web analytics
ראשי / תחזית אסטרולוגית יומית – להיות אופטימיים

תחזית אסטרולוגית יומית – להיות אופטימיים


דרגו את העמוד 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 StarsLoading...

 

optimistלא כל אחד יכול לקום בבוקר בקלות, עוד לפני שהשעון מעורר מתחיל לצלצל. הרבה אנשים מתעוררים יותר עייפים מאשר כשהלכו לישון, וזה יכול לגרום גם לתחושה של דיכאון. לקרוא את הורוסקופ יומי יכול לעזור כי הורוסקופ טוב ואופטימי משפר תמיד את ההרגשה הכללית. הלאטינים אמרו לפני יותר מ-2000 שנה “נפש בריאה בגוף בריא”. אנו מציעים כמה טריקים שיכולים לשפר מיד את ההרגשה הכללית, ללא שום קשר לתחזית אסטרולוגית.  

– תתחילו את היום עם כוס מים בטמפרטורה של החדר. רופאים אומרים שכוס מים בקיבה ריקה, מיד אחרי שמתעוררים מנקה נוזלים, ממריץ את תחלופת החומרים, נותן אנרגיה. הדיאטנים אומרים שכוס מים בבוקר עוזר לרדת במשקל יותר בקלות.

– תאוכלו תפוח עץ. לא צריך יותר מדקה כדי לאכול פרי שנחשב בין הכי בריאים שיש. הרופאים אומרים שתפוח עץ ביום מרחיק את הרופא. מלא ויטמינים, מינראליים, נוגדי חמצון, התפוח עץ נותן לגוף את כול החומרים תזונתיים שהוא זקוק כדי להיות בריא ומלא מרץ.

 




– אין לכם מושג כמה חשוב לעשות תרגילי התעמלות. לפני המקלחת, כמה תרגילים פשוטים ממריצים את הדם ומשפרים את המצב רוח בכלליות.

– תחזקו את המערכת החיסונית. מערכת חיסונית חלשה גורם לכם להיות רגישים מול מחלות עונתיות, צפויות גם לפעמים על ידי הורוסקופ יומי, להרגיש חלש וללא חשק לזוז לכיוון מקום העבודה. אפשר לחזק את המערכת חיסונית בעזרת תזונה עשירה בויטמין סי, אבץ, מגנזיום, נוגדי חמצון. פטריות, פירות הדר, מוצרי חלב דל שומן, דגים, פירות וירקות טריים עוזרים לכם להתחזק.




– תנסו לחשוב חיובי, לצחוק ולהצחיק. כולנו יודעים שהצחוק הוא בריא, מחמצן את הדם, שומר על גמישות. מי שיודע לצחוק יודע לאהוב יותר מאחרים. הצחוק משחרר, מרגיע  ומרחיק את הלחצים. אפשר לחפש ביוטייב קטעים מסרטים של מל ברוקס, בני היל, ציארלי ציפלין, או בדיחות טובות שיגרמו לכם לצחוק עד דמעות.

– תחשבו על כוס יין אדום. אפילו שזה נראה מוזר, המדענים גילו שאם אנחנו חושבים במשך דקה על כוס יין אדום, נהיה יותר שמחים ורגועים מפני שאנחנו מקשרים את היין להרגשה  טובה ומרגיעה. בכל פעם שאתם לחוצים, תנסו במשך דקה לחשוב על משהו נעים, שמוצא חן בעינכם, ומיד תרגישו שמצב הרוח משתפר משמעותי.


מידע נוסף בתחום אסטרולוגיה, הורוסקופ וגלגל המזלות שיכול לעניין אותך

מזל האופק
Horizon Zodiac Signלא כולם יודעים יותר מידי על מזל האופק שלהם. בדרך כלל אנשים מסתפקים בלקרוא הורוסקופ בלי לקחת בחשבון שרק הורוסקופ אישי לוקח בחשבון את כל הפרמטרים הקשורים לבן אדם מסוים. בעמוד זה ניתן להבין למה חשוב לדעת

 

תחזית אסטרולוגית יומית – להיות אופטימיים
optimistיש אנשים שמיד אחרי שמתעוררים בבוקר קוראים הורוסקופ יומי. מה קורה עם יש תחזית אסטרולוגית עם בשורות לא טובות? יש שמחה אם יש הורוסקופ אופטימי? איך מגיבים האנשים ומה יעשו באותו יום - אלה שאלות שהתשובות שונים

 

הקבלה והשלווה בחיי הזוגיות
kabbalah_happinessהקבלה היא תורת הסוד והמיסטיקה היהודית ויש לה חשיבות גם על אסטרולוגיה יומית. קבלה מתייחסת לכל התחומים של קיומנו, החל מבריאות, איזון רגשי, יחסים, עד תחום הפרופסיונאלי. תורת הסוד היהודית היא לא רק מסורת ישנה אלא פילוסופיה אמיתית של החיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוֹכֶן | תַפרִיט | תפריט גישה