web analytics
ראשי / הורוסקופ סיני 2019 – שנת החזיר

הורוסקופ סיני 2019 – שנת החזיר

הורוסקופ סיני 2019 - שנת החזירלפי הורוסקופ סיני, שנה סינית החדשה, שנת החזיר, מתחילה ב-04.02.2019, שעה 03:50. אסטרולוגיה סינית העתיקה טוענת שאם שנת 2018, שנת הכלב, הייתה שנה חזקה, השנה החדשה תהיה שנה של אירועים, הרוב לא צפויים. סמל חזיר, סמל זכר של אדמה, יעודד את האנשים להתרכז על איכות הסביבה, אדמה וחקלאות, רוחניות. רוב בני מזלות סינים יגלו את החשיבות של דיאלוג ושיתוף פעולה.

אלה שסבלו במהלך השנה האחרונה יוכלו להרגיש שיש תקווה, שאפשר לבנות מחדש חיים יותר טובים ומספקים. עבור הרבה ילידים של גלגל המזלות הסיני, אמורה להיות שנה של למידה, ניסיונות תחומים חדשים, שינויים בסגנון חיים. מומלץ לקבל בטובה כל חוויה, שינוי במסגרת העבודה, לנסות לתקשר היטב ופשוט לזרום. כל התנגדות לא יוביל לשום דבר טוב, אלא להפך, אולי לסיבוכים שקשה יהיה לתקן.

אהבה ומשפחה

הורוסקופ סיני מעיד על נטייה להתפטר מהקרמה השלילית שבזוגיות, לוותר על יחסים טוקסיים שרק מזיקים. ברור שיהיו קונפליקטים בין בני הזוג, אך אם הם לא יוכלו להגיע מהר לקונסנזוס, מאד סביר שהם יחליטו להיפרד מאשר להמשיך בדרך לא מאושרת ומספקת. הסיבות של הוויכוחים יכולים להיות ניהול לא תקין של תקציב המשותף, חוסר כסף, חוסר הבנה דו צדדית, חוסר תקשורת ושיתוף פעולה. אסטרולוגיה סינית טוענת שבשנת החזיר יהיה די קשה לשמור על שקט ושלווה. צפויה נטייה די חזקה לבגוד או לחפש חוויות או שקט נפשי במקומות אחרים, מחוץ לבית.
בדרך כלל, שנת החזיר נראה די אופטימית. מי שלבד יוכל למצוא די בקלות בן או בת זוג, בתנאי שהוא ירצה זוגיות יציבה לאורך זמן. חשוב מאד לשמור על תשוקה, רענון, חוויות חדשות ביחד עם הבן או הבת זוג. אם זה יעלם, יהיה קשה מאד לשמור על קשר סנטימנטאלי מאושר ומספק. הורוסקופ סיני ממליץ מאד על כנות. בני הזוג צריכים להתנהג לפי הרגישות, כמו שהם, בלי להתפשר רק כדי לספק את השני. אם הקשר לא הולך, עדיף להיפרד מאשר לסבול ולקוות שיהיה בסדר. הסיכוי לשיפור נמוך מאד.
במהלך שנה סינית של החזיר, המשפחה אמורה להיות במקום הראשון, לפני הכל, קריירה או כסף. הזוגות החדשים יכולים לחשוב על ילד, רכישת בית ביחד, תוכניות לטווח ארוך. הרבה בני מזלות סינים שלבד יכולים לחפש חוויות אינטנסיביים אך קצרות, בלי להתחייב טווח ארוך. הפרידות אמורות להיות בקלות, בלי דרמות כואבות. בשנת החזיר, רוב בני המזלות מכל גלגל המזלות סינית יהיו מעוניינים בחיים נוחים ורגועים, לא משנה מה המחיר.

