web analytics
ראשי / מזל תאומים הורוסקופ תשע”ו

מזל תאומים הורוסקופ תשע”ו

מזל תאומים הורוסקופ תשע"ולפי תחזית אסטרולוגית תשע”ו, ילידי מזל תאומים יהיו מרוכזים מאד במשפחה ובית, לפחות במחצית הראשונה של השנה. כוכב יופיטר יעודד אותם לגלות דרכים חדשים כדי לשפר את האווירה המשפחתית ואת היחסים עם האנשים האהובים. יש סיכוי לעבור לדירה יותר מרווחת או ליזום פרויקט להרחבת הדירה הנוכחית.

בדרך כלל, בני מזל תאומים יהיו מעוניינים יותר לשבת בבית או לבלות זמן איכות עם בני משפחתם. במקום העבודה צפויים אכזבות, אולי הם לא יצליחו לקבל את התפקיד שמעניין אותם, או שהבונוס השנתי יבוטל. אסטרולוגיה תשע”ו ממליצה להיות אינטואיטיבי אך להישאר פרגמאטי ומציאותי ולשמור על המקום העבודה הנוכחי.

 

 

הורוסקופ שנתי תשע”ו צופה לתקופה יחסית שקטה ויציבה, בלי הפתעות יוצאת דופן. רק בחודשים נובמבר ומאי צפויים רגעים קריטיים, כאשר קיים אפשרות של שינויים מכול סוג. מחצית השנייה של השנה נראה פחות יציבה ולכן מומלץ לכול מי שצריך לקחת החלטות חשובות לעשות את זה במחצית הראשונה. הורוסקופ תשע”ו טוען שהמשימה הכי קשה תהיה להגן על עצמי ועל הרגשות האישיות כי יש סיכון שהם יועברו למקום השני, אחרי האינטרסים של אחרים. בתחילת הקיץ צפויה החלטה חשובה שישפיע משמעותי על היחסים הרומנטיים.


דרגו את העמוד 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 StarsLoading...
עמוד זה נצפה על ידי 3,691 גולשים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוֹכֶן | תַפרִיט | תפריט גישה