web analytics
ראשי / קארמה של גלגל המזלות

קארמה של גלגל המזלות

Karmaהמושג קארמה, מושג פילוסופי שהמקור שלו נמצא בדתות ההודיות, מתייחס לפעולה, מעשה ותוצאה. במילים אחרות, ההווה מושפע מעבר והעתיד מושפע מהווה. אסטרולוגיה מלמדת אותנו שלכול מזל מגלגל המזלות יש קארמה מסוימת. לכול אדם יש תכונות מסוימות ובמשך קיומו קורים דברים אשר משפיעים על חייו אך לא חייב שהם ישפיעו על עתידו אם המזל יודע לעשות שינויים מסוימים בזמן.

מיסטיקנים, פילוסופים ואנשי דת פירשו את קארמה במשך הזמן גם בצורות אחרות. בדתות בהם גלגול נשמות נחשבת לדבר חשוב אומרים שאם תעשה רק מעשים טובים בגלגול הבא תזכה שתהיה לך נשמה טהורה. אפשר לאומר גם על חוקי הקארמה שהם למעשה שכר ועונש על המעשים שאנו עושים. בשורה התחתונה, איך שלא נסתכל על קארמה, כמו כל כללי הדתות השונות כולל את הדת היהודי, קארמה דוגלת בעיקרון שאנשים יעשו מעשים טובים.
כאן באתר אפשר למצוא מידע על קארמה של כול מזל מגלגל המזלות.

 


דרגו את העמוד 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 StarsLoading...











 


קארמה של מזל טלה

Karma Ariesעל פי אסטרולוגיה, קארמה של ילידי מזל טלה מושפעת מתוקפנותם, רצונם להצליח בכול מחיר, הרעב לכוח ושליטה. למרות שבדרך כלל, מזל טלה הוא מזל חיובי, מומלץ לבני המזל לשנות את התנהגותם, להיות יותר גמישים וסבלניים כלפי האנשים מסביבתם. רק אז הם יוכלו להשיג את המטרות, בלי הפתעות לא נעימות ומאמצים יוצאי דופן.

 

קארמה של מזל שור
Karma Taurusלבני מזל שור יש קארמה מושפעת מבגידה ביחסים הרומנטיים. מפני שילידי מזל שור מאוד נלהבים, הם יכולים לעשות דברים פזיזים כאשר הם ממוקמים, מכול מיני סיבות, במצבים קיצוניים.

אם הם לא רוצם להיות בעצמם נבגדים בעתיד, הם חייבים לפצות את הבן/בת זוגם בהרבה אהבה ופינוקים. ולנסות לא להגיב באימפולסיביות אלא בחוכמה.

 

קארמה של מזל תאומים
Karma Geminiלבני מזל תאומים יש נטייה לצחוק על אנשים, במיוחד על הנקודות החלשות שלהם. קארמה שלהם מתייחסת בדיוק לנטייה זו, שבגללה, לילידי מזל תאומים יש סיכון להגיע למצבים מפתיעים ולא נעימים כאשר הם יצטרכו להתמודד לבד עם כול מיני מכשולים. כי הנטייה לעשות צחוק מאחרים יכולה להרחיק אפילו את החברים הכי טובים.  

 

 

קארמה של מזל סרטן
Karma Cancerבני מזל סרטן יכולים להיות אכזריים כלפי אנשים מסביבתם הקרובה. יש להם נטייה לשפוט ולהביא ביקורות לאנשים שאותם הם אפילו לא מכירים כול כך טוב, מכול סיבה כל שהיא. קארמה של בני מזל סרטן קשורה לגישה זו. לפי אסטרולוגיה, אם הם לא רוצים להגיע למצב דומה, הם צריכים להיות יותר נחמדים, ולנסות להכיר יותר טוב את האנשים, לפני שמביאים כול דעה.

 

 

קארמה של מזל אריה
Karma Leoקארמה של מזל אריה מושפעת מהעומס הממושך שיש להם בחיים. בני מזל אריה ממהרים  כול הזמן. הם רוצים להשיג מטרות, כמה שיותר כסף, מעמד חברתי גבוה ובגלל זה רצים ללא מנוחה. אסטרולוגיה ממליצה לבני מזל אריה למצוא זמן גם עבור עצמם, כדי לנוח ולהירגע. הסגנון חיים שלהם, מלא עומס ולחצים יכול לגרום בעתיד למחלות או תאונות.

