web analytics
ראשי / מזל סרטן – הורוסקופ 2016

מזל סרטן – הורוסקופ 2016

מזל סרטן - הורוסקופ 2016לבני מזל סרטן צפוי הורוסקופ שנתי 2016 חיובי מאד, מלא סימנים טובים. הסמל העיקרי הוא המזל, שיעזור להם להתגבר ללא מאמץ על רוב המצבים המורכב שיופיעו. בתחום הרומנטי מומלץ להימנע מחילופי דעות וויכוחים כי יש סיכון לפרידה כואבת. הקריירה לא תתפתח לפי הציפיות אך המצב יציב, לא צפויים פיטורים או שינויים דרמטיים. כנראה שתהיו הזדמנויות לבנות עתיד יותר טוב, כמו לימודים או הסבה מקצועית. הקשר עם בני המשפחה אמורה להתחזק.

קריירה וכסף
אסטרולוגיה שנתית 2016 מצפה לתחושה של מכשולים, מגבלות או חוסר סיפוק במקום העבודה, למרות כול המאמצים ועבודה מתמדת. קיים אפשרות שבני מזל סרטן יצטרכו להתמודד עם מצבים לא סימפאטיים, כמו צמצומים, ביטול או הקטנת בונוסים והטבות. יתכן גם שלא יוכלו לקבל תפקיד שמעניין אותם. זה יכול לגרום להם להרגיש צורך לחפש מקום עבודה אחר או אפילו לעשות הסבה מקצועית, לשנות את התחום המקצועי. בכול זאת, לבני מזל סרטן יש הורוסקופ שנתי 2016 אופטימי, שמצפה לאחת התקופות המעניינות ביותר בקריירה, מלאה הזדמנויות מפתיעות ושינויים לא צפויים. יש לציין שמוטב לנשום עמוק לחשוב היטב לפני כול החלטה. לא כדאי להיות אימפולסיבי ולפעול לפי המצב רוח של רגע מסוים, כי יש סיכון להחלטות שגויות. מבחינת הכסף, מחצית השנייה אמורה להביא איזון כלכלי והכנסות נוספות.

אהבה
לבני מזל סרטן יש תחזית אסטרולוגית שנתית טובה מבחינת רומנטית. כנראה שהם יהיו יותר אחראים מחויבים ונאמנים לבני הזוג. יש מצב שהם יעדיפו לטפל בזמן בכול בעיה קשורה לזוגיות במקום לדחות אותה למועד לא ידוע. יתכן שמי שבזמן אחרון התאכזב מהזוגיות או איבד את האמונה יחליט לתת עוד צ’אנס לקשר הרומנטי, במקום להיפרד. לרווקים שעדיין מחפשים בן או בת זוג יש הורוסקופ 2016 מעורב. יש סיכוי למצוא את מישהו מתאים במיוחד בחודשי אביב-קיץ, בזמן חופשה במקום רומנטי או אירועי תרבות.

בריאות
אסטרולוגיה שנתית מציינת שבמהלך 2016, בני מזל סרטן יתחילו לדאוג יותר לעצמם, לבריאותם ולמראה החיצונית. כנראה שהם יעשו סדר במקרר ויתחילו דיאטה רצינית. השגרה היומית יכלול גם חדר כושר או ריצה בפארק. כול שינוי בהרגלים יחזק אותם וישפר את המצב הרוח, יעשה אותם יותר שמחים ורגועים.    


דרגו את העמוד 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 StarsLoading...
עמוד זה נצפה על ידי 6,069 גולשים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוֹכֶן | תַפרִיט | תפריט גישה