web analytics
ראשי / מזל טלה – הורוסקופ 2016

מזל טלה – הורוסקופ 2016

מזל טלה - הורוסקופ 2016המאפיין העיקרי של בני מזל טלה בשנת 2016 הוא החוכמה. הם לא צריכים לשכוח שלא יכולים להשיג את הכול במידי אלא רק בזכות עבודה מתמדת ומאומצת. על פי הורוסקופ שנתי 2016, הדרך להישגים תהיה ארוכה. אישיותם תתפתח לכיוונים טובים יותר. ילידי מזל טלה יכולים לגלות שחברים טובים הם לא ממש אמינים. כנראה שבשנת 2016 הם לא יצליחו למצוא את הבן או בת זוג מתאים/ה. אך יתכן שהם יצליחו להתקדם משמעותי מבחינת מקצועית.

קריירה וכסף
אסטרולוגיה שנתית מצפה שהשפעת הכוכב פלוטו יוביל לחידושים בתחום המקצועי. מי שיהיה פתוח להזדמנויות ויתאמץ באופן מתמיד, בלי להסתפק עם מה שיש לו כבר, יוכל לעשות צעדים חשובים קדימה, ליצור קשרים חזקים ולהשיג מטרות שאפתניות. הורוסקופ שנתי מזל טלה מצפה לנסיבות חיוביות בחודש אוגוסט, בעקבות השפעת הכוכב יופיטר. המנהלים והקולגות יעודדו את הילידים אשר יגיעו להישגים ראויים.     
יש סיכוי לעבודה חדשה או חזרה למקום עבודה שהם נאלצו לעזוב בעבר.

אהבה
לבני מזל טלה יש הורוסקופ שנתי מעורב, עם סימנים טובים במיוחד בתחילת השנה. כנראה שבחודשים ינואר ופברואר הם יתרכזו יותר ביחסים הרומנטיים וישאירו בצד את העניינים המקצועיים וחברתיים. במקרה של בני מזל טלה אשר נמצאים בזוגיות כבר כמה זמן, החל מ-9 לספטמבר צפויות הזדמנויות מצוינות כדי לעורר ולשפר את היחס הרומנטי, להשתחרר משעמום ושגרה בזכות חופשה רומנטית מפתיעה. קיים אפשרות לגלות מהדש את הקסם של הבן או בת זוג ולהרגיש נפלא, כמו בהתחלה. אסטרולוגיה שנתית 2016 מביאה חדשות טובות גם לאלה שעדיין מחפשים בן או בת זוג מתאים/ה. צירוף מקרים לא צפויים יכולים להוביל אותם אל האדם המתאים.

בריאות
הורוסקופ 2016 מזהיר שבני מזל טלה יכולים לסבול מעייפות כרונית, לחצים, מתח, בגלל העומס והמטרות הרבות שהם קבעו לעצמם. חוסר זמן פנוי ומנוחה יכולים לגרום להם להיות עצבניים ולא להסתדר אפילו עם אנשים קרובים ואהובים כמו ההורים, שאיתם צפויים קונפליקטים סוערים.


דרגו את העמוד 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 StarsLoading...
עמוד זה נצפה על ידי 5,525 גולשים

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוֹכֶן | תַפרִיט | תפריט גישה