web analytics
ראשי / הורוסקופ תשע”ו

הורוסקופ תשע”ו

הורוסקופ תשע"ועל פי תחזית אסטרולוגית לשנה תשע”ו, צפויה תקופה חסרת יציבות כלכלית ופוליטית. החל מחודש דצמבר, הכוכב שבתאי יכנס לבית מזל קשת, מה שיגרום ללחצים ומטח באזורים שונים בעולם כולל מזרח התיכון. לא צפוי שיפור ביחסים עם הפלסטינאים אלא להפך. כנראה שהפלסטינאיים ימשיכו לנסות לפגוע ביעדים ישראלים ולשגר טילים לאזורינו. אך לא צפויה מלחמה או תגובות חריפות של צה”ל.

הורוסקופ תשע”ו מצפה לאווירה בינלאומית די מתוחה. כנראה שחוץ מאוקראינה, רוסיה תנסה לתקוף גם ארצות אחרות שבעבר שייכו לברית המועצות. יש דאגה שהארגון טרור דעיש יצליח להכניס פצצה גרעינית לשטח ארצות הברית ושהנשיא רוסיה, ולדימיר פוטין יאיים על שימוש בפצצה אטומית נגד יעדים אירופאים. היחסים בין סין ויפן צפויים להיות מתוחים וצפון קוראה תאיים בתקיפה גרעינית באזור או נגד יעדים אמריקאיים.

מבחינת כלכלית, יש סימנים מעורבים. הורוסקופ שנתי תשע”ו מצפה להתאוששות והתייצבות של כלכלת ארצות הברית, לקרת שנת 2016. יתכן שלמרות סימנים חיוביים מכלכלת אנגליה, ספרד ופורטוגל, ארצות כמו יוון ואיטליה יגרמו עדיין לזעזועים פיננסים שישפיעו על כול הארצות אירופיות. אסטרולוגיה תשע”ו מצפה  למצב יציב בישראל. יתכן רק שביתות של ארגונים מקצועיים. הריבית במשך תעלה בכמה עשיריות אחוז בלבד אם בכלל. השוק ימשיך להתכווץ והדיור יישאר יקר, בלי שינויים משמעותיים שאמורים להוריד את המחירים.

בתחום הבריאות העולמית יש תחזית לשנת תשע”ו לא טובה. יתכן שבמקסיקו יתפרץ שפעת העופות, אשר יתפשר לארצות הברית ואחר כך לשאר העולם. בנוסף, הורוסקופ תשע”ו כולל הזהרה על וירוס נוסף, שעדיין לא מוכר, אשר יכול לגרום למחלת חמורות של דרכי נשימה. יש גם סיכון להתפרצות הוירוסים אבולה ושפעת החזירים. ללא צעדים דרסטיים להפחתת זיהום אוויר, כדור הארץ ימשיך להתחמם.

הורוסקופ תשע”ו מלמד שאנחנו נמשיך לעבוד קשה ולשלם מסים כבדים. במערכת החינוך צפויים שינויים חיוביים, בולטים יותר בפרברים. ילדינו יצטרכו להתאמץ ולהשקיע יותר וזה יהיה לטובתם. בסך הכול, יש הורוסקופ שנתי תשע”ו לא רע, מלא תקווה ליותר טוב. אם המנהיגים יהיו מספיק דיפלומטים וחכמים כדי להתגבר על משברים, תשע”ו תהיה שנה חשובה לפתיחת דרכים ואופקים אחרים, יותר טובים.

האסטרולוגים הכינו הורוסקופ תשע”ו לכול מזל מגלגל המזלות. זה יעזור לכול אחד לתכנן את חייו יותר טוב, ליזהר ממשברים, לדאוג לעצמו יותר. הילדים יטפסו מקום חשוב ברשימת המשימות לשנה הבאה. כנראה שההורים יתחילו להשקיע יותר זמן ומאמצים כדי לבנות יחס חדש איתם. הרווקים יהיו עסוקים יותר בפיתוח עצמי וכנראה ידחו תוכניות לחתונה או זוגיות חדשה. אומנם הורוסקופ לשנת תשע”ו כולל הזהרות ודאגות ברמה גלובלית, כול אחד יכול לפעול בכול כוחו כדי שיהיה יותר טוב.


דרגו את העמוד 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 StarsLoading...
עמוד זה נצפה על ידי 13,629 גולשים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוֹכֶן | תַפרִיט | תפריט גישה