web analytics
ראשי / מזל עקרב התאמת מזלות

מזל עקרב התאמת מזלות


דרגו את העמוד 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 StarsLoading...












 

מזל עקרב: התאמת מזלותהתאמה בין מזלות מומלצת עבור מזל עקרב:
סרטן, בתולה, דלי

מבחינת התאמה בין מזלות שני סמלים מים כמו מזלות עקרב וסרטן יכולים להסתדר מעולה כי הם הכי רגישים וסנטימנטאליים בכול הגלגל המזלות. ברוב המקרים, מזל סרטן הוא הבן זוג הכי קרוב למושלם עבור יליד מזל עקרב. הוא מסוגל להציע שקט נפשית וסנטימנטים חזק. מצד שני, האישיות החזקה של בן מזל עקרב יכול להביא יציבות וביטחון  לקשר הרומנטי ותמיכה אמיתית שבעזרתה בן מזל סרטן יכול להתפתח לאיזה כיוון הוא רוצה. מזל בתולה יכול להיום גם בן זוג מתאים למזל עקרב, אשר מושך אותו, מסכרן אותו, מסער אותו. אותו קשר סנטימנטאלי מוצלח יכול להיות עם גדי ודלי, קרייריסטים שפתנים אך נאמנים ותומכים. ביחד הם יכולים להגיע בקלות לפסגה. 

 

מזל טלה: התאמת מזלותמזל עקרב: התאמת מזלותמזל עקרב עם מזל טלה
כנראה שלקשר בין ילידי המזלות טלה ועקרב יש סיכוי די נמוך לשרוד. לבו מזל טלה יש נטייה לחלק פקודות וזה מתנגש עם הניסיונות של בן מזל עקרב כדי לשלוט בעניינים המשותפים. בדרך כלל, יליד מזל טלה יעשה בדיוק הפוך ממה שהבן מזל עקרב מצפה ממנו. בן מזל עקרב מאד קנאי ולבן מזל טלה קשה מאד להסתגל לסגנון החיים שלו. מזל עקרה אוהב את האווירה הביתי ובן מזל טלה מעוניין לצאת לבלות או להיפגש עם החברים. בקיצור, אין התאמה בין מזלות ראויה לקשר רומנטי מוצלח. 

מזל שור: התאמת מזלותמזל עקרב: התאמת מזלותמזל עקרב עם מזל שור
על פי התאמת מזלות אסטרולוגית, אין סיכוי גדול להצלחה של הקשר הרומנטי בין ילידי המזלות שור ועקרב. בני שני המזלות מאד עקשניים ותקועים בדעות שלהם. רק מבחינת פיננסית לא צפויות חילופי דעות. הם מתייחסים ברצינות רבה לכל נושא קשור לכסף. כל אחד שתלטני וקנאי וזה רק יכול למשוך אותם אחד לשני כי כול אחד יבין יותר טוב את הרגשות של השני. האופי המציאותי של יליד שור יתנגש תמיד עם האופי האמוציונאלי של יליד מזל עקרב.

מזל תאומים: התאמת מזלותמזל עקרב: התאמת מזלותמזל עקרב עם מזל תאומים
בני מזל עקרב מעוניינים להתרכז יותר בהתפתחות אישי.ילידי מזל תאומים מעוניינים לנסות חוויות חדשות, ליהנות כמה שיותר מהחיים, להיות עסוקים.. הם ולא מוכנים להתפנות כדי להשתתף בכל האירועים החברתיים ומצד שני יכולים לקנא אם בן זוגו מזל תאומים יוצא לבד כדי לבלות. לא משנה כמה שיליד מזל עקרב ישתדל לגרום ליליד מזל תאומים להיות מאושר, הוא לא ממש יצליח. כי בן מזל תאומים זקוק לחברה, לאנשים מחוץ לבית, לפעילות אינטנסיבית. לכן, בין שניהם אין התאמת מזלות טובה.

מזל סרטן: התאמת מזלותמזל עקרב: התאמת מזלותמזל עקרב עם מזל סרטן
על פי אסטרולוגיה יש התאמת מזלות טובה מאד בין ילידי המזלות סרטן ועקרב. צפוי ביניהם יחס רומנטי חזק מאד לטווח ארוך. יליד מזל עקרב מוכן לתת את הנשמה ויקנא מאד אם יחשוד משהוא. אך בן מזל עקרב מכבד אותם ערכים ולא יבגוד אף פעם. ילידי מזל עקרב עובדים הרבה, גם בבית וגם מחוץ לבית ושמשפחה והאווירה הביתית הכי חשובות לו. בבית הוא נרגע ושוכח על כל הבעיות. יליד מזל עקרב מכבד אותו, דואג ומבין את הצרכים שלו. כמאת מכל בחינה, הזוגיות יכול להיות מושלמת.

