web analytics
ראשי / אבן מזל תאומים

אבן מזל תאומים

 


דרגו את העמוד 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 StarsLoading...

 

Lucky Stone Geminiעבור ילידי מזל תאומים, אגט זו אבן חן הכי מומלצת כקמע מזל. האבן אגט שייכת למשפחת הקוורץ, מופיעה בצבעים שונים. יכולה להיות בצבע אפור, אפור-כחול, לבן, לבן-כחול, וורוד, אדמדם, להיטים רחוקות ירוק-כחול, אדום-חום, חום, צהוב-חום, כתום, אפור-שחור. זו אבן מזל של אריכות ימים, החלמה, הגנה. הופכת את האנרגיות שליליות לאנרגיות חיוביות בונות. על פי מיסטיקה, מי שמשתמש באגט כקמע מזל יכול להיות יותר מוכשר, יצירתי, מוצלח. מפחיתה לחצים, חרדות, תחושה של סבל ובדידות. מיסטיקה מלמדת אותנו שלילידי מזל תאומים, אגט מביא גם מזל ושלווה .

צ’יטרין הוא אבן חן  בצבע צהוב ממשפחת קוורץ. מיסטיקה טוענת שזו אבן מזל אשר מגנת על ילידי מזל תאומים. מרחיקה חרדות, אנרגיות ומחשבות שליליות. עוזרת לריכוז וליכולת ראיה עתידית. צייטרין עוזר לבני מזל תאומים כדי למנוע מחלות כמו קלקול קיבה, מחלות של כליות, כבד ולבלב. מונע דיכאון וגורם להרגשה של שלווה ואופטימיות.

מיסטיקנים חושבים שמכול אבני החושן, האבן עיני החתול יכולה לעזור גם הרבה לילידי מזל תאומים. יש לה תכונות מגן, במיוחד בזמן נסיעות, שומרת על מראה צעירה לאורך זמן, מביאה שגשוג ומזל בעסקים.   

 




אבני מזל

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוֹכֶן | תַפרִיט | תפריט גישה