 

 

Karma Virgoקארמה של מזל בתולה
ילידי מזל בתולה הם אנשים חכמים אך טיפה אנליטיים מידי. קארמה שלהם מושפעת מהדברים הפשוטים ומשמחים שבחיים, שרוב הזמן נשכחים מפני שבני מזל בתולה מרוכזים ועסוקים מדי בקריירה. אסטרולוגיה צופה שבשלב יותר מאוחר, ילידי מזל בתולה יבינו שלא הכול בחיים זה כסף וקריירה ויצטערו על הזמן שעבר בלי ליהנות באמת מהחיים.

 

קארמה של מזל מאזניים
Karma Libraקארמה של בני מזל תאומים קשורה לחיים החברתיים. למרות שהם מאד נחמדים וידידותיים, יש להם רגעים כאשר הם רוצים לברוח ולהסתתר במקום סודי, רחוק מכולם. אם הם לא מעוניינים להישאר לבד בעתיד, ברגע שהם הכי זקוקים למישהו לידם, ילידי מזל מאזניים צריכים להיות יותר מציאותיים ולהעריך את האנשים מסביבתם.

 

 

קארמה של מזל עקרב
Karma Scorpioעל פי האמונה, קארמה של בני מזל עקרב קשורה ליחסים אנוש שלהם. הם לא תמיד נחמדים ומנומסים כלפי האנשים מסביבתם. הם לא תמיד גמישים, עומדים על הדעות שלהם ולכן יכולים להיות בני אדם שקשה להסתדר איתם. אסטרולוגיה ממליצה לילידי מל עקרב לכבד יותר את האנשים ולנסות להיות יותר נחמדים, אחר יש סיכון לסבול בעתיד ממצבים ממש לא נעימים.

 

קארמה של מזל קשת
Karma Sagitariusאסטרולוגיה ממליצה לבני מזל קשת להיות יותר מציאותיים. בדרך כלל, הם חיים באשליות. קארמה שלהם מושפעת ממציאותם. לפני כול החלטה, כדאי להם לשקול היטב את התוצאות ולא לפעול לפי הרגשות או אינסטינקט. אחר, יש סיכון שיסבלו בעתיד, כאשר יתעוררו חשופים מול המציאות ויצטרכו להתמודד אם מכשולים אמיתיים שלא לקחו בחשבון אף פעם.

 

קארמה של מזל גדי
Karma Capricornהבעיה הכי גדולה של ילידי מזל גדי היא האנוכיות שלהם. קארמה שלהם קשורה להתנהגותם. מומלץ להם לוותר על הרעיון שהכול מגיע להם ולהיות יותר נדיבים. אחר יש סיכון להפסיד את כול מה שהצליחו להשיג בחיים, להתרחק מהחברים ובני המשפחה. מומלץ לשים לב ולדאוג גם לאנשים אחרים, קרובי משפחה או חברים, לפני האינטרסים האישיים.

 

קארמה של מזל דלי
Karma Aquariusעל פי אסטרולוגיה, מזל דלי חסרי סבלנות. גם כלפי אחרים וגם כלפי עצמם. קארמה שלהם מתייחסת בדיוק לתכונה זו. מאד חשוב שבני מזל דלי יבינו שצריך להיות מאד רגוע וסבלני כדי להשיג דברים מסוימים. במיוחד כאשר מדובר על הילדים או בן/בת זוג, שלא תמיד מוכנים לשתף פעולה. מומלץ להם תמיד לנשום עמוק ולספור עד עשר במקום להגיב באימפולסיביות.

 

קארמה של מזל דגים
Karma Piscesקארמה של מזל דגים קשורה לטעויות. הם חייבים להבין ולהסכים שהם יכולים לטעות. אסטרולוגיה מלמדת אותנו שבדרך כלל, לבני מזל דגים יש נטייה לנסות הסתיר את הטעויות או אפילו לא להיות מודעים בהן. זה יכול לחזור נגדם בעתיד ולקלקל הישגים גדולים. ברוב המקרים, האנשים מוכנים לסלוח טעות, כאשר מודעים בה בכנות.

 

 


 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוֹכֶן | תַפרִיט | תפריט גישה