web analytics
ראשי / מזל בתולה הורוסקופ תשע”ו

מזל בתולה הורוסקופ תשע”ו

מזל בתולה הורוסקופ תשע"ולבני מזל בתולה יש הורוסקופ תשע”ו שמצפה לכמה עניינים חשובים במיוחד: כסף, ילדים, אהבה. יופיטר, כוכב המזל, ימשיך לעבור על מזל בתולה עד ספטמבר 2016. זה אומר שצפויה תקופה טובה מאד עבור הילידים. יהיו הזדמנויות רבות לפיתוח עצמי, התקדמות בקריירה, אולי החלפת מקום עבודה או תפקיד.

אסטרולוגיה תשע”ו צופה לאווירה אופטימית ושמחה בבית ובמקום העבודה, שתעודד את בני מזל בתולה להמשיך להתאמץ וגם ליהנות מהחיים ביחד עם האנשים האהובים.

 

במחצית השנייה של השנה צפוי מזל בעניינים פיננסים. מדובר על השקעה שתביא רווחים יפים, אולי קבלת ירושה או מתנת כספית מההורים. תחזית אסטרולוגית תשע”ו מצביע על חופשה חלומית או מעבר דירה לאזור יותר שקט ורגוע.

 

 

לגבי אהבה, צפויה תקופה חשובה עבור התפתחותם של היחסים הרומנטיים, אך גם מאתגרת ומורכבת. לבני מזל בתולה יש הורוסקופ שנתי תשע”ו די אופטימי, שמצפה לאיזון ובגרות מסוימת. יהיו ילידים אשר יעריכו יותר אהבה יציבה ואמינה מאשר התלהבות ותשוקה זמנית. אחרים יעדיפו קשרים רומנטיים ללא התחייבויות כדי להתפנות למען הילדים או קריירה. כנראה שהרוב לא ירצו לקחת סיכונים ויעדיפו להיות לבד מאשר עם מישהו פחות מתאים. אסטרולוגיה שנתית תשע”ו מציינת שבתחילת השנה צפויות הזדמנויות להכיר אנשים חדשים או לגלות כמה חזק הוא הקשר הרומנטי הקיים.


דרגו את העמוד 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 StarsLoading...
עמוד זה נצפה על ידי 3,610 גולשים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוֹכֶן | תַפרִיט | תפריט גישה