הורוסוקפ – לדעת מה צופן לך העתיד

תכונות הנולדים ב-11 לחודש לפי הורוסקופ ונומרולוגיה

 


דרגו את העמוד Note: There is a rating embedded within this post, please visit this post to rate it.








 

תכונות אישיות כלליות

לפי הנומרולוגיה הנולדים בתאריך ה11 לחודש הם “הנבחרים” של החברה. הם בולטים בכמה מאפיינים ייחודיים:יש להם יעוד, הם מוארים, נותנים השראה, הם אינטואיטיביים, יש להם דמיון רחב והם מסורים לעבודה ולמשפחה. הם יצירתיים, אוהבים ללמוד, יש להם דמיון יוצא דופן שלא תמיד פועל לטובתם.  




תכונות חיוביות
הנולדים ביום 11 לחודש הם אידיאליסטים, לעיתים קרובות עם גורל מיוחד מודרכים על ידיי תגלית כלשהי.ומסומנים לעיתים קרובות עם כישרון כלשהו ממש מוקדם בילדות. נומרולוגיה טוענת שיש להם כוח מוסרי, הם חכמים ודיפלומטים, ולפעמים בעלי תפיסה כל כך חדה שזה יכול להוביל לגילויים נפשיים.

תכונות שליליות
חוסר ריאליזם, התרגשות יתר, אקסצנטריות, שחצנות, אינדיבידואליזם.

בריאות
על פי נומרולוגיה, הנולדים ב-11 לחודש חשופים למחלות שונות במיוחד למחלות נפש מפני שהם אנשים רגישים ואידיאליסטים אשא יכולים לסבול נורא אם הם לא משיגים את מה שקבעו לעצמם כמטרה חשובה.

אהבה
האנשים  שנולדו ב-11 לחודש הם רומנטיים, רגישים מאוד. יש להם רגשות אצילים והם נוטים לעשות אידיאליזציה לבן האדם שאותו הם אוהבים.הם זקוקים לשותף לחיים שאיתו יוכלו לתקשר מבחינה רוחנית אבל שיהיה קצת יותר מעשי ממנו. כדי למצוא את הבן/בת זוג המתאים ביותר אפשר לבדוק מה אסטרולוגיה אומרת מבחינת התאמת מזלות.

כסף
הנולדים ב-11 לחודש לא רודפים אחרי מעמד חברתי או רמת חיים גבוה. חשוב להם יותר להשיג
את האידיאליים שלהם, אפילו שהם לא תמיד מציאותיים.

 

יום הלידה לפי הורוסקופ, נומרולוגיה ואסטרולוגיה

         
         
         
         
         
         
       
 

 
Exit mobile version