מזל אריה: התאמת מזלותמזל עקרב: התאמת מזלותמזל עקרב עם מזל אריה
על פי הורוסקופ אין התאמת מזלות טובה בין אריה ועקרב. בן מזל אריה לא אוהב לדבר הרבה מידי על עצמו ובמהלך הקשר יתכן שיליד מזל עקרב יגלה את מישהו ממש שונה ממה שהוא חשב שהכיר בהתחלה. יליד מזל עקרב בררן ופרפקציוניסט. יהיה לו קשה להסתדר עם בן מזל אריה אשר חושב שהוא מושלם ולא יסבול את הביקורות שלו. במהלך הקשר יתכן גם חילופי דעות סוערים גם בגלל הכסף כי כל אחד ינסה לנהל את התקציב המשותף לפי הסדר העדיפויות שלו.

מזל בתולה: התאמת מזלותמזל עקרב: התאמת מזלותמזל עקרב עם מזל בתולה
בני שני המזלות מאד ביקורתיים, כאשר בעצם הם לא אוהבים לקבל ביקורות. כשבן מזל בתולה מקבל ביקורות, הוא נהיה לחוץ ועצבני. יליד מזל עקרב מעדיף לסגת ולשמור על שתיקה, אך היא לא שוכח וגם לא סולח. בן מזל עקרב רגיש, וקל לפגוע בו. יש לו אופי מורכב שליליד מזל בתולה קשה להבין. יתכן שבן מזל עקרב זקוק לתמיכה שיליד מזל בתולה מוכן להציע אך מצד שני, הוא הרבה מדי גאה כדי להיות מודע בזה ולא יעריך כהלכה את העזרה. במקרה הזה אין התאמת מזלות אידיאלית.

מזל מאזניים: התאמת מזלותמזל עקרב: התאמת מזלותמזל עקרב עם מזל מאזניים
בהתחלה, יליד מזל עקרב יכול למשוך את בן מזל מאזניים בגלל התשוקה שלו וקומפלימנטים שהוא יודע לעשות. אך במהלך ההתפתחות הקשר, יליד מזל מאזניים יתחיל להרגיש חנוך מהניסיונות לשלוט של בן מזל עקרב, ויחפש הרפתקאות או חוויות בחוץ לבית, אשר יתנו לו הרגשה של עצמאות. יליד מזל עקרב לא מוכן להתפשר ולהשתפר, הוא רק יפגע, לא יסלח ויחפש נקמה. אם שניהם מעוניינים לשמור על הקשר, יליד מזל מאזניים צריך לכבד יותר את בן זוגו ובן מזל עקרב חייב להפסיק לקנא. במקרה הזה, התאמת מזלות היא בסימן שאלה.

מזל עקרב: התאמת מזלותמזל עקרב: התאמת מזלותמזל עקרב עם מזל עקרב
לברות שלבני מזל עקרב יש הרבה תכונות חיוביות, התכונות השליליות שיכולות להיות ממש קיצוניות יכולות לארוס את הקשר הרומנטי. בפגישה הראשונה, כול אחד יכול להרשים את השני. אך הם חושדים וקנאים, למרות שבעצם הם מאד נאמנים. הגבר מסל עקרב צריך לפרנס את הבית, לקחת את ההחלטות החשובות. אם הוא לא יצליח, הוא יהיה מתוסכל ואלים. יש להם תחביבים משותפים וזה יכול להחזיק אותם ביחד. אך זה לא מספיק, מבחינת אסטרולוגית במקרה הזה אין התאמה בין מזלות די טובה כדי שהקשר הרומנטי יצליח.

