web analytics
ראשי / הורוסקופ שנת תשע”ד

הורוסקופ שנת תשע”ד


דרגו את העמוד 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 StarsLoading...








 

 

horoscope_tashadלפי המיקום ותנועת הכוכבים, שנת תשע”ד צפויה להיות לא קלה. יש תחזית אסטרולוגית שברמה גלובלית מדברת על סיכון לשינויים גדולים וקיצוניים, פוליטיים וכלכליים. כניסת אורנוס ופלוטו בחודש אוקטובר ונסיגה של יופיטר בחודש נובמבר מסמנים בדרך כלל על מתיחות פוליטי או חברתי, מהומות ועימותים בין המוני אנשים.

לפי תחזית אסטרולוגית שנתית, רוב המזלות יעברו שינויים בקריירה. בגלל המיתון והתקבצות בפעילות הכלכלית, רוב האנשים יחפשו מקור הכנסה נוספת. זה מתבטא בשעות נוספות של עבודה מאומצת ופחות שעות פנאי לבילויים עם בני המשפחה או חברים. ישנם מזלות, כמו תאומים וקשת, שעבורם צפוי שנה יותר טובה מהקודמת מבחינת הקריירה. הנטייה הכללית היא לנסות להיות פחות תלוי במשכורת החודשית הקבועה, ולחפש וליזום פעילות באופן עצמאי שיכולה לשפר את רמת ההכנסות.

מבחינת האהבה, המצב די יציב עבור אלה שנמצאים כבר בקשר רומנטי מאושר. לפי סימני אסטרולוגיה, לא צפויים שינוים משמעותיים בשנה החדשה. רק כמה מזלות, כמו שור ומאזניים, יצטרכו כנראה לעבור את המבחן האמיתי של זוגיות מאושרת. לפנויים צפויים הזדמנויות להכיר את מישהו מתאים. במיוחד לגדי, עקרב ובתולה, יש סיכוי מאד גדול למצוא אהבה אמיתית ולטווח ארוך.

מבחינת בית ומשפחה, כל מזל יפעל כדי לשפר את הנוחיות ביתו אך רק לכמה מזלות צפויים שינויים במקום מגורים. לפי תחזית אסטרולוגית, למזלות בתולה, תאומים, סרטן, אריה, מאזניים, דלי, יש סיכוי גדול להחליף בית. גדי זקוק ליציבות ולכן קשה לו מאד לזוז למקום אחר, הוא יעשה את זה רק אם הוא ישנה את המקום העבודה ולא תהיה לו ברירה מאשר לעבור למקום יותר קרוב.

בשנת תשע”ד, הנושא הבולט עבור כל המזלות הוא הנושא הפיננסי. למרות המתח באזור, כל אחד ימשיך בשגרה ויתאמץ עבור פרנסה יותר טובה. הורוסקופ יומי יכול להיות כלי שימושי לכל אחד שירצה לגלות מה צפוי לו כל יום מבחינת הכוכבים.   

שנה טובה וגמר חתימה טובה !

 




שאלות ותשובות שיכולות לעניין אותך בתחום הורוסקופ ואסטרולוגיה

מדוע חשוב לדעת את מזל האופק שלכם?
Horizon Zodiac Signהתכונות שמתוארות על ידי מזל האופק מתחילות להופיע באופן יותר בולט בגיל 28 – 30. עד אז, האדם מתנהג יותר לפי השפעה של המזל שבו הוא נולד. זה לא אומר שהוא יאבד את התכונות של מזלו אלא שאלה משתלבות עם המאפיינים של מזל האופק שלו...

מה הקשר בין נומרולוגיה לגורל?
Numerologyהאם שאלת פעם את עצמך מי אתה/את? למה נולדת במקום מסוים או בתאריך מסוים? החיים שלך לא מנוהלים על ידי המספרים אלא רק על ידי תפקודך בעבר. המחשבות, הרגשות, הפעולות שלך היום ישפיעו על מחר. נומרולוגיה, כמו אסטרולוגיה או טארוט...


מדוע כדאי לקבל יעוץ אסטרולוגי אישי?
horoscop_faq_02כבר אלפי שנה, האנשים מתעניינים בגורלם, במה שצפוי לקרות בעתיד הקרוב ורחוק, ומנסים לפענח בעזרת אנשים מקצועיים את סימני הכוכבים, השפעת הירח על אישיותם והתנהגותם, השפעת השמש, ועוד. למרות שכולנו חיים בכדור הארץ, כל בן אדם הוא יחיד

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוֹכֶן | תַפרִיט | תפריט גישה