web analytics
ראשי / עצות פנג שואי לחיים יותר טובים

עצות פנג שואי לחיים יותר טובים

עצות פנג שואי לחיים יותר טובים מבחינה אנרגטית. בשפה הסינית, משמעותו של פנג שואי היא רוח ומים. השיטה מבוססת על העיקרון הבסיסי, ייצור איזון בין האנרגיות אין ויאנג ושילוב הרמוני של חמשת האלמנטים הבסיסים של הטבע: עץ, אש, מתכת, אדמה ומים. החסידי פנג שואי הסינים חושבים שהאנשים יכולים להיות בריאים ומאושרים רק בסביבה מאוזנת באופן מושלם מבחינת אנרגטית.
קיימות עצות שונות כגון: פנג שואי צבעים, פנג שוואי חדר שינה, פנג שואי זוגיות ועוד רבים אחריות.
הינה בהמשך כמה עצות פנג שואי לחיים יותר טובים:

תרחיקו את אנרגיות שליליות מהבית
מומחי פאנג שוואי ממליצים לנקות היטב את הבית לפני ראש השנה. במיוחד תקדישו מאמצים למטבח, שבו נמצאים שלושה אלמנטים פאנג שוואי חשובים: רווחה, שביעות רצון, אושר. תנסו לחדש ולחגוג את החגים הבאים. אם אתם רוצים לשפר את הזוגיות, את היחסים עם בני המשפחה, החברים או קולגות במקום העבודה, קחו מלח ים ותפזרו לאורך קירות הבית. תשאירו במשך לילה אחת ולמחרת טאטאו את המלח, שימו בסקית ותזרקו. תנסו לדמיין שביחד עם המלח אתם זורקים גם את כול מה ששלילי בכם ומרגע זה אתם מאושרים, חזקים ובריאים.  

תזיזו חפצים
 כדי למשוך מזל לבית, תזיזו 27 חפצים ממקומם. אתם לא צריכים לעשות שינויים משמעותיים בבית. לדוגמא, אפשר לסדר אחר את הספרים בספריה, להזיז למדף אחר את הסוקר או קפה.

“אני מאחל לך בריאות, אושר והצלחה!”
תזכרו את המילים אלה ותגידו אותן בכול הזדמנות, לכול מי שאתם פוגשים. מומחי פאנג שוואי אומרים שכדאי להאמין מכול הלב שהמילים אלה מביאות בריאות, אושר והצלחה אמיתית לך ולבני משפחתך.

תאזינו למוזיקה טובה
בכול רגע פנוי כדאי להאזין למוזיקה איכותית, מרגיעה, לכול סגנון מוזיקה שאמורה להרחיק את ההשפעות השליליות. יכול להיות מספיק אפילו כמה דקות בכול יום. אל תחשבו שתפריעו לשכנים, תגבירו את הסאונד כדי שתרגישו היטב את צלילים.

פנג שואי זוגיות
אם אתם רוצים שמישהו מסוים יכנס לחייכם, תנסו “למשוך” אנרגיה מערבית. תנסו להגיעה לחוף הים כדי לראות את השקיעה לפחות שלושה פעמים בשבוע. תהיו אופטימיים, תהיו חיוביים, אל תאבדו תקווה והרגע שתפגשו את אהבת חייכם יגיעה יותר מהר מאשר אתם חושבים.

אך למצוא עבודה חדשה
אם אתם מחפשים מקום עבודה חדש, תאספו 27 חפצים שאתם כבר לא צריכים ותתרמו או תמכרו אותם. זה יפנה מקום למשהו חדש בחייכם. תדאגו שקופסת סוכר שבבית תהיה תמיד מלאה.

[google1][facebook_like_button]


מידע נוסף בתחום אסטרולוגיה, הורוסקופ וגלגל המזלות שיכול לעניין אותך

תחזית נומרולוגית לשנת 2015
Numerology Your Personal Year 2015בנוסף להורוסוקפ שנתי קיימת תחזית נומרולוגית לשנת 2015 שיכולה לעזור לנו להבין טוב יותר מה צפוי בשנה הקרובה מבחינה נומרולוגיה כאשר התוצאות מתייחסות ישיר לתאריך הלידה של כל אחד. נומרולוגיה או תורת המספרים

 

התאמה בין מזלות וכוכביםהתאמה בין מזלות וכוכבים
התאמה בין מזלות וכוכביםכאשר זוגיות לא מצליחה מתחילים לחפש סיבות לבעיות שנוצרו. לא תמיד מצליחים למצוא את הסיבות האמיתיות כי חושבים מראש על התאמה בין מזלות. זאת לא פעם, אחד הסיבות שלמרות האהבה

 

האם באמת אפשר לחזות את העתיד
The Eye of Zodiacליוונים העתיקים היה אובססיה אמיתית לגבי תחזית העתיד. היום, אחרי 2500 שנה, הדברים לא השתנו בהרבה כי האנשים עדיין מעוניינים לדעת מה צפוי להם במקום העבודה, בחיים האישיים, מתי ימצאו בן/בת זוג מתאים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוֹכֶן | תַפרִיט | תפריט גישה