web analytics
ראשי / ימי המזל שלך בשנת 2015

ימי המזל שלך בשנת 2015

 


דרגו את העמוד 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 StarsLoading...








הורוסקופ 2015

על פי הורוסקופ 2015, שני כוכבים גדולים ישפיעו על הגורל של המזלות מכול גלגל המזלות: יופיטר, אשר יהיה בתחילת השנה בבית של סמל מים, מזל סרטן ושבתאי, אשר יהיה בחלק של השנה בבית של מזל עקרב. שנת 2015 תהיה מלא אתגרים, משברים בינלאומיים, קונפליקטים אזורים. בכול העולם יש עדיים מיתון כלכלי אשר משפיע קשה גם על אזורינו.
תחזית אסטרולוגית 2015 מצפה לשיפור קל בלבד, למרות סימנים כלכלים טובים מכיוון ארצות הברית. אירופה שוקעת לבור של חובות ואף אחד לא יכול להגיד מתי זה יסתיים. למרות זה, אסטרולוגיה שנתית טוענת שיש סיכוי שיהיה יותר טוב עבור כולם, שיש סימנים אסטרולוגים חיוביים שאומרים שהאנשים יהיו יותר חכמים ומסוגלים להתגבר בשלום על כול משבר.

מזל טלה

מזל שור

מזל תאומים
Horoscope 2015 Aries Horoscope 2015 Taurus Horoscope 2015 Gemini

מזל סרטן

מזל אריה

מזל בתולה
Horoscope 2015 Cancer Horoscope 2015 Leo Horoscope 2015 Virgo

מזל מאזניים

מזל עקרב

מזל קשת
Horoscope 2015 Libra Horoscope 2015 Scorpio Horoscope 2015 Sagittarius
מזל גדי
מזל דלי

מזל דגים
Horoscope 2015 Capricorn Horoscope 2015 Aquarius Horoscope 2015 Pisces
 

Lucky Daysבסוף כול שנה, אסטרולוגים מכינים את הורוסקופ שנתי לשנה הבאה. כאשר שנה אחת מסתיימת, כול אחד שואל את עצמו מה יהיה בשנה הבאה? כול אחד עושה לעצמו חשבון נפש, עושה תוכניות וחושב על מה צפוי לו מבחינת אהבה, מבחינת קריירה, אם שנה הבאה תהיה יותר טובה ומה הוא יכול לעשות כדי שבסופה הוא יהיה מוצלח ומרוצה יותר. אסטרולוגיה שנתית מספקת תשובות אפשריים לפי תנועתם והשפעתם של הכוכבים החשובים על גורלם של בני אדם, לפי המזל שבו הם נולדו. כאן באתר אפשר לקרוא גם איזה ימים אמורים להביא לכם מזל והזדמנויות טובות שלא כדאי לפספס.




מזל טלה
aries Lucky Daysעל פי תחזית אסטרולוגית שנתית, יום ה-12 בספטמבר יישאר עוד הרבה זמן בזיכרון שלכם. יש סיכוי שביום הזה תקבלו הצעת נשואים או שתגלו שיש תינוק בדרך. כול זה צפוי לקרות למי שנמצא כבר בקשר רומנטי סולידי ומאושר. היום ה-26 בספטמבר יכול להיות מאד חשוב עבור הקריירה שלכם. מבחינת פיננסי, צפויות לכם הודעות משמחות בימים 1, 11, 21, לא משנה החודש.
 
מזל שור
taurus Lucky Daysכנראה שביום ה-2 באוקטובר יהיה שינוי משמעותי בחיים הסנטימנטאליים שלכם. אתם תתחילו להרגיש מה זה אהבה אמיתית וזה ייתן לכם כוחות ומרץ לחיות בקצב מהיר יותר. הורוסקופ שנתי 2015 צופה שביום ה-27 באפריל תקבלו הודעה על סכום נכבד שאמור להיכנס לחשבונכם. מדובר על ירושה או מתנה מההורים. הימים חשובים עבור הקריירה שלכם יכולים להיות הימים ה-12, 14,  22, כאשר צפוי משא ומתן לגבי תפקיד חדש או עליית משכורת.  

