web analytics
ראשי / הורוסקופ שנתי תשפ”ב

הורוסקופ שנתי תשפ”ב

הורוסקופ שנתי תשפ"בלפי הורוסקופ תשפ”ב השנה החדשה נראה יותר רגועה ונינוחה מהשנים הקודמות אך זה לא אומר שלא נצטרך בכלל להתמודד עם משברים ברמה אישית וחברתית. גם אם הכוכב צדק מכוון אותנו לפעול באופן עצמאי כדי להתקדם מהר, הכוכב שבתאי לא יאפשר לנו להתעלם מהרעיון להתקדמות קולקטיבית. אסטרולוגיה שתפ”ב מדברת על שנה מושפעת מאד מהרטט של המספר 6, שנה שבה אנחנו תצטרך להיות מוכנים לעזור לסובבים אתנו, להראות נדיבות, אלטרואיזם ברמה גבוה.
בכל העולם ואולי גם בארץ שלנו קיים סיכון לתופעות טבע. למרבה המזל, רעידת האדמה תעקוף אותנו. אבל יהיו שיטפונות, שיגרמו לנזקים כבדים באזורים שלמים. בשנה החדשה, נראה שלאירועים הפוליטיים תהיה השפעה החזקה ביותר ולא אלה הנוגעים לתופעות טבע.

אבל בכל זאת, שנת תשפ”ב אמורה להיות יותר שקטה משנה החולפת. קיים סיכון ששניים או שלושה אנשים חשובים מאוד ייעלמו, ילכו לעולמם, וזה כואב ביותר מכיוון שאנשים כאלה לא נולדים כל יום. קיים סיכון שהמון שנים כבר לא יהיו אישים ברמה כזו. הורוסקופ שנתי תשפ”ב כולל סימנים למשבר כלכלי פתאומי וחזק מאוד וזה אמור להיות כתוצאה של קונפליקטים פוליטיים עמוקים.
הורוסקופ תשפ”ב מתאר שברמה אישית, רוב הבעיות שהצטברו בחודים אחרונים ייסגרו לקראת החורף. מצד שני, הגוף יוחלש מכל העומס ויפתח רגישות למחלות עונתיות, ינוצח בקלות על ידי כל חיידק. לכן, עלינו להתמקד בחיזוק גופני, צריכת הוויטמינים ופעילות ספורטיביות בריאות. רק כך נוכלו לשרוד לתקופה בלי תקריות לא נעימות. השנה החדשה אמורה להביא רוח חדשה. מיקומם הכוכבי לכת יעודד אותנו ישירות לעבוד על עצמנו, לשנות שגרה ולשפר תחומים שונים בחיינו. אסטרולוגיה שנתית תשפ”ב מצפה לתקופה של ריפוי פיזי ורגשי, בה נלמד לסלוח ולעשות שלום עם העבר.

מזל טלה הורוסקופ תשפ”ב

מזל טלה הורוסקופ תשפ"ב

בני מזל טלה עלולים לעבור תקופה של אנליזה די קשה, כבר בתחילת השנה. הרוב לא ירצו להסתכל קדימה באופטימיות אלא רק בריאליזם. אז יתמקדו במה שהם באמת רוצים להשיג בעתיד הקרוב ורחוק אך גם במכשולים האפשריים שעלולים לעמוד בדרכם או שעמדו בדרכם על כה. הורוסקופ תשפ”ב מציין שהרבה ילידים יקבעו מה הם הצעדים הקטנים והגדולים כדי לארגן מחדש את חייהם, להחזיר תשוקה בזוגיות, להשיב את האיזון במשפחה.
מבחינת הכסף, בני מזל טלה עלולים להמשיך תוכניות שנקבעו בשנה שחלפה. אולי זה קשור לקידום במקום העבודה הנוכחי. חלק יכולים לשאוף לעבודה אידיאלית, כאשר לא יעבדו רק בשביל הכסף אלא גם יאהבו את מה שהם עושים, את הפרויקטים שלהם. על פי הורוסקופ שנתי תשפ”ב, הכוכבים מעודדים את הילידים לדאוג יותר לבריאותם, לעשות יותר ספורט, להתמקד יותר במראה החיצונית, לרדת במשקל.

