web analytics
ראשי / הורוסקופ תשע"ז / בתולה הורוסקופ תשע”ז

בתולה הורוסקופ תשע”ז

בתולה הורוסקופ תשע"זלבני מזל בתולה יש תחזית אסטרולוגית תשע”ז שמצפה קודם כול לאתגרים פיננסיים. כנראה שהם ירצו לעשות מהפכה בקריירה כדי להשיג יותר כסף, לשלם חובות ישנים ולהסתדר בלי הלוואות או תשלומים חדשים. כוכב יופיטר יתמוך בבני מזל בתולה ויעזור להם להשיג את המטרות.

אך הורוסקופ תשע”ז מזהיר שקיים אפשרות של בזבוזים לא מוצדקים בחודשים מאי, אוגוסט ותחילת ספטמבר, כאשר הילידים ירגישו צורך לפנק את עצמם כתמורה לעבודה מאומצת. אסטרולוגיה תשע”ז מציינת עוד חודש חשוב, אוגוסט, כשיש סיכוי להחלפת מקום עבודה או להסבה מקצועית. מבחינת רומנטית, אסטרולוגיה שנת תשע”ז מצפה לתקופה מאד טובה בחודשים נובמבר ומאי.

אלה החודשים החשובים עבור בני מזל בתולה. הם יוכלו לבסס יחסים, למצוא פתרונות לתווך ארוך, לפתור משברים שהתפרצו בעבר. יתכן שהתנהגותם של הילידים לא תהיה תמיד יציבה כלפי הבן או בת זוג וזה יכול להפתיע, במיוחד בחודשים אפריל ואוגוסט. מפני שכוכב פלוטו יהיה נוכח בבית האהבה והילידים של מזל בתולה, יתכן שהילידים יעברו תקופה של שינויים משמעותיים קשורים לנושא.

לפי הורוסקופ שנת תשע”ז, בני מזל בתולה יהינו מבריאות טובה, ללא בעיות מיוחדות. רק בחודש אוגוסט צפויות בעיות במיוחד בגלל עייפות יתר או לחצים ועומס בעבודה. מומלץ למצוא תחביבים חדשים שירגיעו את הגוף ואת הנפש.


דרגו את העמוד 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 StarsLoading...
עמוד זה נצפה על ידי 3,643 גולשים

 

 

כדאי לקרוא

מזל אריה היום 20.04.24

אתם אמורים להתחיל את היום עם הרבה אנרגיה חיובית ומלאי שמחה. אסטרולוגיה יומית ממליצה לכם …

מזל בתולה היום 20.04.24

זהירות רבה למה שאתם אומרים במהלך היום. הורוסקופ יומי טוען שלרוב אתם נוטים להעביר מידע …

מזל גדי היום 20.04.24

אל תצפו שבחיים הכול יכול להיות רק לבן או שחור. החיים מלאים בגוונים אחרים ואתם …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוֹכֶן | תַפרִיט | תפריט גישה