הורוסוקפ – לדעת מה צופן לך העתיד

מה המשמעות של מספר הגורל?


דרגו את העמוד Note: There is a rating embedded within this post, please visit this post to rate it.

 

על פי נומרולוגיה, למספרים יש משמעות חשובה בחיינו. כמו אסטרולוגיה אשר חוקרת השפעת הכוכבים על אישיות של אדם ועל פי זה מציע מידע על עתידו, נומרולוגיה מנתחת איכן המספרים יכולים להשפיע על תכונותיו והגורל של האדם. מספר הגורל או במילים אחרות נתיב החיים של האדם, זה מספר שאפשר להשיג בחישוב מתמטי פשוט, חיבור המספרים המופיעים בתאריך הלידה. מספר הגורל או נתיב החיים מציג שני אספקטים עיקריים של החיים: אחד קשור לתכונות, כישרונות, אופי ואישיות, השני קשור לדרך שיש לנו בחיים, עם מכשולים, צומת דרכים, מחסומים אך גם הזדמנויות חיוביות.




אפשר להשוות את נתיב החיים לנסיעה שיש בה נקודת יציאה, תחנה סופית, וסדרה של עצירות בתחנות שונות מפוזרות לאורך הדרך. על פי נומרולוגיה, כול תחנה היא ניסיון או אירוע חשוב בחיים, כמו נישואים, לידה, מערכת יחסים חדשה, עבודה חדשה וכן הלאה. ההתקדמות או נסיגה שלנו תלויים באופן שבו אנו מתייחסים לכול החוויות אלה. עבור כול אחד, מספר הגורל מציע מידע על תכונותיו והתנהגותו בשני תקופות חשובות בחיים, תקופת ההתבגרות ובמהלך חיי בגרות.




 


מידע נוסף בתחום אסטרולוגיה, הורוסקופ וגלגל המזלות שיכול לעניין אותך

הורוסקופ סיני 2015 – שנת הכבשה
לפי הורוסקופ סיני 2015, צפויה לנו שנה מבטיחה, במיוחד שזו שנת הכבשה או עיזה מעץ, סמל סיני מוכר של שלום, הרמוניה ושלווה. למרות שבאזורים שונים בעולם כולל מזרח התיכון שומעים איומים ורעשים של מלחמה, כנראה

 

אסטרולוגיה הודית על התאמת מזלות
בשנים האחרונות האסטרולוגיה ההודית מתחילה לעניין יותר ויותר את המערב. יש משהו מיוחד שמעסיק את המיסטיקנים מכל הסוגים שרק אסטרולוגיה הודית יכולה להסביר. כאשר מדברים על התאמת מזלות כדאי ללמוד כמה דברים

 

עם איזה מזל הכי כדאי להתחתן
אסטרולוגיה מייחסת חשיבות להתאמת מזלות שיכולה להיות כלי עזר שימושי לאהבה וזוגיות טובה. האם אתם מאמינים במוסר הנשואים? אם אתם חולמים על משפחה ברוכת ילדים ולאהוב את הבן או בת זוג לנצח? על פי התאמת מזלות, קיים מזל מסוים, המתאים באופן קרוב למושלם.

 
Exit mobile version