web analytics
ראשי / מזל קשת הורוסקופ תשע”ו

מזל קשת הורוסקופ תשע”ו

מזל קשת הורוסקופ תשע"והורוסקופ תשע”ו מציין כתחומים חשובים עבור בני מזל קשת במהלך השנה את הילדים, כסף, פיתוח עצמי, קריירה, אהבה ומשפחה. מחצית הראשונה של השנה תהיה חיובית במיוחד לגבי הקריירה, כאשר צפויות הזדמנויות קידום, השתלמויות, נסיעות לחו”ל בענייני עבודה ופרויקטים חדשים. כוכב יופיטר יעודד את המאמצים ובני מזל קשת יוכלו לבנות עתיד בטוח יותר טוב. על פי אסטרולוגיה תשע”ו יתכן שנה מצוינת כדי להתפתח ולהתקדם אך זה דורש מאמצים, משמעת, תוכניות מדויקות.

על פי תחזית אסטרולוגית תשע”ו עבור בני מזל קשת, צפויות כמה בעיות בבית. אולי בן משפחה יאכזב אותם. יש מצב שיתקלקל צינור או מוצר חשמלי יקר, מה שיוביל להוצאות לא מתוכננות ועצבים.

 

 

מומלץ ליזהר מחילופי דעות כי יש סיכון לאווירה מתוחה בבית. מבחינת בכסף, מומלץ לפעול לפי סדר עדיפויות ולתכנן היטב את התקציב. הורוסקופ לשנת תשע”ו לא ממליץ לקחת סיכונים אלא להיות מציאותי ולשקול כול הוצאה.

האהבה והילדים יכולים להפתיע את בני מזל קשת במהלך שנת תשע”ו. אסטרולוגיה שנתית תשע”ו צופה לאהבה ממבט ראשון ולתקופה מאד מאושרת לפחות במשך כמה חודשים טובים. כנראה שמי שיש לו ילדים יחליט ללכת ביחד איתם לחוג ספורט, מה שיתרום לו הרבה לבריאות ויביא לו גם סיפוק נפשי. החיים הסנטימנטאליים לא צפויים להיות יציבים, כנראה שבני מזל קשת יצטרכו עוד להמתין עד שזה יקרה.


דרגו את העמוד 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 StarsLoading...
עמוד זה נצפה על ידי 3,274 גולשים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוֹכֶן | תַפרִיט | תפריט גישה