web analytics
ראשי / נבואות המיסטיקנים לשנת 2017 / תחזית 2017 לפי המסורת פנג שואי

תחזית 2017 לפי המסורת פנג שואי

תחזית 2017 לפי המסורת פנג שואיהתחזית לשנת 2017, שנת התרנגול האש לפי אסטרולוגיה סינית, מבוססת על הכוכבים המעופפים פנג שואי הסואן קונג שואי, דיסציפלינה שמשלבת את העקרונות יין וויאנג, אינטראקציה בין חמשת האלמנטים ושמונה טריאגרמים סינים והמספרים לו שו. לפי האמונה הסינית, בריבוע שמחולק לתשעה מגזרים שווים, הכוכבים שקיבלו כסמל את המספרים מ-1 עד 9 עפים במהלך כול שנה ממגזר אחד לאחר. בדרך שלהם הם מייצרים אנרגיות חיוביות ושליליות, באזורים מסוימים בבית שלכם או במקום העבודה. כך הם יכולים להצביע על שיטות פנג שואי שימושיות כדי לשפר את חיים בדרך כלל, את הבריאות, את המצב הכספי והיחסים עם האנשים מסביבה.

לא כול הכוכבים משפיעים לטובה. השיטה הסינית מלמדת איך להימנע מהשפעתם השלילית של “הכוכבים האויבים” ואיך להשתמש באנרגיות החיוביות של הכוכבים “הידידותיים”, לפי המזל הסיני שבו נולדנו.

להלן, תיאור הכוכבים והמסלול שלהם בשנת 2017 לפי אסטרולוגיה סינית:

הכוכב החיובי או הכוכב הניצחון

על פי האמונה הסינית, במהלך 2017 הכוכב ישפיע במיוחד על האזור המרכזי של הבית. הסינים מאמינים שכוכב זה מביא מזל באהבה ובלימודים. בנוסף, הכוכב משדר אנרגיה חיובית שיכולה להמריץ עסקים ואהבה וגם אמור להוביל לאירועים משמחים. הכוכב מוכר בשם “כוכב פרחי אפרסק”, מפני שההוא מביא מזל בתחום האהבה. לזוגות הטריים או למי שמעוניין למצוא בן או בת זוג מתאים לאורך זמן מומלץ להשתמש כמה שיותר בחלק המרכזי של הדירה שהוא גר בה. בנוסף, הכוכב תומך בכול פעילות קשור ללימודים, מחקר, קריירה ושגשוג.    

כוכב המחלה

לפי אסטרולוגיה סינית, במהלך שנת 2017, כוכב המחלה ישלוט באזור צפון מערב של הבית. כוכב זה יכול להשפיע שלילי על אנשים חולים, נשים בהריון והילידים שנולדו במזלות הסינים חזיר וכלב. מומלץ להשתמש כמה שפחות באזור הזה של הבית. אם החדר שינה נמצא באזור זה, כדאי לעביר אותו לחדר אחר. אם זה בלתי אפשרי, כדאי להזיז לפחות את המיטה, כדי שהיא לא תהיה בצפון מערב של הבית. כדי להקטין את האנרגיות השליליות, מומלץ לפזר בחדר חפצים פנג שואי שכוללים מי מלח או חפצים מארד, נחוש, פליז.
     

כוכב המריבות

אסטרולוגיה סינית מתארת שבמהלך שנת 2017, הכוכב המריבות ישלוט בחלק המערבי של הבית. זה אמור להוביל לחילופי דעות, וויכוחים וחוסר הבנה או סבלנות. יש סיכון שחילופי דעות פשוטים יכולים להתדרדר לריב אמיתי אם נמצאים הרבה זמן באזור המערבי של הבית. בנוסף, כוכב המריבות יכול להוביל ללחצים במשפחה, לעניינים משפטיים, לירידות בביצועים של הילידים שנולדו המזל התרנגול. על פי השיטות פנג שואי, מומלץ לבלות כמה שפחות זמן באזור הזה של בית המגורים.

כוכב האהבה או כוכב השגשוג העתידי

על פי המסורת הסינית, שנת התרנגול האש או שנת 2017 אמורה להיות שנה מצוינת עבור אלה שמבלים את רוב הזמן בחלק צפון מזרח של הבית, במיוחד עבור הבנות הבכורות והילידים שנולדו במזלות נחש ודרקון. לפי אסטרולוגיה סינית, הכוכב האהבה והשגשוג אמור להביל להצלחה, קידום מקצועי, הוקרה. האזור הצפון-מזרח של הבית אמור להיות מושלם ללימודים מכול סוג, המיוחד ללימודים מדעים מדויקים. אם אתם לומדים או יש לכם ילדים, מומלץ להכין שיעורים או להתכונן למבחנים בחדר שנמצא באזור זה. הזוגות שהחדר שינה שלהם נמצא באזור צפון מזרח של הדירה אמורים לרענן ולשפר את היחס הרומנטי. אסטרולוגיה סינית טוענת שאלה שעדיין מחפשים בן או בת זוג אשר וישנים בחדר שנמצא באזור צפון מזרח של הבית מעלים את הסיכוי למצוא בן או בת זוג מתאים לאורך זמן.

