web analytics
ראשי / השפעת שעת הלידה על גורל האדם

השפעת שעת הלידה על גורל האדם

השפעת שעת הלידה על גורל האדםאסטרולוגים חושבים ששעת הלידה משפיעה על גורל של אדם. אסטרולוגיה מחלקת את האנשים לשתי קטגוריות, לפי לעת לידתם: סתגרניים, אלה שנולדו בשעות הלילה, ומוחצניים, בני אדם שנולדו באור יום. לא משנה באיזה מזל מכול גלגל המזלות הם נולדו, אלה שנולדו בשעות היום מושפעים ממגנטיות השמש, מהאור והחום שלו, שגורמים לו להיות זוהרים, מבריקים, מוערכים.

האנשים שנולדו בלילה מקבלים את מגנטיות השמש רק דרך הכרום של כדור הארץ, די חלשה, מה שגורם להם להיות סגורים בתוך עצמם, מעוניינים יותר מעבודות במעבדה ולבלות בתוך הבית. רוב הדיקטאטורים, המנהיגים שהובילו למלחמות ואסונות הומניטאריות נולדו בלילה. אסטרולוגיה טוענת שמגנטיות השמש משתקפת במבט של האדם. מי שנולד בצהריים, יהיה בעל קסם אישי יוצא דופן. מי שנולד בבוקר יהיה לו מבט תוסס ורענן. מי שנולד בערב יהיה בעל מבט קשה.

אסטרולוגיה אומרת שלמי שנולד בשעתיים שלפני הזריחה צפוי גורל זוהר. יש לו סיכוי הכי גדול להצליח מבחינת כלכלית, לא משנה באיזה מזל מכול גלגל המזלות הוא נולד. משהו מבטיח ובטוח ילווה אותם במהלך חייהם, השמש. הם יהיו בעלי אישיות חזקה, שלא יהיו מושפעים אף פעם מאחרים, ייקחו לבד החלטות חשובות ויהיו אחראים על הטעויות שלהם. הבנות שולדו בשעות אלה יתחתנו בגיל מבוגר יותר או לא יתחתנו בכלל.

מי שנולד 2-4 שעות לפני הזריחה יהיה בן אדם מטריאליסטי, שרק הכסף חשוב עבורו. הוא יהיה איש חסכני, שיעשה מאמצים רבים כדי להשיג נכסים ועושר פיננסי.
אלה שנולדו בשעתיים שאחרי חצות יהיו אנשי מלאי דמיון, שאוהבים לטייל ולכתוב, לחקור ולחפש תשובות. צפוי להם גורל של אנשי משפחה מסורתיים, שלא יתרחקו מהבית ויישארו מאד קרובים לאחים או אחיות שלהם.

אסטרולוגיה מספרת על אלה שנולדו בשעתיים לפני חצות שהם יאהבו מאד את הארץ ואת המשפחה שלהם. הם יכבדו את המסורת ויהיו מאושרים רק כאשר יהיו ביחד עם בני משפתחיהם. הם יעדיפו לגור בבית על הקרקע, לעבוד בחקלאות, לתרום כמה שיותר לחברה. ללא שום קשר למזל שבו הם נולדו, הם יהיו חיילים אמיצים מוכנים לכול הקרבה כדי להגן על המולדת.  

[google1][facebook_like_button]


מידע נוסף בתחום אסטרולוגיה, הורוסקופ וגלגל המזלות שיכול לעניין אותך

הורוסקופ אהבה 2015
Love Horoscope 2015מי שמאמין בהשפעת הכוכבים ואסטרולוגיה יכול לקרוא כאן באתר גם הורוסקופ אהבה לשנת 2015 עבור כול המזלות מגלגל המזלות אירופאי. בדרך כלל יש סימנים טובים ואופטימיים עבור בני כול המזלות. כבר לא נותר הרבה זמן משנת

 

מפה אסטרולוגית
מפה אסטרולוגיתמי שלא מתמחה בתחום אסטרולוגיה או הורוסקופ יומי לא בטוח שמבין את המושג משמעותה של המפה האסטרולוגית. איך עורכים את המפה ומה משפיע על המזל שלנו? תאריך הלידה הוא אחד המרכיבים המשמעותיים אשר בזכותם

 

איזה מזל מתאים ביותר לקשר רומנטי
התאמת מזלותכול אחד מעוניין בקשר רומנטי מושלם. אך כמה זמן, אנרגיות, מאמצים מוכים להשקיעה כדי שהיחס יצליח? להכיר טוב את הבן/בת זוג, את ההרגלים שלו, את התכונות טובות או לא, יכול לעזור. מי שמאמין במיסטיקה יכול לקרוא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוֹכֶן | תַפרִיט | תפריט גישה