מזל תאומים
gemini Lucky Daysלמי שמעוניין להתחתן, היום ה-2 יכול להיות המתאים היותר כדי להציע נשואים. אסטרולוגיה שנתית אומרת שביום הזה יש סיכוי להגשים חלומות לכול מי שנמצא בקשר רומנטי מאושר ורוצה מכול הלב להתחתן עם הבן או בת זוג שלו. יש סיכוי שהיום ה-18 באפריל יכול להביא חוזה עבודה חדש, קידום או הודעה על בונוס או עליית משכורת. מבחינת הכסף, צפוי מזל בימים  4, 16, 19.   

מזל סרטן
cancer Lucky Daysהורוסקופ 2015 צופה להזדמנות טובה בחיים הסנטימנטאליים ביום ה-11 במאי. בדרך כלל אתם יכולים להקסים את מי שאתם רוצים אך ביום הזה יש סיכוי להתאהב באמת ממישהו שיענה לציפיות שלכם. היום ה-17 באוגוסט יכול לשמח אתכם מבחינת כלכלית. צפויה הודעה על עליית משכורת, בונוס או ירושה. ימי מזל אחרים מבחינת פיננסית צפויים להיות 14 ו-21. זהירות לא לפספס הזדמנויות!

מזל אריה
leo Lucky Daysאומנם צפוי שכול השנה ילך לכם טוב, יתכן שעבורכם, היום ה-1 ביוני יציין תחילת תקופה ממש מגניבה מבחינת סנטימנטאלית. אתם תהיו יותר שמחים, הכול יזרום יותר בקלות ותוכלו להגיע לקונסנזוס עם הבן או בת זוג בלי חילופי דעות סוערות.
על פי תחזית אסטרולוגית שנתית יש סיכוי שביום ה-11 במאי יהיה שינוי לטובה בקריירה שלכם. רק תנסו להתרחק מכול האנשים פסימיים!
    
מזל בתולה
virgo Lucky Daysכנראה שביום ה-3 בפברואר תקבלו הוכחת אהבה אמיתית שתוציא אתכם מהבועה הפסימית של מחשבות שליליות. יש לכם הורוסקופ שנתי 2015 טוב מבחינת רומנטי, תהיו אופטימיים כי הכול צפוי להסתדר בחייכם. בנוסף, יש לכם סיכוי שלקרת סתיו, קרוב ליום ה-25 באוגוסט, תקבלו תפקיד שרציתם כבר הרבה זמן, תפקיד שמגיע לכם אחרי תקופה של עבודה קשה. תנסו להיות יותר קומוניקאטיביים, זה יפתח לכם הרבה דלתות.  
 
מזל מאזניים
libra Lucky Daysהורוסקופ 2015 מציין את היום ה-4 ביולי כיום מאד חשוב מבחינת סנטימנטאלית. צפוי שתהיו בחופשה חלומית שיכולה להיות הזדמנות מצוינת להצעת נשואים או חיזוק הקשר הרומנטי. קרוב ל-20 באוגוסט, צפוי חוזה עבודה חדש, יותר אטרקטיבי. תהיו סבלניים בכול מצב כי הכוכבים תומכים בכם. תנסו לא להתאהב ממבט ראשון, יש סיכוי נמוך להתאהב מהבן אדם המתאים. אבני חן ירוקים או ורודים יכולים להביא לכם מזל.
 
מזל עקרב
scorpio Lucky Daysכנראה שהיום ה-1 בספטמבר יביא לכם סיפוק ועושר בחיים הסנטימנטאליים. אם אתם לבד, יש סיכוי שקרוב ליום הזה תכירו את מישהו מעניין ומתאים. אם כבר יש לכם קשר רומנטי, יתכן שתעברו לשלב הבא, כמו לחשוב על נשואים או לעבור לגור ביחד. זה תלוי רק בכם, אסטרולוגיה שנתית טוענת שהשפעת הכוכבים היא חיובית. היום ה-11, במיוחד בפברואר צפוי להיות היום המזל שלכם מבחינת פיננסית.
 
מזל קשת
sagittarius Lucky Daysהורוסקופ שנתי 2015 צופה שילידי מזל קשת ייהנו עוד בתחילת השנה, החל מ-9 בינואר, משינוי משמעותי בחיים הסנטימנטאליים. אם הקשר הרומנטי התנדנד עד עכשיו, יש סיכוי שתחליטו לתת עוד הזדמנות ושכול אחד יעשה מאמצים כדי לשפר את המצב. היום ה-28 אמור להיות היום המזל בקריירה שלכם. במיוחד בחודש ספטמבר, כאשר יתכן שתקבלו תפקיד יותר בחיר או שתצליחו להשיג מקום עבודה עם משכורת הרבה יותר טובה.
   
