והשפעות שליליות כמו פחד, לחץ, דיכאון, תחושה של סכנה, חולשה, עצבנות. הם מעניקים אנרגיה חיובית, מחזקים את הגוף, נותנים תחושה של אופטימיות ושמחה. הכוח של כול קריסטל או אבן חן קשור לאנרגיה של השמש, ירח וכדור הארץ. הוא מקשר בין האדם ליקום. הכוח של כול קריסטל תלוי גם במבנה הפנימי והצבע שלו. היסוד הכימי שעליו הקריסטל מבוסס ושיטת העיבוד יכולים להשפיע גם על תכונות של כול קריסטל או אבן חן. אבן חן או קריסטל לא מעובד, בצורה כמה שיותר טבעית, כמו שהוא נמצא באדמה יהיה הרבה יותר חזק מאשר כול אבן שעבר עיבוד תעשייתי.

לפני השימוש, כול קריסטל או אבן חן צריך לעבור תהליך של טיהור. לכול אחד יש תפקיד מסוים. יש אבני חן אשר יכולות להגן, לרפא, לחזק את הגוף. קריסטלים מסוימים יכולים להביא מזל בתחום הכסף או אהבה, הצלחה בקריירה או לימודים.    

עוד מימי הקדם, האנשים היו מאמינים בכוח של קריסטלים, אבני חן או אבני החושן. אפשר למצוא הרבה סיפורים במיתולוגיה או ספרות העתיקה שמתארים את השפעה שלהם. מיתולוגיה פרסית הייתה טוענת שהעולם עצמו עומד על ספיר ענק שמעניק גם את הצבע של השמיים. האבן חן ברקת הייתה נחשבת שיכולה לרפא, האבן רובי הייתה סמל של כוח ואהבה.

האמונה שלכול מזל מגלגל המזלות מתאימה אבן חן מסוימת הפכה להיות פופולארית בפולין, במאה ה-18. מכאן התפרצה לכול אירופה ואחר כך לכול העולם שמאמין בגלגל המזלות אירופי. הבעיה היא שלא כול אחד יכול להרשות לעצמו לרכוש בדיוק את האבן חן שמתאימה לו ביותר כי הרוב אבני חן מאד יקרות. אך תמיד אפשר לחסוך או להשתמש בקריסטל מומלץ אחר אשר יעשה את תפקידו. 

לחץ כאן לראות אבני חן בחנות מיסטיקה

 

 

 

דברים משעשעים שלא ידעת על גלגל המזלות

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוֹכֶן | תַפרִיט | תפריט גישה