web analytics
ראשי / מזל עשיר מזל עני – לאיזה מזלות יש סיכוי להתעשר

מזל עשיר מזל עני – לאיזה מזלות יש סיכוי להתעשר

Zodiac Rich and Poorמי רוצה להיות עשיר? ללא שום קשר להורוסקופ או אסטרולוגיה, בעולם היו תמיד אנשים עשירים: יורשים של הון ענק, יזמים מוצלחים, אומנים שהצליחו למכור יצירות מופת במחירים אסטרונומיים, זוכים בלוטו אך גם אנשים כול כך חרוצים עד כדי כך שהם הצליחו להרוויח סכומים מאד גדולים של כסף.

ישנם אנשים אשר נולדים עם כשרון להרוויח הון, אחרים שמתעוררים עשירים ללא שום מאמץ. המגזין הכלכלי פורבס פרסם בעבר כתבה על מיליארדי העולם, מדורגים לפי המזל שבו הם נולדו. המסכנה הייתה שהרוב נולדו במזל בתולה, 12%. כאן באתר אפשר לקרוא על הסיכוי להתעשר של כול מזל מגלגל המזלות.

אין ספק שהחיים של העשירים שונה מרוב האנשים שסופרים כל שקל ולפעמים צריכים הלוואות כי הרבה מהם נמצאים בחובות רוב הזמן. עשיר לא עושה חישובים כאלה אל חושב רק איך להגדיל את ההון שלו. אז בואו נראה לאיזה מזלות יש להם סיכוי גדול יותר להיות עשירים.

 

 

ariesמזל טלה
רוב בני מזל טלה מסוגלים לבנות, לבנות מחדש, לארגן או לארגן מחדש, לקחת יוזמה, לעשות מהפחות אמיתיות. הם נולדים עם כשרון מנהיגות יוצא דופן. אסטרולוגיה טוענת שכול זה גורם להם להיות מסוגלים להתעשר בכוחות עצמם. יליד מזל טלה מפורסם אשר נולד כדי להרוויח הרבה כסף הוא אינגוור קמפראד, המייסד איקאה. העיקרון שלו, שהוביל אותו כול חייו הוא “תעשה בעצמך”.

 

taurusמזל שור
לבני מזל שור לא צפוי מזל גדול כדי להתעשר. אך הם אוהבים לחיות ברמת חיים טובה ולכם הם ישתדלו להשיג את זה. אולי מפני שהם הרבה מידי מציאותיים, הם לא אוהבים לקחת סיכונים ולכן כנראה שהם לא יצליחו להרוויח סכומים אסטרונומיים שיהפכו אותם לעשירים. לבני מזל שור יש הורוסקופ אופטימי מבחינת הקריירה. הם יכולים להצליח מבחינה מקצועית, יזכו להערכה וכבוד, הם יכולים להרשים בגלל הידע וחשיבה הגיונית. אך הסיכוי להתעשר הוא די נמוך.

 

geminiמזל תאומים
אסטרולוגיה מציינת שלבני מזל תאומים יש אופי שאפתני אך אין להם אישיות מספיק חזקה שיכולה לעזור להם להתעשר. ברוב הזמן הם חולמים, בקושי אמינים, בני מזל תאומים יכולים להרוויח הרבה כסף אך גם לבזבז באותה מידה ולהגיע בסופו של דבר לחפש הלוואה כדי לא להיות במינוס. הם אוהבים להיות עצמאיים, אוהבים לחיות ברמה גבוה, אוהבים בילויים יקרים. יש להם כריזמה ואנרגיה חיובית אשר עוזרות להם לנצל כול הזדמנות כדי להרוויח כסף.

 

cancerמזל סרטן
בני מזל סרטן יכולים להגיע בקלות לתפקידים ניהוליים. הם זקוקים ליציבות וביטחון כלכלי ולכן הם ישתדלו מכול כוחותיהם להשיג את זה. הם אינסטינקטיביים ויכולים להרוויח כסף בקלות. הם חרוצים, אוהבים כסף, מעריכים את עצמם ואת אחרים לפי מה שיש להם בחשבון בנק. לפי הורוסקופ, הם לא בזבזנים, המקרר שלהם יהיה תמיד מלא. בן מזל סרטן הכי מפורסם הוא המעצב אופנה האיטלקי ג’ורג’יו ארמני.

 

leoמזל אריה
ילידי מזל אריה אוהבים לוקסוס וחיים טובים. מכול גלגל המזלות, הם ישתדלו הכי הרבה, כול החיים, להגיע למעמד גבוה ולעושר. אך הם לא יתעשרו מפני שהם עובדים קשה וחוסכים כול אגורה. הם יוזמים ומסוגלים להרוויח בגדול. אסטרולוגיה אומרת שבני מזל אריה חושבים על כסף כאמצעי להשיג חיים טובים. ילידת מזל אריה מפורסמת שהרוויחה הרבה כסף בזכות עצמה היא הסופרת הבריטית ג’. ק’. רולינג, “אימא” של הקוסם המפורסם הארי פוטר.

 
virgoמזל בתולה
אסטרולוגיה טוענת שבני מזל בתולה הם העשירים של גלגל המזלות אירופי. אנליטיים ומורכבים, יש להם את כול התכונות שכול אחד זקוק כדי להתעשר: עקשנות, התמדה, חוש עסקים, כוח לעבוד, רצון להצליח. המטרה שלהם היא לא בהיכרך להרוויח כמה שיותר כסף. אך בני מזל בתולה פרפקציוניסטים והכסף נמשך אליהם. וורן באפט, איל הון אמריקאי שנחשב כמשקעיה הגדול בעולם הוא בן מזל בתולה טיפוסי.

