web analytics

נפטר שבא בחלום

נפטר שבא בחלוםאם חושבים על נפטר שבא בחלום, ואם מדובר על אדם יקר שנפטר, כנראה שימים לשמים לא יכולים לתפקד כהלכה. בדרך כלל, חלום על אימא שנפטרה או חלום על אבא שנפטר יכול לתפוס את כול המחשבות במשך תקופה ארוכה.
וזה בגלל שקשה מאד להשלים עם העובדה שהפרידה היא לנצח ושתמיד יהיו געגועים. פסיכולוגים צרפתיים חושבים שכפי שהאדם שחולם הוא עצמאי יותר ולא תלוי מבחינה אמוציונאלי או כלכלי באדם שנפטר, החלום על אדם שנפטר יחזור רק להיטים רחוקות. חלום על אבא שנפטר יכול להזהיר על בעיות שגרתיות שאיתן מתמודדים כל יום. חלום על נפטר שחזר לחיים מצביע על בריאות וחיים ארוכים. בנוסף, זה משקף געגועים. חלום על סבתא שנפטרה, אם היא הייתה מאד קרובה ואהובה, זה סימן של סבל ומחשבות כואבות בהקדם.

חלום על אבא שנפטר לפי קבלה

ישנם הרבה סיבות שיכולות לגרום לחלומות על אנשים קרובים שנפטרו. על פי קבלה, 30% הן סיבות פסיכולוגיות ו-70% רוחניות. אם למישהו יש חלום על אימא שנפטרה, מבחינת פסיכולוגית, זה יכול לתאר צער שהוא לא בילה איתה מספיק זמן.
מבחינת רוחנית, זה סימבול של דאגה. אם אימא שנפטרה מופיעה בחלום ומנסה לעזור או לתת היצע, זה אומר שמי שהחולם זקוק לתמיכה בחיים המציאותיים.  אם נפטר שבא בחלום מופיע חיי ומתנהג כאילו כלום לא קרה, אז מדובר רק על געגועים. אם חולמים חלום על מישהו שנפטר ובחלום מנסים לעזור לו, זה אומר שבחיי המציאות נותר משהו פתוח שקשור אליו. לפעמים, נפטר שבא בחלום יכול לשדר מידע חשוב, ולכן, יש אנשים שמאמינים שקיים עולם מקביל, של המתים, ושאפשר ליצור קשר איתם.
אם מופיע נפטר בחלום זה לא אמור להדאיג. אלא כדאי לחשוב על הנסיבות שבהן הוא מופיע ואולי לחפש במילון חלומות את המשמעות של נפטר בחלום לפי קבלה.


דרגו את העמוד 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 StarsLoading...
עמוד זה נצפה על ידי 3,454 גולשים

כדאי לקרוא

מזל אריה היום 23.04.24

תהיו זהירים כי במהלך היום יכולים להופיע מצבים מתוחים שדורשים המון דיפלומטיות וסבלנות. בין אם …

מזל בתולה היום 23.04.24

הורוסקופ יומי מזהיר על שיחה סוערת עם בן משפחה או הבן או בת זוג. יתכן …

מזל גדי היום 23.04.24

כנראה שהיום תתעוררו למציאות ושתנסו לעשות קצת סדר בחייכם. יש מצב שבזמן אחרון הייתם אדישים …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוֹכֶן | תַפרִיט | תפריט גישה