web analytics
ראשי / מזל שור הורוסקופ תשע”ו

מזל שור הורוסקופ תשע”ו

מזל שור הורוסקופ תשע"ואסטרולוגיה לשנת תשע”ו מציינת שבני מזל שור יהיו מרוכזים באהבה, מקצוע, כסף וחברים. בחודשים הראשונים של השנה, שום דבר לא יהיה יותר מעניין מאשר זוגיות, בילויים, התקדמות בתחום המקצועי. ולא משנה בני כמה הם, ילידי מזל שור ירגישו כמו ילדים נלהבים, מלאי מרץ והתלהבות. כוכב יופיטר, שמוכר ככוכב ההזדמנויות, ישפיע לטובה על חיי בני מזל שור, במיוחד בשמונה החודשים הראשונים של השנה. אך לא משנה איזה הורוסקופ שנתי תשע”ו יש לו, זה תלוי בכול אחד איך הוא ידע לנצל את ההזדמנויות.

במקום העבודה, ילידי מזל שור יהיו יותר אחראיים ומוכנים לעבוד קשה כדי לצאת קדימה כמה שיותר. כנראה שאלה שלומדים יצליחו להשיג ציונים יותר טובים אשר יביאו מלגה או אפשרות ללמוד בחו”ל. בחודשים אחרונים של השנה צפויים סכסוכים עם מנהל חדש שלא ממש יודע להעריך את עובדיו. הורוסקופ תשע”ו צופה לשנה יציבה מבחינת פיננסית.

 

 

בתחום הרומנטי יש סימנים טובים. כוכב שבתאי יגרום לבני מזל שור להיות יותר בוגרים ולהעריך יותר את היציבות מאשר פיתויים והרפתקאות. כנראה שבשנת תשע”ו הם יצטרכו להתמודד עם תוצאות של חלטות שעשו בשנה הקודמת. לפי תחזית לשנה תשע”ו, המחצית הראשונה של השנה יכולה להיות יותר קשה, כאשר ילידי מזל שור יצטרכו לעשות מאמצים כדי לשמור על קשר רומנטי יציב. לרווקים צפויות מאט הזדמנויות להכיר את מישהו חדש ומתאים.


דרגו את העמוד 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 StarsLoading...
עמוד זה נצפה על ידי 3,554 גולשים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוֹכֶן | תַפרִיט | תפריט גישה