 

 
libraמזל מאזניים
בני מזל מאזניים אוהבים את הכסף ומחפשים תמיד דרכים כדי להשיג עושר או לפחות רווחה. יש להם טוב טעם, רוצים לחיות ברמה גבוה. בעבודה, הם מקצועיים ואחראיים. אך כנראה שהם לא יהיו עשירים כי הם לא מסוגלים לקחת בקלות החלטות חשובות. אלה שיצליחו כלכלי, יעשו את זה רק בעזרת בן או בת זוג אשר יתמוך וישלים אותם. ישנת שני בני מזל מאזניים עשירים ומפורסמים: הפוליטיקאי איטלקי סילביו ברלוסקוני והמעצב אופנה ראלף לורן.

 

מזל עקרב
על פי אסטרולוגיה, בני מזל עקרב מדורגים במקום השני בטבלה של עשירי גלגל המזלות. הם אנשי עסקים מוכשרים מאד, במיוחד כאשר מדובר על עסקים יוצאי דופן. מאד שאפתניים, הם יעשו את כול מה שביכולתם כדי להגיע לפסגה ולהגשים את חלומותיהם. יש להם הורוסקופ חיובי מבחינת הכסף. ביל גייטס, אחד מהמייסדים ומנכ”ל לשעבר של ענק מיקרוסופט, הוא האמריקאי הכי עשיר ובן מזל עקרב אוטנטי.

 

sagitariusמזל קשת
99% מבני מזל קשת לא מצליחים להתעשר כי הם אהבים לבלות, לטייל בכול העולם ולגלות מקומות קסומים וחוויות יוצאת דופן. לא משנה כמה הם ירוויחו, אף פעם לא יהיה מספיק. בנוסף, בני מזל קשת מאד נדיבים ולא סופרים אף פעם את הכסף. אם יצליחו להרוויח הרבה, יהיה רק בזכות היצירתיות שלהם ולא בגלל עבודה קשה או יוזמה עסקית יוצאת דופן. הבמאי האמריקאי סטיבן שפילברג יכול להיות דוגמא של בן מזל קשת אמיתי.

 

capricornמזל גדי
היכולת להתעשר של בני מזל גדי תלויה בכמה הם מסגלים לעבוד קשה ולחסוך. הם מעדיפים תמיד לשים כסף בצד לימים פחות טובים במקום ליהנות מהחיים ולבזבז. בנוסף, ילידי מזל גדי  מאד ערניים כאשר מדובר על הזדמנויות להרוויח כסף או להתקדם בקריירה. אם הכיס מלאה, זה נותן להם הרגשה טובה של ביטחון. לפי הורוסקופ, הסיכוי להתעשר מידי הוא די נמוך. יש גם מקרה יוצא דופן, האמריקאי רוי דיסני, אחיין של וולט דיסני. ההון שלו מוערך ליותר ממיליארד דולר.

 

aquariusמזל דלי
לפי אסטרולוגיה, בני מזל דלי נחשבים כ”גאונים” של גלגל המזלות. הם מבריקים ויש להם רצון ברזל. אם הם קובעים לעצמם כמטרה להתעשר, יש סיכוי גדול שיצליחו. אך כסף לא עומדים בראש רשימת סדר עדיפויות. הם מעוניינים יותר ליהנות מהחיים. בכול זאת, הם מסוגלים להתעשר כי הם בעלי תושייה שעוזרת להם בכול מצב. אופרה וינפרי, מתחת טלוויזיה אמריקאית מפורסמת יכולה להיות דוגמא מצוינת של מזל דלי טיפוסי.

 


piscesמזל דגים

אם ראש בעננים ואישיות מורכבת, בני מזל דגים יכולים להרוויח הרבה כסף כי תמיד הם רוצים ומחפשים יותר. הם מסוגלים לעבוד קשה, ללא הפסקה. עבורם, כסף זה נושא חשוב. בני מזל דגים יודעים לחסוך, יודעים מתי עדיף לוותר ולהתאפק. אך על פי הורוסקופ שלהם, הם לא יסרבו אף פעם לחבר שזקוק לעזרתם. סטיב ג’ובס היה בן מזל דגים. הוא הגשים חלומות שהצליחו לעשות מהפכה בעידן הטכנולוגיה וגם התעשר בזכות זה.


דרגו את העמוד 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 StarsLoading...

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוֹכֶן | תַפרִיט | תפריט גישה