web analytics
ראשי / מזל דלי הורוסקופ תשע”ו

מזל דלי הורוסקופ תשע”ו

מזל דלי הורוסקופ תשע"ועבור בני מזל דלי, הורוסקופ תשע”ו מצפה לשנה יותר טובה מאשר הקודמת, עם מזל בתחומי הכסף ועבודה, במיוחד במחצית הראשונה. צפויות הכנסות ממקורות אחרים מאשר עבודה, שיאפשרו כול מיני פינוקים כמו חופשה או סופי שבוע במקומות חדשים. יש סיכוי שגם הבן או בת זוג יצליח להתקדם לתפקיד יותר מתוגמל. הורוסקופ תשע”ו טוען שקיים גם אפשרות של ירושה. בכול מקרה, מומלץ לא לבזבז אלא לחפש השקעות כדאיות בעזרת יועצים.

במחצית השנייה של השנה צפויות הזדמנויות קידום, השתלמויות, לימודים, שכדאי מאד לנצל כי הם יובילו את הילידים לקידות בטוח. היחסים עם החברים יהיו טובים מתמיד. על פי אסטרולוגיה תשע”ו יש מצב שאחד מהם יצטרך עזרה כי הוא יעבור דירה או יתחתן. לא צפויות בעיות בריאות מיוחדות חוץ ממחלות עונתיות.

 

 

 

אסטרולוגיה לשנת תשע”ו כוללת סימנים אופטימיים בתחום הרומנטי. כנראה שאחרי תקופה די ארוכה של ירידות ועליות יבואו גם שקט ושלווה, כאשר בני מזל דלי יוכלו לנשום בנחת וליהנות מזוגיות מאושרת. יש מצב שקונפליקטים ישנים יושכחו ויפתח דף חדש, יותר בטוח. אך צריך סבלנות כדי לטפל בכול העניינים שהפריעו בעבר. על פי תחזית תשע”ו, יתכן שחופשה ביחד יעורר תשוקה שהייתה פעם. הבן או בת זוג יבין את הנקודות החלשות של הקשר ויעזור לבני מזל דלי להתגבר עליהם.


דרגו את העמוד 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 StarsLoading...
עמוד זה נצפה על ידי 3,785 גולשים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוֹכֶן | תַפרִיט | תפריט גישה