הורוסוקפ – לדעת מה צופן לך העתיד

תכונות הנולדים ב-30 לחודש לפי הורוסקופ ונומרולוגיה

 


דרגו את העמוד Note: There is a rating embedded within this post, please visit this post to rate it.








 

תכונות אישיות כלליות

לפי הנומרולוגיה, למי שנולדו ב-30 לחודש יש נשמה של אומן. הם מחפשים הרמוניה, והשראה. הם כישרוניים והם לא יטפחו את זה גם אם לא בתור מקצוע אז בתור תחביב. הבעיה שלהם היא שהם נוטים לבזבז את זמנם על דברים בגלל קטנוניותם במקום להתרכז במה שבאמת חשוב.




תכונות חיוביות
האנשים שנולדו ב-30 לחודש הם חמודים, מתחברים מהר,מתלהבים. הם בעלי כושר ביטוי וכושר שכנוע רב. יש להם כישרון אומנותי והם בדרך כלל מצליחים לתרום את זה לסביבתם.

תכונות שליליות
נומרולוגיה טוענת שהאנשים שנולדו ב-30 לחודש לא מסודרים, לא עקביים. הם יכולים להיות גם שטחיים. המצב רוח שלהם לא יציב והם עקשנים.

בריאות
מצב הבריאות של מי שנולדו ב-30 לחודש יכול להיות מושפע מהמצב רוח בדרך כלל לא יציב. לכן, הם יכולים לסבול מדיכאון וחולשות שמונעים מהם לנצל את הפוטנציאל העצום שלהם.

אהבה
הם מקסימים, מפתים, עדינים, ומפגיני חיבה. אך הם נוטים לשלוט בבן הזוג שלהם, משהו שיכול להיות שבן הזוג לא יסבול מצידו..וזה יכול ליצור בעיות. נומרולוגיה צופה שיש להם מזל בתחום האהבה אך המזל שלהם יכול גם להשתנות.

כסף
הנולדים ב-30 לחודש מעוניינים יותר באומנויות וחברים מאשר בלעשות כסף. עבורם, זה רק אמצעי קיום שאולי יכול לאפשר להם להשיג חלומות.

 

יום הלידה לפי הורוסקופ, נומרולוגיה ואסטרולוגיה

         
         
         
         
         
         
       
 

 
Exit mobile version