web analytics

חלום על נחש

חלום על נחשאחד היצורים שמופיעים להיטים קרובות בחלומות הוא הנחש. למצוא פירוש חלום על נחש יכול להיות פעולה די מורכבת כי נחש בחלום יכול סימן חיובי אך גם שלילי.
הנחשים לא צפויים, הם יכולים לתקוף בהפתעה, בלי שום הזהרה. לכן, כנראה שהרואה נחש בחלום נמצא במציאות במצב שיוצא משליטתו והוא מפחד מעתיד לא ידוע. במשך יום, קשה לראות את הנחשים, הם מסתתרים בטבע, מסווים בנוף. לכן, הם יכולים להיות סמל של איום מוסתר או בגידה.

נחש בחלום מה המשמעות

כנראה שקשה להתעורר שמח אחרי לילה של חלומות על נחשים. אך נחש בחלום לפי קבלה יכול להיות גם סמל למשהו טוב בחיים. לחלום אבקוע זה אומר זלזול על מצב רגיש מאיים בחיים. לחלום נחש מת או שהורגים נחש מצביע על מצב קשה שעבר או הסתדר חיובי.

מה זה נחש בחלום, אם הוא נושך

נחש מכיש בחלום הוא סימן הזהרה על מצב מורכב בחיים האמיתיים שעליו אין  מספיק מודעות. מי שיש לו חלום על נחש מכיש אמור לעשות חשבון נפש ולחשוב היטב על מה שבמציאות מטריד או מפחיד אותו. הכשת נחש בחלום יכולה להזהיר גם על חברים לא אמינים, פחד מלשון רע או כשלון, פחד ממישהו מסוים, משהו רע שיכול לקרות בהקדם.

פירוש חלום על נחש צבעוני

בתרבות המערבי קיימות תיאוריות מעורבות קשורות לנושא חלום על נחש. לפי ספרי חלומות עתיקים, נחש בחלום מנבא דיכאון ומחלות אך יש גם ספרים שבהם הנחש נחשב כסמל של שמחה ובריאות טובה. מאד חשוב לזכור את הצבע של הנחש.
נחש ירוק בחלום הוא סמל של ריכוז טובה, יכולת אינטלקטואלית גבוה.
נחש שחור בחלום מזהיר על סכנה וחוסר מזל באהבה.
נחש שחור זוהר מצביע על אי התאמה זוגית.
נחש לבן בחלום מקושר למצב הנפשי. מאד חשוב לזכור מה שהנחש עושה בחלום.

נחש בחלום פירוש אחר

אפשר להתעורר בבוקר עם תחושה מוזרה בעקבות המחשבה “חלמתי על נחש”. אך זה לא אומר שיהיה יום לא טוב. בחלומות מסוימים, הנחש הוא סימן חיובי. חלום על נחש שוחה במים צלולים מצביע על רגשות שיכולות להשפיע על חייכם באופן שלא ציפיתם. חלומות על נחשים בבית מזהירים על קונפליקט בבית, על אדם קרוב שלא רוצה את טובתכם, אויבים, בגידה. נחש פעמונים בחלום מצביע על תוצאות לא טובות בעבודה או בחיים הפרטיים בעקבות תפקודכם הנוכחי.


דרגו את העמוד 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 StarsLoading...
עמוד זה נצפה על ידי 9,741 גולשים

כדאי לקרוא

מזל אריה היום 20.04.24

אתם אמורים להתחיל את היום עם הרבה אנרגיה חיובית ומלאי שמחה. אסטרולוגיה יומית ממליצה לכם …

מזל בתולה היום 20.04.24

זהירות רבה למה שאתם אומרים במהלך היום. הורוסקופ יומי טוען שלרוב אתם נוטים להעביר מידע …

מזל גדי היום 20.04.24

אל תצפו שבחיים הכול יכול להיות רק לבן או שחור. החיים מלאים בגוונים אחרים ואתם …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוֹכֶן | תַפרִיט | תפריט גישה