מזל גדי
capricorn Lucky Daysאסטרולוגיה שנתית אומרת שאם אין לכם קשר רומנטי רציני, יש סיכוי שביום ה-4 במרץ לפגוש את מישהו שמתאים לחלומותיכם. אך כנראה שתהיו מאושרים רק תקופה קצרה אם לא תלמדו להסתפק במה שיש. הורוסקופ 2015 צופה שהיום ה-13 נראה היום המזל שלכם מבחינת כספית, לא משנה החודש. רק מומלץ להתגבר על אמונות תפלות ולהיות אופטימיים. יומי מזל אחרות מבחינת פיננסית: 1, 11, 21.  

מזל דלי
aquarius Lucky Daysלפי תחזית אסטרולוגית שנתית, הימים 9 ו-26 יכולים להביא לכם הצלחות גדולות אם תהיו מספיק זהירים וחכמים כדי לא לפספס הזדמנויות. יתכן שהיום ה-9 ביולי יביא לכם אהבה לא צפויה. יש סיכוי שביום הזה תצליחו לרענן סנטימנטים רדומים, שלא חשבתם שעדיין קיימים. היום ה-26 במאי יכול להיות יום בלתי נשכח מבחינה פרופסיונאלי. מדובר על יוזמה יוצאת דופן או פתרון יצירתי ומקורי לבעיה מורכבת.
 
מזל דגים
pisces Lucky Daysהורוסקופ 2015 צופה שהיום ה-13באוגוסט יכול להיות יום חשוב מאד בחיים הסנטימנטאליים. יתכן שתתחילו יחס רומנטי עם בעל מעמד חברתי גבוה אשר יציע לכם בנוסף לאהבה גם תמיכה וביטחון כלכלי. צפוי שהיום 25 באוקטובר יהיה יום מכריע בקריירה שלכם. כנראה שתקבלו הצעה לתפקיד חדש יותר מעניין ומתוגמל או שתחליטו על שינוי משמעותי כמו החלפת מקום עבודה או יוזמה של פרויקט אישי שעליו חשבתם כבר הרבה זמן.

 

 

 

Horoscope 2015הורוסקופ שנתי 2015

על פי הורוסקופ 2015, שני כוכבים גדולים ישפיעו על הגורל של המזלות מכול גלגל המזלות: יופיטר, אשר יהיה בתחילת השנה בבית של סמל…

 

 

 

2015 Chinese Horoscope Year of Sheepהורוסקופ סיני 2015 – שנת הכבשה

לפי הורוסקופ סיני 2015, צפויה לנו שנה מבטיחה, במיוחד שזו שנת הכבשה או עיזה מעץ, סמל סיני מוכר של שלום, הרמוניה ושלווה. למרות…

 

 

 

Love Horoscope 2015הורוסקופ אהבה 2015

מי שמאמין בהשפעת הכוכבים ואסטרולוגיה יכול לקרוא כאן באתר גם הורוסקופ אהבה לשנת 2015 עבור כול המזלות מגלגל המזלות אירופאי…

 

 

 

2015 Nostradamus Propheciesנבואות נוסטרדמוס לשנת 2015

נוסטרדמוס היה אסטרולוג ורופא צרפתי ממוצא יהודי שחי לפני בערך 500 שנה. הנביא המוכר והפופולארי בהיסטוריה, התפרסם עוד במשך חייו…

 

 

 

Numerology Your Personal Year 2015תחזית נומרולוגית לשנת 2015

בנוסף להורוסוקפ שנתי קיימת תחזית נומרולוגית לשנת 2015 שיכולה לעזור לנו להבין טוב יותר מה צפוי בשנה הקרובה מבחינה נומרולוגיה…

 

 

 

Lucky Daysימי המזל שלך בשנת 2015

אסטרולוגיה שנתית מספקת תשובות אפשריים לפי תנועתם והשפעתם של הכוכבים החשובים על גורלם של בני אדם, לפי המזל שבו הם…

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוֹכֶן | תַפרִיט | תפריט גישה