הורוסוקפ – לדעת מה צופן לך העתיד

תכונות הנולדים ב-25 לחודש לפי הורוסקופ ונומרולוגיה

 


דרגו את העמוד Note: There is a rating embedded within this post, please visit this post to rate it.








 

תכונות אישיות כלליות

לפי נומרולוגיה, מי שנולדו ביום ה-25 בולטים ביכולות המנטאליות שלהם והרצון והאהבה ללמידה וחינוך.הם בטבעם לא מתמודדים טוב עם מגבלות ונהלים ומעדיפים לעבוד באופן עצמאי, בשקט ובקצב שלהם.




תכונות חיוביות
הנולדים ב-25 לחודש  אוהבים ללמוד, לחקור, הם סקרנים. מומלץ שההורים יעודדו אותם לכיוון המדעים עוד כשהם קטנים. יש להם אינטואיציה מצוינת שהם צריכים ללמוד להקשיב לה.

תכונות שליליות
נומרולוגיה טוענת שהאנשים אשר נולדו ב-25 לחודש הם קרים, ומתנשאים, יש להם גישה של עליונות. הם יכולים להיות ביקורתיים מידי, בעלי נטייה להתבודדות ומלנכוליה.

בריאות
הנולדים ביום ה-25 לחודש יכולים לסבול בקלות מדיכאון אם משהו לא הולך בחייהם איך שהם רוצים או אם מישהו קרוב מאכזב אותם. בדרך כלל הם מצליחים להתגבר לבד על כול חולשה, בזכות רצונם החזק.

אהבה
על פי נומרולוגיה, מי שנולדו ב-25 לחודש הם רגישים מאוד אך גם מאוד משתדלים לא להראות את זה. הם מעדיפים לא לדבר על סנטימנטים וכמעט לא מתחברים לאנשים או לא מצליחים לשמור על קשרים. הם מאוד מושכים אך מאוד קשה להבין אותם.

כסף
הנולדים בתאריך 25 לחודש מאד שאפתניים להצליח באופן עצמאי. בדרך כלל הם בוחרים מקצועות חופשיים ולא זקוקים לשותפים כדי להסתדר. אסטרולוגיה יכולה גם ללמד אותם איזה תחום יכול להתאים.

 

יום הלידה לפי הורוסקופ, נומרולוגיה ואסטרולוגיה

         
         
         
         
         
         
       
 

 
Exit mobile version