מזל שור הורוסקופ תשפ”ב

מזל שור הורוסקופ תשפ"בהורוסקופ תשפ”ב נראה מורכב, עמוס ומלא אלמנטים חדשים בכל רמות חיי בני מזל שור. במכלול, עלולה להיות שנה מצוינת, אבל איך שהוא חלק מהילידים יכולים להיפגע ברמה רגשית, כמו בכל תהליך של שינוי שמרגישים לא בנוח. שנת תשפ”ב באה עם שינויים גדולים שיכולים להתרחש להיטים רחוקות, במקרים מסוימים פעם ב-20 שנה. תחילת השנה באה עם הכנות, תוכניות אמיצות. ילידים מסוימים יעברו למדינה אחרת, אחרים יחליטו ללמוד, לעשות שינוי בקריירה.
הורוסקופ לשנת תשפ”ב מתארת שהרבה בני מזל שור יהיו נחושים לחפש עבודה חדשה, לקחת הלוואה כדי לשפר את הבית או להתחתן. חודשי הקיץ נראים מלאים ברומנטיקה אך גם באנרגיה סוערת שעוזרת לבני מזל שור להניע את תוכניותיהם. הכוכבים מביאים להם מזל ותומכים מאד במעשיהם.

מזל תאומים הורוסקופ תשפ”ב

מזל תאומים הורוסקופ תשפ"ב“תיזהרו על מה אתם רוצים כי זה יכול להתגשם”, כך הורוסקופ תשפ”ב מתאר בקצרה את השנה החדשה עבור בני מזל תאומים. זו תקופה שיכולה להיות נפלא, עם הרבה משאלות שיתגשמו, התפתחות רוחנית, התאוששות והתחדשות של משאבים פנימיים. אסטרולוגיה תשפ”ב טוענת שצפויה שנה מצוינת עבור רוב הילידים, בתנאי אחד: להסתכל אל החיים באופטימיות וביטחון. למרות שיכולה להתחיל באופן סוער, לשנה החדשה יש חשיבות מיוחדת עבור רוב הילידים. בני מזל תאומים שיחשבו חיובי אמורים ליהנות מהצלחה והגשמת חלומות. הפסימיים, עם מחשבות שליליות יכולים להתמודד עם חסימות ומחלות. לכן, מאד חשוב לראות את החצי הכוס המלא, להעריך את מה שיש, בלי לרוץ אחרי כימרות.
בתחילת השנה, הקריירה לא נראה מטרה חשובה. אבל השנה החדשה מגיעה עם המון שינויים, כך שבחודשי אביב הרבה ילידים יכולים להרגיש שהעבודה הנוכחית אינה מתאימה להם יותר ויתחילו לחפש אלטרנטיבות. מבחינה רגשית, תשפ”ב היא שנה של ריפוי. הורוסקופ שנתי תשפ”ב מזהיר על סערות פנימיות בתחילת השנה, שמאלצים את בני מזל תאומים למצוא פתרונות לבעיות במערכת היחסים שיש להם עם החברים, הבן או בת זוג והמשפחה.

