web analytics
ראשי / ריצ’ארד גיר – Richard Gere – מזל בתולה

ריצ’ארד גיר – Richard Gere – מזל בתולה

ריצ’ארד גיר ( Richard Gere ) הוא בן מזל בתולה מפורסם מעולם הקולנוע. הוא נולד ב-31 לאוגוסט 1949. הוא שחקן ופעיל הומניטארי אמריקאי, מעריץ מושבע  ותומך של דלאי לאמה. זה תואר של המנהיג הפוליטי של אזור טיבט ותואר של המנהיג הרוחני של הבודהיזם הטיבטי. הדלאי לאמה הנוכחי, ה-14, טנזין גיאטסו, הוא ידיד קרוב של גיר. השחקן הקים את הקרן ” ריצ’ארד גיר” לעזרת העם הטיבטי והוא גם מנכ”ל של “קמפיין הבינלאומי עבור טיבט”, ארגון ללא כוונת רווח אשר פועל לטובת זכויות האדם בטיבט. לריצ’ארד גיר יש רשימה מלאה של עשרות סרטים מומלצים שכבשו במשך השנים את האקרנים של עולמות הקולנוע בכל העולם.

ריצ’ארד גיר עזב את הלימודים האקדמאיים אחרי שנתיים בלבד, למען קריירה בהוליווד. הוא הפך לסמל מין ושחקן מוכר ומפורסם בעקבות תפקידו בסרט “הגיגולו האמריקאי” משנת 1980. בשנת 1982 הוא הופיע בעוד סרט מוצלח, “קצין וג’נטלמן”, אשר חיזק את מעמדו בעולם הקולנוע.
ריצ’ארד גיר לא היה מועמד אף פעם לפרס אוסקר אך במשך הקריירה הארוכה שלו הוא עבד עם במאים ידועים ומוערכים כמו רוברט אלטמן, אקירה קורוסאווה, סינדי לומט, פרנסיס פורד קופולה. הוא זכה לפרס “גלובוס הזהב” עבור תפקידו בסרט “שיקגו”.

ריצ’ארד גיר היה נשוי במשך 4 שנים לדוגמנית האמריקאית המפורסמת סינדי קראופורד. בשנת 2002 הוא נישא לשחקנית האמריקאית קארי לואל ושי להם בן אחד. הם נפרדו אחרי 11 שנים בגלל שינוי בדעות לגבי סגנון חייהם. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוֹכֶן | תַפרִיט | תפריט גישה