מזל קשת: התאמת מזלותמזל עקרב: התאמת מזלותמזל עקרב עם מזל קשת
בני שני המזלות כל כך שונים מבחינת אסטרולוגית כי ממש פלא שהם יכולים להתאהב אחד מהשני. יליד מזל עקרב שתלטני וקנאי ומניפולטיבי, מה שלא מתאים עם האופי חופשי ואוהב עצמאות של יליד מזל קשת, אשר שונא את המגבלות. בחיי הזוגיות, בן מזל עקרב צריך להתעסק עם העניינים הכספיים. יליד מזל קשת אוהב לקחת סיכונים וזה יכול להביא את הבן זוגו קרוב להתקף לב. בן מזל קשת לא יהיה מוכן לוותר אף פעם על הבזבוזים שלו, לא משנה כמה זה מפריע ליליד מזל עקרב. בקיצור, לא זוגיות אידיאלית.

מזל גדי: התאמת מזלותמזל עקרב: התאמת מזלותמזל עקרב עם מזל גדי
על פי אסטרולוגיה אין התאמה בין מזלות טובה במקרה הזה. יליד מזל עקרב זקוק לשקט ושלווה בבית וזה יכול להסביר למה הוא נמשך בהתחלה ליליד מזל גדי. ובן מזל גדי יכול להתאהב ממשהו שיש לו אופי פחות מורכב, כמו בן מזל עקרב. אך השאפתנות של בן מזל גדי יכול להפריע מאד לבן מזל עקרב. הוא לא יסכים אף פעם לשעות נוספות או לנסיעות ארוכות בענייני עבודה שיליד מזל גדי מעוניין לעשות כדי להתקדם. ומזה יכולים להתפרץ וויכוחים ללא סוף אשר בעצם הורסים את הקשר.

מזל דלי: התאמת מזלותמזל עקרב: התאמת מזלותמזל עקרב עם מזל דלי
אסטרולוגיה צופה הסיכוי לקשר רומנטי מוצלח בין ילידי המזלות עקרב ודלי די קטן. בן מזל דלי לא אוהב את השתלטנות של יליד מזל עקרב. התגובה שלו יכול לעצבן את בן מזל עקרב אשר יירגע כאשר יבין שבעצם יליד מזל דלי רואה אותו כחבר, לא רק כשותף לחיים. החברות ביניהם יכול לשמור על הקשר לאורך זמן והסיכון שבן מזל דלי יחפש את מישהו אחר די נמוך. מבחינת ארוטית, בן מזל עקרב יותר פעיל מאשר יליד מזל דלי ויתכן שהוא ירגיש מתוסכל אם בן זוגו לא ישתף פעולה. בקיצור, לא זוגיות אידיאלית.  

 

מזל דגים: התאמת מזלותמזל עקרב: התאמת מזלותמזל עקרב עם מזל דגים
על פי הורוסקופ, אף אחד מבני המזלות עקרב ודגים לא מציאותי ובגלל זה צפויה התאמת מזלות די טובה ביניהם. רוב הזמן הם מתפקדים לפי הרגשות. ליליד מזל עקרב יש נטייה לבחון את הבן זוג, מה שיכול להוביל להבנה שלו יותר טובה. יכול להיות שבן מזל עקרב יחשוב ליליד מזל דגים יש אופי חלש וזה מתאים לו כי הוא יכול להשתלט על הקשר. בן מזל עקרב חייב גם לטפל בעניינים הכספיים כי יליד מזל דגים, עם הראש בעננים, יכול לעשות רק צרות מבחינה זאת. וזה מתאים ליליד מזל עקרה. הזוגיות ביניהם יכול להיות מוצלח.

 

התאמה בין מזלות לא מומלצת עבור עקרב:
כדאי להיזהר מבני המזל קשת

attentionעם מצב רוח משתנה, סובלני ופרפקציוניסט, בן מזל עקרב יכול להשתעמם אם בן זוג מזל מאזניים, אשר מחפש רק יציבות בכל דבר. מזל עקרב רציני ומזל מאזניים אוהב לפלרטט ולא מסתגל בקלות לאופי רגיש ושתלטני של בן מזל עקרב. אם הספקתם להתאהב בן מזל מאזניים, הקשר יכול להצליח אם לא תנסו לשלוט בו. בני מזל מאזניים מחושבים ואנליטיים ולא נותנים לרגשות להתפרץ בקלות. אך זה לא אומר שהם לא רגישים, ומאד קל לפגוע בהם. אם אתם לא מוכנים להתפשר ולכבד את אופי המורכב של מזל מאזניים, עדיף כבר לחפש בן/בת זוג במזל אחר. כדאי גם לבדוק קודם את התאמת מזלות.

 

התאמת מזלות: איזה מזל מתאים ביותר לקשר רומנטי

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוֹכֶן | תַפרִיט | תפריט גישה