מזל סרטן הורוסקופ תשפ”ב

מזל סרטן הורוסקופ תשפ"בהורוסקופ תשפ”ב מתאר שבשנה החדשה בני מזל סרטן עלולים להיות הציפור פניקס של גלגל המזלות. הרבה ילידים נולדים מחדש מאפרם ולומדים לבנות גן עדן אמיתי ממה שיש להם. עבורם אמורה להיות שנה מפוארת של התאוששות, איזון מחדש וריפוי רוחני, שנה של הצלחה פנימית מלכתחילה. ילידי מזל סרטן רבים יצליחו למצוא את דרכם, חלומות יתגשמו, יינו משמחת חיים ורטט רוחני גבוה.
גם אם יש להם סדרה של בעיות פיננסיות שהצטברו במהלך שנים, נראה שבשנת תשפ”ב התחום הפיננסי ממוקם במקום השני ברשימת המטרות. למרות שמאד חשוב להם להשיג מביטחון כלכלי, בני מזל סרטן עלולים להתמקד בהיבטים אחרים של חייהם, כמו בריאות, זוגיות, ינסו ליהנות מהנאות קטנות שבחייהם, בלי לסבול ממה שאין להם. אסטרולוגיה תשפ”ב מציינת שבאביב וקיץ עשויות להופיע הזדמנויות לעבודה, שיתוף פעולה ופרויקטים חדשים שיביאו רווחים מספקים לילידים.

מזל אריה הורוסקופ תשפ”ב

מזל אריה הורוסקופ תשפ"במאד שאפתנים, בני מזל אריה משתמשים בכל האנרגיה שיש להם כדי להשיג את המטרות. הורוסקופ תשפ”ב מתאר שינויים דרמטיים באזור היחסים, עם החברים או שותפים לעסקים. הילידים יכולים לסגור חוזים חדשים חשובים, שותפות עסקית חדשה או חוזה עבודה חדש. עבור רוב בני מזל אריה אמורה להיות תקופה חדשה יוצאת דופן, שבה פנים חדשים, מחשבות ורעיונות ייחודיים הם מציאות מתמדת בחיי היומיום שלהם.
יש מצב שבחודשי קיץ מישהו מהמשפחה יהיה זקוק לעזרה והילידים יעשו את כל מה שביכולתם כדי לעזור, אפילו יוותרו על תוכניות אישיות חשובות כמו חופשה או עניינים חשובים בקריירה. הורוסקופ לשנת תשפ”ב מציין גם אהבה חדשה, יחסים רומנטיים סוערים, לפעמים סיבוכים. בכל מקרה, נראה שבני מזל אריה יצליחו תמיד לפול על הרגליים, לא משנה מה קורה. מכל משבר הם יצאו יותר חזקים ומוכנים נפשי לאתגר הבא.

מזל בתולה הורוסקופ תשפ”ב

מזל בתולה הורוסקופ תשפ"בלמרות שבדרך כלל בני מזל בתולה עקביים, מאורגנים וסבלניים, בתחילת השנה הם עשויים להתמודד עם עודף אדישות, מה שיימנע מהם להשיג מטרות שנקבעו בשנה שחלפה. אבל עדיין, על פי הורוסקופ תשפ”ב יהיו מספיק הזדמנויות בהמשך כדי לשפר את המצב. נראה שחלק גדול מהילידים ינסו להתמקד יותר בעצמם, יעשו הרבה ספורט ביחד עם חבר או בן משפחה, מה שיעזור להם מאד גופני ונפשי.
הכוכבים שבתאי וצדק ישפיעו על חייהם החברתיים. קיים סיכון שילידים מסוימים ירגישו יותר טוב בבידוד, יתרחקו מיקיריהם. לגבי קריירה, תשפ”ב יכולה להיות שנה מלאת הישגים אך גם מאמצים גדולים. תהיה להם הזדמנות ייחודית להגשים חלום ישן. מדובר על תפקיד בכיר יותר או להצטרף לחברה שבה רצו לעבוד כבר המון זמן. באשר לאהבה, אסטרולוגיה שנתית תשפ”ב מצפה למזל.