קריירה וכסף

שנת החזיר של לוח שנה סינית מעודדת רווחים בעקבות עבודה קשה. לפי הורוסקופ סיני, האפשרות להתעשר או להרוויח כסף בקלות כמאט לא קיימת. שנת החזיר מעיד על יציבות כלכלית רק הזכות עבודה מסביב לשעון, יצירתיות, רעיונות חדשים, אמינות והוגנות עסקית. הרווחים יגיעו בהתאם למאמצים. קיים סיכון רציני לירידה בהכנסות, חוסר יציבות פיננסית, לאבד מקום עבודה ולכן מומלץ לחסוך כמה שיותר.
לא כדאי לקחת הלוואות, להשתמש בכרטיס אשראי ולעשות תשלומים לטווח ארוך. בשנת החזיר, תחום האשראי אמור להיות לא צפוי ויכול להשפיע שלילי על יציבות כלכלית של הבית. הילידים שחושבים על רכישות גדולות, התחייבויות פיננסיות לטווח ארוך צריכים ליזהר, קיים סיכון מאד גדול שהם לא יוכלו לעמוד בהן ויצטרכו להתמודד עם פיגור בתשלומים ואפילו טביעות.
אסטרולוגיה סינית טוענת שכדי להשיג רווחים במהלך שנת החזיר צריך להשקיע המון זמן ומאמצים. ההשקעות הספקולטיביות מסומכות מאד. יוזמה פרטים אמורה להצליח רק בזכות שותפות עסקית, פחות אם הולכים לבד בדרך חדשה שלא מוכרת. שנת החזיר היא שנה של חסכון ומתינות. לפי הורוסקופ סיני, קיים סיכון די קטן לרווחים בעקבות השקעות לטווח קצר. למי שמעוניין להשקיע, מומלץ לחשוב על טווח ארוך. רק מאט ילידים מכל גלגל המזלות סיני יוכלו להרשות לעצמם פינוקים וחוויות יקרים.

בריאות

אסטרולוגיה סינית מספרת שהחזיר אוהב לאכול ולשתות ולכן הילידים יכולים לעשות המון טעויות בתזונה. צפויה נטייה לבשל יותר, לפול קורבן לפיתוים קולינאריים, לעלות בקלות במשקל, להגזים עם אלכוהול. לכן, רוב הבעיות בריאות אמורות להופיע במערכת עיקול, עלייה מדאיגה במשקל, סכרת, לחץ דם. הרבה בעיות יכולות להופיע גם בעקבות חוסר פעילות גופנית. הורוסקופ סיני מזהיר גם על נדודי שינה ודיכאון.
מצד שני, שנה סינית החדשה יכולה להביא יותר מודעות לסגנון חיים בריא. הילידים שמעשנים יכולים לחפש שיטות כדי להתפטר מההרגל המסוכן. במהלך השנה אמורים להופיע תקופות קצרות של בדידות ומלנכוליה, שיכולים להשפיע די חזק על הילידים יותר רגישים. הם יוכלו להצליח להתמודד רק בעזרת אנשים מקצועיים או תמיכה של המשפחה. התקופות הקשות יכולות לגרום לעיקובים בפרויקטים חשובים, מקצועיים או אישיים.

צבעי מזל של שנת החזיר

לפי אסטרולוגיה סינית, הצבעים שמושכים את המזל בשנת החזיר הם צבעי אדמה: חום, צהוב, אפור. מצד שני, כדי לאזן את השפעתו של השנה שעברה, שנת הכלב, מומלצים גם הצבעים אדום ולבן, לביגוד ועיצוב הבית. אצל הסינים, צבע אדום הוא סמל האש, מקושר למזל, חגיגה, נישואין.

מספרים, ימים וכיוונים חיוביים

הורוסקופ סיני של שנת החזיר ממליץ על מספרים 4, 6, 8 כמספרי מזל. הימים השני, השביעי, העשירי ואחד עשרה של כל חודש יכולים להיות יותר מוצלחים עבור פרויקטים חדשים, שינויים, יוזמה. הכיוונים שיכולים להביא מזל ( מומלץ לקחת בחשבון כשמתכננים נסיעה או בנייה ) הם דרום מזרח וצפון מזרח.


דרגו את העמוד 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 StarsLoading...

תוֹכֶן | תַפרִיט | תפריט גישה