web analytics
ראשי / מזל מאזניים – הורוסקופ 2016

מזל מאזניים – הורוסקופ 2016

מזל מאזניים - הורוסקופ 2016אסטרולוגיה שנתית 2016 אומרת שעבור בני מזל מאזניים שנת 2016 נראה כאילו הם חזרו הביתה אחרי נסיעה ארוכה. הכול יסתדר לטובתם והיחסים עם ההורים, בן או בת הזוג, הילדים או אנשים אהובים אחרים ישתפרו משמעותי. השפעת הכוכבים היא חיובית וזה יעזור לבני מזל מאזניים כדי לעשות סדר בחיים ולהשיג מטרות חשובות. על פי הורוסקופ שנתי 2016, מי שחלם על עצמאות כלכלית או לעבור לגור ביחד עם הבן או בת זוג, יוכל להגשים את החלום. בתחום הסנטימנטאלי יש תחזית אסטרולוגית שנתית טובה עבור רוב בני מזל מאזניים.  

קריירה וכסף
לפי הורוסקופ 2016 מזל מאזניים, מי שעובד כשכיר יכול לגלות שמישהו מהצוות שלו רוצה לעצור את התקדמותו בכול מחיר. למרות כול מכשול, מי שאוהב את מה שהוא עושה יוכל להוכיח את עצמו ולהתקדם באופן משמעותי, למרות כול המכשולים. מי שלא מרוצה מהתפקיד שלו יכול לחפש משהו אחר או להתחיל ללמוד. במקום העבודה הנוכחי לא צפויים שינויים אשר יובילו לקידום מידי, יותר כסף או סיפוק נפשי. השפעת הכוכבים בתחום הקריירה היא חיובית ולכן מומלץ לפעול לפי האינסטינקט ולחפש אלטרנטיבות. אולי יהיה יותר קל להתפתח ולהתקדם בתחום אחר. עבור מי שמעוניין להשקיע, הורוסקופ 2016 מצפה לרווחים במיוחד בתקופה נובמבר-דצמבר. מבחינת החלפת מקום העבודה או הסבת מקצועית כדאי לדחות את ההחלטות החשובות לחודשים נובמבר-דצמבר.

אהבה
מבחינת אמוציונאלית, כנראה שבמהלך 2016 בני מזל מאזניים יחליטו איך בדיוק הם רוצים שיראה קשר רומנטי מוצלח. אך יתכן שרוב הילידים לא יוכלו לשלוט על סנטימנטים ופיתויים ולכן הם לא יהיו מסוגלים לעשות סדר בחיים הסנטימנטאליים. אלה שכבר נשואים יצטרכו להתמודד עם קונפליקטים ישנים שעדיין מאיימים על הזוגיות. להם יש הורוסקופ שנתי 2016 אופטימי, שצופה לפתרונות יצירתיים ולהתעוררות הקשר.

בריאות
לבני מזל תאומים יש תחזית אסטרולוגית 2016 אופטימית שלא מצפה לבעיות מיוחדות. יש רק הזהרה לגבי סגנון חיים לא מסודר שיכול להוביל לעייפות כרונית, עודף משקל, לחץ דם גבוה. מי שרוצה להיות בריא וחזק צריך להתאמץ עבור זה. מומלץ לאכול נכון, לנוח מספיק ולעשות הרבה ספורט.


דרגו את העמוד 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 StarsLoading...
עמוד זה נצפה על ידי 6,614 גולשים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוֹכֶן | תַפרִיט | תפריט גישה