web analytics
ראשי / מזל סרטן הורוסקופ תשע”ו

מזל סרטן הורוסקופ תשע”ו

מזל סרטן הורוסקופ תשע"והורוסקופ תשע”ו עבור בני מזל סרטן מציין כמה עניינים שיהיו חשובים מאד עבורם. מדובר על לימודים וקריירה, משפחה, זוגיות ועבודה. תחילת השנה תהיה תקופה אידיאלית  ללימודים ופיתוח עצמי כי ילידי מזל סרטן יהיו בשיא הכושר ריכוז בגלל השפעת הכוכב יופיטר. הם ייצרו קשרים חדשים, ילמדו בקלות כול נושא, ילכו להשתלמויות וקורסים מקצועיים.

אסטרולוגיה לשנת תשע”ו צופה לנסיעות רבות, היכרויות חדשות עם אנשים מעניינים, תקשורת יותר טובה עם הקולגות, מנהלים או חברים. קצב חיים יותר מהיר יאפשר לבני מזל סרטן להשיג את המטרות לפי התוכניות.

 

 

 

במקום העבודה לא הכול יזרום, למרות המאמצים. במיוחד בתחילת השנה יהיו תקופות כאשר בני מזל סרטן ירגישו שהעבודה שלהם לא מוערכת מספיק.

לפי תחזית אסטרולוגית תשע”ו, כנראה שבני מזל סרטן יהיו יותר אחראים ורציניים ביחסים הרומנטיים. צפויה תקשורת יותר טובה עם הבן או בת זוג, תוכניות משותפות ואפילו החלטה לעבור ביחד לדירה יותר גדולה ונוחה. כנראה שהשנה יהיו פחות משברים כי כול אחד יהיה עסוק בקריירה שלו וגם ישים לב פחות לכול מיני פרטים שהפריעו בעבר. מבחינת הבריאות יש הורוסקופ שנתי תשע”ו אופטימי שמצפה לבעיות רק בגלל סגנון חיים לחוץ וללא פעילות גופנית. כול זה אמור להשתנות כי ילידי מזל סרטן יתחילו לדאוג יותר לעצמם.


דרגו את העמוד 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 StarsLoading...
עמוד זה נצפה על ידי 3,484 גולשים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוֹכֶן | תַפרִיט | תפריט גישה