הכוכב הצהוב או הכוכב המזל רע

לפי התחזית פנג שואי, הכוכב המעופף הצהוב הוא הכוכב המסוכן ביותר בשנת 2017. לפי האמונה הסינית, הוא יכול לגרום לחוסר מזל, הפסדים כספיים או מחלות. אם החדר שינה נמצא באזור הדרומי של הבית, כדאי מאד להעביר אותו לאזור אחר. על פי המסורת הסינית, מומלץ שהילידים שנולדו במזל סוס יעברו לישון בחדר שלא נמצא באזור הדרומי של הבית. אזור זה אמור להיות שקט, ללא טלוויזיה, מחשב או רמקולים רועשים. מומחים מסוימים בתחום פנג שואי ממליצים להתרחק מהאזור זה במהלך 2017. הם ממליצים גם לא לחתוך עצים מהאזור הדרומי של הגינה. במהלך 2017 לא כדאי לשפץ את האזור הדרומי של הבית. אפשר להקטין את האנרגיות השליליות של האזור בעזרת חפצים עשויים ממתכת. 

הכוכב הלבן או הכוכב השמימי

בשנת 2017, הכוכב הלבן או השמימי ישלוט בחדר או באזור הצפוני של הבית. במסורת הסינית, הכוכב הלבן נחשב שמביא הצלחה ונסיבות חיוביות מאד בחיים של האנשים. הכוכב עוזר במיוחד לבן האמצעי שבמשפחה או לילידים שנולדו במזל הסיני עכבר. על פי המלצות פנג שואי, כדאי לעבור לחדר הצפוני של הדירה במהלך כול שנת 2017. זה יוביל להצלחה בקריירה, קידום לתפקיד ניהולי, יותר כסף.

כוכב הגנבה

כוכב הגנבה ישפיע חזק על האזור דרום-מזרחי של הבית. זה יכול להוביל ללחצים, מריבות, אימפולסיביות.
לפי אסטרולוגיה הסינית, כול בית ממוקם באזור דרום מזרח או החדר דרום – מזרחי שבבית יכול להיות בסכנה במהלך כול שנת 2017. ההזהרה מתייחסת במיוחד לנשים מבוגרות והילידים שנולדו במזלות הסינים קוף וכבשה. לזוגות שמשתמשים להיטים קרובות באזור זה של הבית צפויים קונפליקטים וחילופי דעות רוב הזמן. אם הדלת של הבית נמצאת באזור דרום – מערב, צפויים הפסדים כספיים. על פי המלצות פנג שואי, אפשר למנוע או לפחות להקטין את הנזקים בעזרת מים מסוג יין ( מים עומדים ) שניתן לשים בקערה ביחד עם כמה עלי פרחים צבעוניים.

הכוכב השגשוג

על פי אסטרולוגיה סינית, בשנת התרנגול, הכוכב המעופף של השגשוג ישלוט באזור המזרחי של הבית. הכוכב ישפיע לטובה במיוחד על הבנים הבכורים שבמשפחה, על הילידים שנולדו במזל הסיני ארנב ועל האנשים שגרים בבתים שפונים לכיוון מזרח או החדר שינה שלהם ממוקם באזור המזרחי של הבית. לפי תורת פנג שואי, האנשים אלה יזכו להצלחה בכול התחומים, ירוויחו הרבה כסף בעקבות השקעות, יתקדמו מבחינת מקצועית. מי שחושב על שיפוץ, כדאי מאד שיתחיל לשפץ את האזור המזרחי של הבית, במטרה לכוון את המזל אליו.

כוכב הכפילויות

בשנת 2017, הכוכב זה ישפיע על האזור דרום מזרחי של הבית. על פי המסורת הסינית, כוכב הכפילויות מעודד התחלות חדשות, יוזמה, הסבה מקצועית, פרויקטים חדשים, קידום בקריירה. הסינים מאמינים שמי שמבלה הרבה זמן באזור זה של הבית יצליחו בגדול במהלך כול שנת 2017. על פי שיטות פנג שואי אפשר להפעיל אנרגיות חיוביות בעזרת חפצים שבתוכם יש מים מסוג יאנג – מים זורמים.


דרגו את העמוד 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 StarsLoading...
עמוד זה נצפה על ידי 6,495 גולשים

nostradamus נבואות המיסטיקנים לשנת 2017

תחזית נומרולוגית לשנת 2017
המזלות שימצאו אהבה ב-2017

מזלות שיש להם סיכוי להתחתן ב-2017
המזלות שירוויחו הרבה כסף ב-2017

ארבע המזלות שיצליחו בגדול ב-2017
תחזית 2017 לפי המסורת פנג שואי
הנבואות של נוסטרדמוס לשנת 2017
נבואות מדאיגות בגיאופוליטיקה לשנת 2017

כדאי לקרוא

מזל אריה היום 19.04.24

אפשרי לתכנן כמה ימי חופש, אולי תקבלו כרטיס טיסה במתנה או הזמנה לבקר חברים טובים …

מזל בתולה היום 19.04.24

אתם יכולים להתמקד על תוכנית להרוויח יותר כסף. הורוסקופ יומי מעיד על לימודים, קורס און …

מזל גדי היום 19.04.24

אפשרי לתכנן נסיעה למקום מדהים שעד עכשיו רק חלמתם עליו אבל לא יכולתם לנסוע מכל …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוֹכֶן | תַפרִיט | תפריט גישה