web analytics
ראשי / מתנות לכל מזל

מתנות לכל מזל

מתנות לכל מזל צריכים לקנות למישהו אהוב ולא ממש ידעתם במה להפתיע אותו.  מתאימה כמו כפפה. כאן באתר אפשר לקרוא כמה המלצות מעניינות.

מזל טלה
בני מזל טלה מעדיפים מתנות יקרות, בקיצור מותגים. הם אוהבים לקבל מתנות שמשקפות את הערך האמיתי שלהם. הם ילדותיים בנפשם, מלאי מרץ ואוהבים ספורט מכול סוג. על פי אסטרולוגיה, הם יתלהבו ממוצרים קוסמטיים מפנקים, גאדג’טים, בקבוק יין מובחר, מנוי למועדון כושר,

מזל שור
ילידי מזל שור מאד בררנים לגבי מתנות. הם מצפים להפתעה שתשמח אתם כמו הצהרת אהבה. עבורם, בית ומשפחה הם הנושאים החשובים ביותר בחיים ולכן כול מוצר שמתאים לבית ישמח אותם מאד. רעיות אחרים: שמפניה צרפתית, תכשיטים, קופסת שוקולד בלגי, פרחים, קישוטים מעוצבים לבית.

מזל תאומים

אסטרולוגיה אומרת שבני מזל תאומים הם אנשים פרקטיים. כול מתנה שימושית תשמח אתם מאד. מצד שני, הם אנשים מאד ידידותיים שאוהבים לתקשר ולכן מתנה מומלצת אחרת יכולה להיות טיפול פסיכולוגי בצפון, טלפון נייד, או כול גאדג’ט חדש המאפשר תקשורת טובה ומהירה.

מזל סרטן

עבור ילידי מזל סרטן, המתנות הן קודם כול סימן של הערכה. הם ישמחו מאד לקמל משהו שאולי הם צייו בעבר שחסר להם ואתם לא שכחתם את זה. בדרך כלל הם די גחמנים לגבי מתנות ולא קל לבחור משהו מתאים. יש סיכוי שהם ישמחו לקבל ספר על איך להקים עסק,  בושם מרענן, בקבוק יין מובחר.

מזל אריה
בני מזל אריה אוהבים מאד לקבל מתנות. הם יותר מתלהבים מפני שמישהו חשב עליהם מאשר מהמתנה עצמה. אם אתם רוצים לשמח את מישהו שנולד במזל אריה, אתם יכולים לקנות לו פריט לבוש שצריך להיות מותג, יכול להיות טישרט מעוצב מותאם אישית, קישוטים מעוצבים לבית, חית מחמד.

מזל בתולה
מי שצריך לקנות מתנה לבן או בת מזל בתולה יש לו משימה ממש קשה. כי בני מזל בתולה הם אנשים אנליטיים, מאד ביקורתיים. הם חושבים שהמתנות משקפות בעצם את האופי של מי שקנה אותם. כמה רעיונות שימושיים: משחקים אסטרטגיים, פריטים שימושים למשרד, מוצרים קוסמטיים שאתם יודעים שהיליד מזל בתולה מעדיף.

מזל מאזניים
בני מזל מאזניים הם אנשים מאד ישרים. הם יגידו לכם בפנים אם אהבו או לא את המתנה שלכם. כול אביזר אופנה או פריט בגד טוב טעם ישמח אותם. רעיונות אחרים: מנוי למועדון כושר או ספא, מוצרים קוסמטיים או ארומתרפיים, בקבוק יין מובחר או שמפניה.

מזל עקרב
על פי אסטרולוגיה, בני מזל עקרב הם האנשים הבררנים ביותר מכול גלגל המזלות. הם לא אוהבים מתנות שגרתיות ולכן צריך מאד ליזהר כאשר עושים את הבחירה. מומלץ לקנות או משהו יקר, או משהו שמפעיל דמיון ואינטליגנציה. ובלי כרטיסי ברכה.

מזל קשת

ילידי מזל קשת שמרניים מאד כאשר מדובר על מתנות. הכי הרבה הם אוהבים טיולים. עבורם, המתנה עצמה לא ממש חשובה, הם יהיו שמחים שלא נשכחו. רעיונות למתנות: כרטיס טיסה, ציוד טיפוס וטיולים, אלבום אמנות, ספר טיולים.

מזל גדי
בני מזל גדי אוהבים מותגים. הם לא מעריכים את המתנות השאננות שלא קשורות לאישיות, לפי סגנון וטעם שלו. המתנה המתאימה אמורה לשקף אח היחס אליהם, את כמה טוב אתם מכירים אותם. אסטרולוגיה ממליצה על שעון יקר, יומן עם כריכת עור, תיק מסמכים גם מעור, בגדי מעצבים.

מזל דלי
כאשר מקבלים מתנה, בני מזל דלי מעריכים קודם כול את הרעיון שמישהו חשב עליהם. ביום הולדת, הכי חשוב להם לא להיות לבד. הם אנשים נונקונפורמיסטים, שיעריכו כול מתנה אוריגינאלית, מותאמת אישית, חדשנית.

מזל דגים
המאפיין העיקרי של בני מזל דגים הוא דמיון, הם אוהבים היסטוריה, פסיכולוגיה ואמנויות. הם יתלהבו מפריט אקזוטי שיגרום להם לחלום על מקום רחוק. הם גם אנשים מאד רומנטיים, ולכן ישמחו גם לקבל נרות, לביבות, דובונים…

[google1][facebook_like_button]


מידע נוסף בתחום אסטרולוגיה, הורוסקופ וגלגל המזלות שיכול לעניין אותך

מזל האופק
Horizon Zodiac Signלא כולם יודעים יותר מידי על מזל האופק שלהם. בדרך כלל אנשים מסתפקים בלקרוא הורוסקופ בלי לקחת בחשבון שרק הורוסקופ אישי לוקח בחשבון את כל הפרמטרים הקשורים לבן אדם מסוים. בעמוד זה ניתן להבין למה חשוב לדעת

 

האם באמת אפשר לחזות את העתיד
The Eye of Zodiacליוונים העתיקים היה אובססיה אמיתית לגבי תחזית העתיד. היום, אחרי 2500 שנה, הדברים לא השתנו בהרבה כי האנשים עדיין מעוניינים לדעת מה צפוי להם במקום העבודה, בחיים האישיים, מתי ימצאו בן/בת זוג מתאים

 

עם איזה מזל הכי כדאי להתחתן
love_compatibilityאסטרולוגיה מייחסת חשיבות להתאמת מזלות שיכולה להיות כלי עזר שימושי לאהבה וזוגיות טובה. האם אתם מאמינים במוסר הנשואים? אם אתם חולמים על משפחה ברוכת ילדים ולאהוב את הבן או בת זוג לנצח? על פי התאמת מזלות, קיים מזל מסוים, המתאים באופן קרוב למושלם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוֹכֶן | תַפרִיט | תפריט גישה