web analytics
ראשי / הורוסקופ סיני 2021 – שנת השור

הורוסקופ סיני 2021 – שנת השור

הורוסקופ סיני 2021 - שנת השורלפי אסטרולוגיה סינית העתיקה, שנת השור 2021 מתחילה ב-12 לפברואר ותמשך עד 30 לינואר בשנה הבא. על פי הורוסקופ סיני, 2021 זאת שנת השור. סמל אדמה, מזל שור סיני מאופיין בהרבה יציבות, שכל, הגינות. תכונות אופי אלה ישלטו על הילידים בשנה החדשה. הסינים מאמינים מאד וחיים לפי לוח שנה סינית. כל שנה הם מארגנים חגיגות מפוארות, נוסעים אלפי קילומטרים אם צריך, כדי לבקר את בני המשפחה יקרים ולחגוג ביחד את השנה החדשה. כנראה שהשנה זה לא יהיה אפשרי בגלל מגיפת קורונה אבל עדיין הרוב ינסו לכבד את המסורת העתיקה.

 

העובדה שמזל שור מתאפיין בכוח עבודה עצום, יהווה יתרון גדול מול שאר מזלות סינים מכל גלגל המזלות הסיני. הוא מעורר השראה לעבודה קשה, כמו גם כוח וסיבולת שהשור מראה כדי להשיג את המטרות. באופן כללי, על פי הורוסקופ סיני, התוצאות הטובות אמורות להגיע בעקבות עבודה קשה ולא מזל. אסטרולוגיה סינית מתארת את שור גם כסמל של הצלחה, יציבות, הרמוניה ושלווה, משמעת, סבלנות ונחישות. כל המאפיינים אלה ישפיעו גם על שאר המזלות מגלגל המזלות הסיני. לכן, הילדים מעודדים לעבוד קשה על מנת לעקוב ולהגשים את החלומות, לכבד ולהגן על המשפחות, לארגן היטב את הזמן וסדרי עדיפויות, להישאר בדרך שנבחרה למרות כל הקשיים ומכשולים. לשנה החדשה יש פוטנציאל גדול להיות אחת השנים הכי טובים עד עכשיו.

אהבה ומשפחה

סמל שור נחשב כידידותי ותומך בערכי משפחה, מגן ודואג. כל הילידים ירגישו השפעות הללו ביחס למשפחותיהם, שתקבל עדיפות מיוחדת במהלך כל השנה. בני המשפחה, במיוחד הילדים, יתפסו מקום חשוב ברשימת סדר עדיפויות. רוב הילידים יעשו מאמצים גדולים כדי לתמוך בהם, להציע להם חינוך, לימודים איכותיים. במסגרת המשפחה יכולים להתקיים אירועים שונים, חלקם אתגרים ממש. הורוסקופ סיני טוען שזוהי שנה של הסתגלות, ארגון מחדש של סדר עדיפויות כאשר במרכז העניינים יהיו אנשים יקרים ואהובים. נראה שהשגרה המוכרת עד עכשיו הולכת להשתנות, במובנים מסוימים, לצמיתות. בסופו של דבר, כל בני מזלות סינים ירגישו יותר קרובים לאהוביהם, יותר קרובים לעצמם, יגלו את עצמם מנקודת מבט אחרת, ידעו יותר טוב מה הם באמת רוצים להשיג בחיים.

קריירה וכסף

חלק מהמזלות מכל גלגל המזלות סינית אמורים ליהנות ממזל בתחום הפיננסי, אבל לא גדול. רוב הישגים אמורים להגיע רק בזכות עבודה קשה, מסביב לשעון. סמל שור מעודד עבודה ומאמצים ולכן, רוב הילידים יצטרכו להתאמץ כדי לייצר הזדמנויות עסקיות טובות, לנהל טוב וביעילות את ההכנסות. לא תמיד ההכנסות יהיו בהתאם לעבודה, במקרים מסוימים צריך להתאמץ יותר כדי להשיג אותם כסף כמו בשנה שעברה. בכל מקרה, על פי הורוסקופ סיני, זו לא שנה שאפשר להתעצל ולחכות שהכסף יבוא או ייפול מהשמיים, כי זה לא יקרה. אמור להיות שנה של עבודה קשה שתעזור למי שיתאמץ באמת, לצאת מכל משבר.

בריאות

הורוסקופ סיני מתאר שרוב הילידים ירגישו צורך לדאוג יותר לבריאות, למראה הגופנית, לסגנון החיים. הם אמורים לשנות הרגלי תזונה לבריאים יותר, ללכת לרופא באופן סדיר כדי לטפל בכל בעיה שיכולה להופיע, לשמור על בריאות ואפילו לנקוט בצעדים למניע מחלות מכל סוג. למרות ששנת שור מעלה סימני הזהרה לגבי בריאות כלי נשימה – כנראה שהריאות הן הפגיעות ביותר אצל שור, הילידים ילמדו לנקוט בצעדים הנדרשים כדי להרגיש טוב יותר. על פי אסטרולוגיה סינית, קיים סיכוי גדול שבסוף השנה, מי ששמר על היגיינה, עשה ספורט ואכל בריא ירגיש טוב יותר מאשר בתחילת השנה.

בצבעי מזל של ההורוסקופ הסיני -אדום וירוק

צבעים אלה מאזנים זרמי אנרגיה של חמשת האלמנטים הבסיסים של קוסמולוגיה סינית ואמונת פנג שואי. צבע ירוק מייצג טבע וצבע אדום את האש.

טיפים עבור שנת השור הסינית

למי שרוצה למשוך מזל, שגשוג, הצלחה בחיים, אסטרולוגיה סינית עושה כמה המלצות:
• מלא קערה במטבעות ושים אותה במקום גלוי, רצוי ליד דלת כניסה. זה ימשוך כסף לביתך
• מנהג סיני נפוץ אומר כי בערב ראש השנה צריך להשאיר את החלונות פתוחים לכמה דקות כדי שהשנה הישנה יעזוב והחדשה יתפוס את מקומו.
• ביום הראשון של השנה החדשה לא ללוות כסף לאף אחד ביום הראשון של השנה וגם לא לעשות קניות גדולות. אם אפשר להחזיר חובות עד תחילת שנה החדשה יהיה נהדר.
• על פי מסורת סינית עתיקה, כדאי לרשום 9 משאלות הכי חשובות על דף נייר אדום ולתלות אותו בעץ גבוה. הסינים מאמינים שאם הרוח נושאת אותו, הדף יגיע לשמיים ואז המשאלות יתגשמו מהר יותר
• ארוחת ערב בראש השנה חייבת לכלול צלחת פירות: תפוזים לעושר, מנגו לרווחת המשפחה, לימון כדי להדוף אנרגיות שליליות, רימונים, שהם אדומים ומושכים שגשוג.
• אפשר להסיר כל אנרגיה שלילית שבבית בעזרת מקלות אלגום ריחניים.


דרגו את העמוד 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 StarsLoading...

תוֹכֶן | תַפרִיט | תפריט גישה