web analytics
ראשי / מזל גדי הורוסקופ תשע”ו

מזל גדי הורוסקופ תשע”ו

מזל גדי הורוסקופ תשע"ואסטרולוגיה תשע”ו אומרת שבמהלך השנה, בני מזל גדי יהיו רוב הזמן מושפעים על ידי כוכב יופיטר. זה אומר שיש סיכוי לנסיעות ארוכות בענייני עבודה וגם לימודים או השתלמויות שיקדמו אותם משמעותי בקריירה. לקרת הקיץ צפויה חופשה למקום אתגרי או אקזוטי. הורוסקופ תשע”ו אומר שבני מזל גדי יהיו מלאי התלהבות, רצון ללמוד נושאים חדשים, להתפתח ולהתקדם בחיים.

מצד שני, יתכן שיקבלו הצעת עבודה מחו”ל או מקום רחוק מהמקום המגורים הנוכחי. זה אומר שיש סיכוי שיצטרכו לארוז ולעבור דירה. יכול להיות שלא הכול יסתדר לפי הציפיות. אך לבני מזל גדי יש הורוסקופ שנתי תשע”ו אופטימי שמצביע על הישגים גדולים אם הם יאמינו בעצמם וביכולת שלהם להתמודד עם כול מכשול.

 

 

 

עבור ילידי מזל גדי, אהבה היא נושא מורכב שעל פי תחזית אסטרולוגית תשע”ו ימשיך לגרום להם לכאבי ראש גם במהלך השנה. במיוחד עד סוף חודש ינואר, יהיה להם מאד קשה להסתדר עם הבן או בת זוג, מה שיגרום להם לחשוב ברצינות על המשך הקשר. מחצית השנייה של השנה אמורה להיות יותר רגועה. יתכן שבני מזל גדי יתפנו למען המשפחה או בני הזוג וגם יעשו מאמצים כדי למצוא שפה משותפת איתם. הורוסקופ תשע”ו לא מצפה לבעיות בריאות מיוחדות  אך מומלץ לבדוק מידי פעם את לחץ דם ולעשות בדיקות שגרתיות. מבחינת הכסף צפוי שיפור קל. 


דרגו את העמוד 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 StarsLoading...
עמוד זה נצפה על ידי 3,309 גולשים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוֹכֶן | תַפרִיט | תפריט גישה