web analytics
ראשי / מזל גדי – הורוסקופ 2016

מזל גדי – הורוסקופ 2016

מזל גדי - הורוסקופ 2016עבור בני מזל גדי, כנראה ששנת 2016 תהיה יותר שקטה ורגועה מאשר שנה הקודמת. למרום שהם כבר התרגלו לקצה חיים מטורף, יותר שלווה רק ישמח אותם. הורוסקופ 2016 מצפה שתקופה של חשבונות נפש, הכנה של פרויקטים שאפתניים, רעיונות ואסטרטגיות חדשים. יתכן שבתחילת השנה בני מזל גדי ישקלו רכישת שטח או דירה להשקעה. צפויות נסיעות קצרות, יתכן לחו”ל, בענייני עבודה או כגיבוש. עבור בני מזל גדי, הביטחון הסנטימנטאלי יהיה מאד חשוב השנה. אסטרולוגיה שנתית מצפה לתמיכה של הבן או בת הזוג בכול פעם שיהיה צורך.

קריירה וכסף
עבור בני מזל גדי, הורוסקופ שנתי 2016 מצפה לתקופה של שיקום או ארגון מחדש של הקריירה. אולי הם עברו תקופה קשה מבחינת מקצועית, מלאת התלבטויות ואי ודעות. יש סיכוי שפרויקט ישן יתחיל לזוז לכיוון הרצוי וזה אומר הרבה מאמצים ושעות נוספות, אולי נסיעות לחו”ל בענייני עבודה, קורסים והשתלמויות שיעוררו את הקריירה הרדומה. תחזית אסטרולוגית שנתית 2016 כוללת סימנים אופטימיים של הזדמנויות והצעות אך תוצאות טובות אמורות להופיע רק בזכות עבודה קשה. יתכן שעמית בעבודה ינסה לקחת חלק מהסמכויות, מה שיכול להוביל לקונפליקטים רציניים. לא צפויים שינויים ארגונים שאמורים לשנות מנהלים או סמכויות. לא צפויים פיטורים. מי שעובד באופן עצמאי יכול לאבד לקוח חשוב ולכן יצטרך לשנות את האסטרטגיה העסקית. אך בסופו של דבר הכול יהיה לטובה, כי יתכן התפתחות לכיוונים חדשים שיביאו רווחים רציניים בהקדם. על פי הורוסקופ 2016, יש סיכוי לתפקיד חדש יותר מתוגמל, עלית משכורת או לקוחות או עסקאות חדשים אחרי חודש אוגוסט. לא כדאי אפילו לחשוב על השקעות ספקולטיביות.  

אהבה
לפי אסטרולוגיה שנתית 2016, אחד הפרקים הכי מורכבים בחיים של בני מזל גדי, אהבה, ימשיך לגרום להם לכאבי ראש גם בשנה הבאה. צפויים קונפליקטים רציניים עם הבן או בת זוג, חילופי דעות סוערים, בכול מיני נושאים במיוחד הילדים, עד לפחות סוף חודש ינואר. יש ילידים שיחשבו ברצינות על המשכיות הקשר. הורוסקופ שנתי 2016 מציין שהחוסר סיפוק יוקטן בהמשך, אך יתכן שעד הקיץ הרבה יחשבו שאולי כדאי להיפרד. יתכן חוויות ופיתוים חדשים והרבה לא יוכלו להתנגד.

בריאות
הורוסקופ שנתי 2016 מזל גדי מצפה לבריאות טובה, ויטאליות, מרץ והתלהבות. אך יתכן שהעומס בעבודה והסיבוכים הסנטימנטאליים יצריכו הרבה מרץ והסתייגויות נפשיות. אחרי חודש אפריל, בני מזל גדי מוזמנים להתרכז יותר על מנוחה והרפיה. תזונה נכונה וחוג אומנויות יתרמו הרבה לאיזון גופני ונפשי.  


דרגו את העמוד 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 StarsLoading...
עמוד זה נצפה על ידי 8,151 גולשים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוֹכֶן | תַפרִיט | תפריט גישה