מזל מאזניים הורוסקופ תשפ”ב

מזל מאזניים הורוסקופ תשפ"בהורוסקופ שנתי תשפ”ב מזהיר על מכשולים ובעיות בתחילת השנה, שצריך לפתור מיד. אחר, הם יכולים לחזור כמו בומרנג. חודשי אביב עלולים להיות מאד עמוסים ולכן מומלץ לבלות עד אז כמה שיותר זמן עם האנשים האהובים, לתכנן חופשות, כי בהמשך לא יהיה כל כך הרבה זמן פנוי. החל מחודש מאץ יתחילו להופיע כל מיני מתלות, התחייבויות, משימות מורכבות מכל הכיוונים: בית ועבודה.
החיים האישיים של בני מזל מאזניים נראים כמו קרוסלה. הורוסקופ תשפ”ב מדבר על שינויים באזור אהבה, יחסים עם החברים או בני המשפחה. יהיו חילופי דעות, במיוחד בבית, לגבי הוצאות, תוכניות שיפוץ או מעבר דירה. בזוגיות יכול להופיע תחושה של חוסר ביטחון ומחשבות על פרידה. קיימת הזהרה לגבי החלטות פתאומיות ואימפולסיביות שיכולות לקלקל שלוות הילידים.

מזל עקרב הורוסקופ תשפ"במזל עקרב הורוסקופ תשפ”ב

על פי הורוסקופ תשפ”ב, בני מזל עקרב יהיו מרוכזים בתחילת השנה במיוחד בקריירה. כל העייפות שהצטברה לאחרונה, אולי בעיות בריאות, ישפיעו על ביצועים והם יצטרכו איך שהו להתמודד עם הכל. חלק מהילידים ינסו להתעלם מבעיות או פרויקטים חדים בעבודה, מה שיכול להוביל לקונפליקטים עם אנשי צוות או מנהלים. אסטרולוגיה תשפ”ב מצפה לשיפור באביב, כאשר יופיעו הזדמנויות חדות ופרויקטים אטרקטיביים.
במהלך כל השנה, בני מזל עקרב יינו מעזרה משמעותית של המשפחה, ההורים במיוחד, בכל מה שקשור לבית, ילדים, תמיכה כלכלית. אצל זוגות נשואים יש סיכון לאי הבנות וסכסוכים בעקבות בעיות כספיות או הוצאות מוגזמות של אחד מבני הזוג. הורוסקופ לשנת תשפ”ב מזהיר שלא כול הזוגות יצליחו להגיע לקונסנזוס וכנראה שיעדיפו להיפרד.

מזל קשת הורוסקופ תשפ”ב

מזל קשת הורוסקופ תשפ"בהורוסקופ תשפ”ב טוען שבני מזל קשת יכולים לצפות לתוצאות טובות בעבודה או לימודים כבר בתחילת השנה. עם זאת, עייפות מצטברת בעקבות עבודה קשה ומתמדת לא תאפשר להם ליהנות מההצלחה. רק שבמקום בונוסים או עלית משכורת, יש מצב שהם יקבלו עוד משימות ויותר אחראיות על פרויקטים חדשים. מאד סביר שחלק גדול מהילידים ינצלו את תקופת החגים כדי לנוח רחוק מהבית, לשבור שגרה ולטעון את הסוללות, לא משנה מה המחיר.
בתחום הרומנטי אין ציפייה לשינויים משמעותיים במהלך השנה החדשה. בני מזל קשת יכולים לסבול מחוסר זמן איכות ולהיכנס לשגרה ושעמום. יכולים להופיע כל מיני פיתויים בעבודה או מסגרת לימודים ורק הזוגות החזקים ישרדו. הורוסקופ שנתי תשפ”ב נראה מעולה עבור הילידים שלבד. במהלך השנה הם יכירו המון אנשים חדשים ויש תקווה גדולה שאחד מהם יהפוך לבן או בת זוג.

