web analytics
ראשי / האם באמת אפשר לחזות את העתיד?

האם באמת אפשר לחזות את העתיד?


דרגו את העמוד 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 StarsLoading...

 The Eye of Zodiacליוונים העתיקים היה אובססיה אמיתית לגבי תחזית העתיד. היום, אחרי 2500 שנה, הדברים לא השתנו בהרבה כי האנשים עדיין מעוניינים לדעת מה צפוי להם במקום העבודה, בחיים האישיים, מתי ימצאו בן/בת זוג מתאים, אם יש סיכוי לזכות בלוטו ומה לא. בכלי התקשורת מתפרסם הורוסקופ יומי לכל  מזל בגלגל המזלות, תחזית אסטרולוגית לחיי הזוגיות, איך הכוכבים משפיעים על הגורל בטווח הקצר או הארוך, הורוסקופ שבועי, שנתי ועוד. האנשים סקרנים מאד לגבי עתידם ולכן הם מתעניינים במה שהאסטרולוגים חושבים שיכול לקרות. יש אין סוף שיטות לחזות את העתיד, אשר התגלו ליפני אלפי שנים ובמשך השנים התפתחו ביחד עם בני האדם. כאן באתר אפשר לקרוא על  שיטה אשר הוכיחה את עצמה במשך השנים, שיטת הטופס לוטו. מתמטיקאי יווני פיתגורס חשב שהמספרים הם המפתח אשר פותח את הסודות של הנפש.




 “טופס לוטו” מבוסס על נומרולוגיה, שיטה עתיקה לחזות את העתיד בעזרת כוח המספרים. בנומרולוגיה מסורתית רשומים 11 מספרים, מ-1 עד 9, 11 ו-22, לכל מספר יש משמעות מיוחדת. טפסי לוטו פועלים על אותו עיקרון. איך זה עובד? מומלץ למלא טופס בשיטה אוטומטית או לבקש מהמוכר לבחור את המספרים. צריך לסכם את שלושת המספרים הראשונים עד שמגיעים לתוצאה שהיא מספר בין 1 ל-9 או 11 או 22. לדוגמא, אם שלושת המספרים הראשונים הם 5, 20,35 , התוצאה היא 2+0+3+5+5=15, אשר הוא לא מספר מקרי, צריך להמשיך את הסיכום 1+5=6. זה המספר שיגיד מה צפוי בחצי שנה הבאה. כדי לדעת מה יכול לקרות במחצית השנייה, צריך לסכם את שלושת המספרים האחרונים בטופס. להלן המשמעות של התוצאות:




1 – כוח, אמונה, הזדמנויות חדשות. המספר מסמל חדשנות. הכול הולך לפי הציפיות,תיתכן יוזמה עסקית חדשה.
2 – שלווה ושיתוף פעולה. אם היו לכם מריבות בעבר, זאת תקופה טובה כדי להשלים.
3 – חוויות רגשיות חדשות, קידום, הזדמנויות חדשות. יתכן שינוי משמעותי בחיים הפרטיים.
4 – יעילות ויציבות. תקופה טובה ליחס רומנטי וגם לעבודה.
5 – נסיעות, מרץ, פעילות מגוונת. זמן מתאים לבילויים.
6 –  בית וחיי משפחה. בני המשפחה יהיו יותר חשובים מאשר המשימות במקום העבודה.
7 – מדיטציה ורוחניות. תקופה טובה לחשבון נפש. יכול להיות שמשאלה יותר ישנה תתגשם.
8 – הצלחה בקריירה ותחום הפיננסי. רצון חזק ושאפתנות. מאמצים רבים במקום העבודה.
9 – הדרכה והשתלמויות, רעיונות חדשות, פרויקטים חדשים במקום העבודה.
11 – אופטימיות. כוח כפול של הספרה 1. צפויה תקופה מאד חיובית בחיים.
22 – כוח לבנות מחדש, לשנות. זמן מתאים לפעילות גופנית, לממש רעיונות.

 


מידע נוסף בתחום אסטרולוגיה, הורוסקופ וגלגל המזלות שיכול לעניין אותך

התאמת מזלות באסטרולוגיה הסינית העתיקה
Chinese_Love_Zodiacלא פעם אחד התאהבנו ממבט ראשון, בלי ממש לדעת מי הבן אדם שנמשכנו עליו כל כך. אבל בטוח, כול אחד שמעוניין לבנות זוגיות יציבה ולטווח ארוך, מנסה למצאו אהבה אמיתית שמתאימה לאופי שלו ושואל לא פעם אחת את עצמו

 

האם באמת אפשר לחזות את העתיד
The Eye of Zodiacליוונים העתיקים היה אובססיה אמיתית לגבי תחזית העתיד. היום, אחרי 2500 שנה, הדברים לא השתנו בהרבה כי האנשים עדיין מעוניינים לדעת מה צפוי להם במקום העבודה, בחיים האישיים, מתי ימצאו בן/בת זוג מתאים

 

עם איזה מזל הכי כדאי להתחתן
love_compatibilityאסטרולוגיה מייחסת חשיבות להתאמת מזלות שיכולה להיות כלי עזר שימושי לאהבה וזוגיות טובה. האם אתם מאמינים במוסר הנשואים? אם אתם חולמים על משפחה ברוכת ילדים ולאהוב את הבן או בת זוג לנצח? על פי התאמת מזלות, קיים מזל מסוים, המתאים באופן קרוב למושלם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוֹכֶן | תַפרִיט | תפריט גישה