הורוסוקפ – לדעת מה צופן לך העתיד

תכונות הנולדים ב-18 לחודש לפי הורוסקופ ונומרולוגיה

 


דרגו את העמוד Note: There is a rating embedded within this post, please visit this post to rate it.








 

תכונות אישיות כלליות

מאד מוכשרים, הנולדים ב-18 לחודש מצליחים להשיג את כול מה שהם קובעים לעצמם כמטרה חשובה בחייהם. יש להם חוש עסקים יוצא דופן והם מסוגלים להוביל לשגשוג חברות גדולות. הכי הרבה הם יכולים להצליח בתחום המסחר והשרות. הם יכולים להיות פסיכולוגים מוכשרים ולזהות מיד את עם מי יש להם עסק.




תכונות חיוביות
על פי נומרולוגיה, האנשים שנולדו ב-18 לחודש הם החלטיים, אמיצים, בעלי אפי חזק. הם עצמאיים, נלהבים, משיגים את מטרותיהם. הם אידיאליסטים אך לא עד כדי כך שיאבדו את קשר למציות. י להם כשרון אומנותי. הם דיפלומטיים, יכולים להצליח בגדול בפוליטיקה.

תכונות שליליות
נומרולוגיה טוענת שמי שנולדו בתאריך 18 לחודש יכולים להיות עקשנים, שתלטנים, לא גמישים, תקועים בדעות שלהם. קשה להם להבין את אחרים ולסלוח. אם הם נפגעים, הם יכולים לחפש נקמה. כול זה יכול לחזור נגדם ולמשוך אותם אחורה למרות המאמצים.

בריאות
הנולדים ב-18 לחודש יודעים היטב לדאוג לעצמם. הם הולכים בעופן סדיר לרופא המשפחה ועושים בדיקות שגרתיות בזמן. הם לא רגישים ויש סיכון קטן שיסבלו ממחלות וירליות כמו שפעת.

אהבה
הם יכולים להגיע לסנטימנטים סוערים והם לא מתביישים לשקף את זה. הם אוהבים להרשים את הבן/בת זוגם בג’סטות יוצא דופן, כמו אף אחד אחר. למרות שהם לא הכי נאמנים בעולם, הם מכבדים את הבן/בת זוג ודואגים למשפחתם.

כסף
כסף זה אולי הנושא החשוב ביותר בחיים של הנולדים ב-18 לחודש, לפי נומרולוגיה. כול החיים הם רודפים אחרי הזדמנויות להרוויח יותר.

 

יום הלידה לפי הורוסקופ, נומרולוגיה ואסטרולוגיה

         
         
         
         
         
         
       
 

 
Exit mobile version