מזל גדי הורוסקופ תשפ”ב

מזל גדי הורוסקופ תשפ"בעבור בני מזל גדי, אסטרולוגיה שנתית תשפ”ב מציינת סדרה של בעיות בתחום המקצועי, לחצים בלתי נסבלים, עומס רב. לא צפויה שום עזרה וכנראה שהילידים יצטרכו לקחת יוזמה לבד ולהציע פתרונות לא סטנדרדיים לבעיות מורכבות, לארגן מחדש תהליכים מסוימים, להתייעל. וזה יהיה מאד קשה, במיוחד שבני מזל גדי לא יינו משיתוף פעולה של הקולגות ומנהלים. חודשי אביב יכולים להיות יותר רגועים אך בקיץ כל העומס יחזור.
הורוסקופ תשפ”ב מספר שהרבה מידי עומס בעבודה לא יאפשר לבני מזל גדי לבלות מספיק זמן איכות עם האנשים האהובים ולכן צפויים משברים סנטימנטאליים או סכסוכים משפחתיים. הילידים שלבד יכולים להצליח להכיר אדם מתאים אך יצטרכו לעשות מאמץ גדול כדי לשמור על הקשר. מבחינת בריאות, תחילת השנה יכולה לבוא עם בעיות כמו לחץ דם גבוה, חולשה, כאבי ראש ודיכאון. המצב עלול להשתפר באביב.

מזל דלי הורוסקופ תשפ”ב

מזל דלי הורוסקופ תשפ"באסטרולוגיה תשפ”ב מנבאה תקופה מאד עמוסה בעבודה במחצית הראשונה של השנה. בני מזל דלי יכולים לצפות לפרויקטים מעניינים חדשים, הצעות עבודה שמבטיחות תגמולים יפים. נראה שבמהלך כל השנה, הילידים יעשו מאמצים רבים כדי להשיג ביטחון כלכלי. לקראת סוף השנה יכולות להופיע הוצאות לא מתוכננות אבל זה לא אמור לקלקל את האיזון הפיננסי. בני מזל דלי יודעים לעשות כסף ויתכן שלא יהיו מושפעים משום משבר.
לבני מזל דלי שנמצאים בזוגיות יש הורוסקופ תשפ”ב מעולה בתחום היחסים הרומנטיים. יש תקווה לשנה טובה במיוחד לנישואין ולידת יורשים. בקיץ צפוי טיול רומנטי שיהיה הזדמנות מצוינת לבלות זמן איכות ולחזק את הקשר. לילידים שלבד מובטחת תקופה של המון היכרויות חדשות, אהבה נלהבת ואולי התחלת קשר חדש יציב וארוך טווח.

מזל דגים הורוסקופ תשפ”ב

מזל דגים הורוסקופ תשפ"בהורוסקופ תשפ”ב של מזל דגים נראה מלא בסימנים טובים בתחום הפיננסי אך עדיין אי ציפייה לעליה משמעותית בהכנסות, למרות כל המאמצים. למרבה המזל, רוב הילידים יצליחו לשמור על יציבות ואיזון פיננסי, לא יכנסו לחובות, לא ייקחו הלוואות אך גם לא צפוי מהלכים חשובים כמו רכישת דירה או השקעות משמעותיות. הכוכבים מגנים על בני מזל דגים מסיכונים פיננסים גדולים כמעט כל השנה.
על פי הורוסקופ שנתי תשפ”ב, לבני מזל דגים שלבד יש כל הסיכויים לחוות אהבה אמיתית, להתחיל קשר רומנטי יציב ומאושר. אבל עדיין יש סיכון שחלק מהם, פרגמאטיים ושמרנים, יפספסו הזדמנויות נהדרות. הזוגות ייהנו מחיים טובים ביחד, במיוחד בחודשי הקיץ, כאשר צפויים המון תוכניות לחופשה ושיפור החיים המשותפים, כמו מעבר דירה, שיפוץ, השקעה משותפת בנכס או אפיקים אחרים.

 

תוֹכֶן | תַפרִיט | תפריט גישה