web analytics
ראשי / מזל אריה – הורוסקופ 2016

מזל אריה – הורוסקופ 2016

מזל אריה - הורוסקופ 2016בשנת 2016 אסטרטגיה היא המילת מפתיח עבור בני מזל אריה. בתחילת השנה צפויים מכשולים. אסטרולוגיה שנתית 2016 מצפה להצלחה בכול זאת, בזכות עבודה מתמדת ורעיונות חדשים. כנראה שבשנת 2016 הם יצטרכו לעזור יותר לחברים או בני המשפחה. הם לא יוותרו למטרותיהם, למרות המכשולים, אשר יעשו אותם יותר חזקים והחלטיים. מבחינת אהבה יש סימנים מעורבים, צפויות עליות וירידות. מומלץ להיות יותר צנוע ולשקול היטב את כול השקעה. יהיו רגעים כאשר ילידי מזל אריה ירצו לנסוע רחוק, להתנתק מהשגרה ואפילו מאנשים אהובים אך זה רק יחזק את הקשר ביניהם.

קריירה וכסף
בשנת 2016, יופיטר יעזור לבני מזל אריה כדי להשיג את כול מה שהם רוצים: התקדמות בקריירה, יותר כסף, התפתחות מקצועית וחברתית. על פי תחזית אסטרולוגית 2016, צפויה עליה משמעותית בהכנסות, הכי גדולה בעשור אחרון. אך יש סיכון גם לנטייה לבזבז יותר מאשר בדרך כלל, לפחות עד אוגוסט 2016. יש סיכוי לקשרים חדשים עם אנשים זרים שמייצגים חברות גדולות. ילידי מזל אריה יהיו יותר פתוחים לרעיונות חדשים וגם יהיו  יותר גמישים, מוכנים לשתף פעולה כדי להשיג את מטרותיהם. לכן, כנראה שהם יחליטו ללמוד משהו חדש או ללכת להשתלמויות בתחום המקצוע הקיים. בסך הכול, לפי הורוסקופ 2016 צפויה שנה מוצלחת מבחינת כספי וצריך לשים לב לא לפספס את ההזדמנויות.

אהבה
הורוסקופ שנתי מזל אריה מצפה ליציבות. כנראה שחילופי דעות שהיו בעבר ישכחו והכול יסתדר יותר טוב. למרות שצפויות תקופות כאשר ילידי מזל אריה ירצו להתרכז יותר בקריירה, בני זוגם יבינו את זה ויציעו תמיכה. זו שנה כאשר הילדים יהיו בראש רשימת סדר עדיפויות. הרווקים יצטרכו להתפשר כדי לבנות יחס רומנטי אמין ומאושר, אחר יש סיכון שיצטרכו לחכות עד שיצליחו למצוא בן או בת זוג יותר מתאים. בסך הכול, יש להם הורוסקופ שנתי לא רע, מלא סימנים אופטימיים.

בריאות
ילידי מזל אריה אשר בזמן אחרון, בגלל העומס, הפסיקו להיכנס לחדר כושר או לעשות פעילות גופנית כול שהיא יתמודדו עם בעיות בריאות שונות כמו עליה במשקל, כאבי גב, סיכון לכולסטרול וסכרת. לכן, לפי תחזית אסטרולוגית שנתית 2016, יתכן שינוי ניכר בסגנון חייהם. כנראה שהם יהיו יותר מודעים למציאות ויבקרו את רופא המשפחה באופן סדיר.


דרגו את העמוד 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 StarsLoading...
עמוד זה נצפה על ידי 6,399 גולשים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוֹכֶן | תַפרִיט | תפריט גישה