הורוסוקפ – לדעת מה צופן לך העתיד

הורוסקופ שנת תשע”ד


דרגו את העמוד Note: There is a rating embedded within this post, please visit this post to rate it.








 

 

לפי המיקום ותנועת הכוכבים, שנת תשע”ד צפויה להיות לא קלה. יש תחזית אסטרולוגית שברמה גלובלית מדברת על סיכון לשינויים גדולים וקיצוניים, פוליטיים וכלכליים. כניסת אורנוס ופלוטו בחודש אוקטובר ונסיגה של יופיטר בחודש נובמבר מסמנים בדרך כלל על מתיחות פוליטי או חברתי, מהומות ועימותים בין המוני אנשים.

לפי תחזית אסטרולוגית שנתית, רוב המזלות יעברו שינויים בקריירה. בגלל המיתון והתקבצות בפעילות הכלכלית, רוב האנשים יחפשו מקור הכנסה נוספת. זה מתבטא בשעות נוספות של עבודה מאומצת ופחות שעות פנאי לבילויים עם בני המשפחה או חברים. ישנם מזלות, כמו תאומים וקשת, שעבורם צפוי שנה יותר טובה מהקודמת מבחינת הקריירה. הנטייה הכללית היא לנסות להיות פחות תלוי במשכורת החודשית הקבועה, ולחפש וליזום פעילות באופן עצמאי שיכולה לשפר את רמת ההכנסות.

מבחינת האהבה, המצב די יציב עבור אלה שנמצאים כבר בקשר רומנטי מאושר. לפי סימני אסטרולוגיה, לא צפויים שינוים משמעותיים בשנה החדשה. רק כמה מזלות, כמו שור ומאזניים, יצטרכו כנראה לעבור את המבחן האמיתי של זוגיות מאושרת. לפנויים צפויים הזדמנויות להכיר את מישהו מתאים. במיוחד לגדי, עקרב ובתולה, יש סיכוי מאד גדול למצוא אהבה אמיתית ולטווח ארוך.

מבחינת בית ומשפחה, כל מזל יפעל כדי לשפר את הנוחיות ביתו אך רק לכמה מזלות צפויים שינויים במקום מגורים. לפי תחזית אסטרולוגית, למזלות בתולה, תאומים, סרטן, אריה, מאזניים, דלי, יש סיכוי גדול להחליף בית. גדי זקוק ליציבות ולכן קשה לו מאד לזוז למקום אחר, הוא יעשה את זה רק אם הוא ישנה את המקום העבודה ולא תהיה לו ברירה מאשר לעבור למקום יותר קרוב.

בשנת תשע”ד, הנושא הבולט עבור כל המזלות הוא הנושא הפיננסי. למרות המתח באזור, כל אחד ימשיך בשגרה ויתאמץ עבור פרנסה יותר טובה. הורוסקופ יומי יכול להיות כלי שימושי לכל אחד שירצה לגלות מה צפוי לו כל יום מבחינת הכוכבים.   

שנה טובה וגמר חתימה טובה !

 




שאלות ותשובות שיכולות לעניין אותך בתחום הורוסקופ ואסטרולוגיה

איך שעת לידה משפיעה על הורוסקופ אישי?
בתחום אסטרולוגיה, הנתונים האישיים חשובים מאד. שום אסטרולוג רציני לא מתבסס על מידע כללי כמו תאריך לידה. אם אתם מעוננים לקבל מידע כמה שיותר מדויק על הגורל שלכם, אתם צריכים לדעת  את הזמן המדויק של הלידה ...

מה זה אמונות טפלות?
בחיים המודרניים שלנו עדיין יש מיקרים שיכולים לגרום לנו לחשוב שצפוי יום טוב או לא, שיקרה משהו לא נעים או שנצליח להשיג מטרה מסוימת. לכן, הרבה אנשים קוראים בבוקר את הורוסקופ יומי. תסריט אפשרי: קמים בבוקר עם הפנים כלפי הכרית, זה יום שישי...

האם התאמת מזלות טובה עוזרת לזוגיות?
על פי אסטרולוגיה, התאמת מזלות יכולה לעזור לבני הזוג כדי לבנות קשר רומנטי יותר חזק לאורך זמן. אם הם יודעים מראש את התכונות החיוביות ושליליות של כול אחד, הם יכולים לפעול כדי לעבור בקלות על משברים או למנוע חילופי דעות לא נעימות אשר יכולים...

 

 
Exit mobile version