web analytics
ראשי / מזל אריה הורוסקופ תשע”ו

מזל אריה הורוסקופ תשע”ו

מזל אריה הורוסקופ תשע"ועל פי הורוסקופ לשנת תשע”ו, בני מזל אריה יהיו מרוכזים בעניינים כספיים, קריירה, נסיעות, יחסים רומנטיים והילדים. תחילת השנה באה עם חדשות טובות לגבי קידום, עלית משכורת או קבלת כסף ממקום לא צפוי. זה ישפר משמעותי את המצב הפיננסי. התפתחות ניכרת בקריירה צפויה במחצית השנייה של השנה. אסטרולוגיה תשע”ו צופה באותה תקופה לסיכוי לתפקיד חדש, החלפת מקום עבודה או פרויקט מעניין ורווחי.

 

 

 

הורוסקופ תשע”ו צופה שבני מזל אריה לא מרוצים יחליטו לעשות הסבה מקצועי לתחום יותר מבוקש במשק וכנראה שהם יצליחו בגדול בזכות עבודה מאומצת, יצירתיות ורעיונות מקוריים. כוכב אוראנוס משפיע כבר כמה שנים על בני מזר אריה וזה משתקף בשינויים פתאומיים בתוכניות עבודה.

 

 

 

כנראה שבזמן אחרון, בני מזל אריה גילו כמה חשוב זה להיות בקשר רומנטי יציב. למרות שהם עסוקים תמיד בלהתקדם בחיים, בשנת תשע”ו היחסים הרומנטיים ועם הילדים יתפסו מקום חשוב בחיים של בני מזל אריה. לפי הורוסקופ שנתי תשע”ו, כנראה שהם יוותרו על הרגלים שהפריעו בעבר לאנשים האהובים, כמו עישון, יציאות עם החברים עד שעות מאוחרות, נסיעות פתאומיות בענייני עבודה ויחליטו לבלות יותר זמן איתם. צפויות תקופות בעייתיות במיוחד בתחילת השנה אך בזכות  התבגרות מסוימת ורצון חזק, הכול יסתדר מהר.


דרגו את העמוד 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 StarsLoading...
עמוד זה נצפה על ידי 3,273 גולשים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוֹכֶן | תַפרִיט | תפריט גישה