web analytics
ראשי / הורוסקופ סיני 2022 – שנת הנמר

הורוסקופ סיני 2022 – שנת הנמר

הורוסקופ סיני 2022 - שנת הנמרהורוסקופ סיני 2022 צופן שנה של שנויים מסיביים, רעיונות חדשים נועזים, שיובילו לחילוקי דעות סוערים. אסטרולוגיה סינית של שנת הנמר מסבירה שהכעס יכול להשתלט בקלות, כך שיכולה להיות שנה קשה מבחינה דיפלומטית. עם זאת, כל עוד הנמר הוא סמל של כוח ואומץ, הורוסקופ סיני מצפה לשנה של הגשמת חלומות נועזים שעד עכשיו היו נראים בלתי אפשריים להשיג.
לפי אסטרולוגיה סינית העתיקה, ב-01.02.2022 מתחילה שנה סינית הנמר, שתסתיים ב-21 לינואר 2023, כשתתחיל שנת הארנב. עם תחילת שנת הנמר, עלולים להתרחש שינויים גדולים, עם השפעות חיוביות ושליליות כאחד. הנמר הוא הסמל השלישי בגלגל המזלות הסיני, חיה אמיצה שיורדת מהרים באביב. אביב מסמל פרויקטים חדשים, התרעננות, מטרות חדשות. רק שצריך לקחת אחראיות על כל המעשים וגם סיכונים. על פי הורוסקופ סיני, בשנת הנמר, מי שמעיז לקחת סיכונים יכול להרוויח המון בקריירה והחיים האישיים.

עלולה להיות שנה בולטת באי הבנות, אסונות טבע, סכסוכים ואפילו מלחמות. אבל, באותה מידה, יש סיכוי למעשים נועזים שישנו לטובה את פני העולם. שום דבר לא ייעשה בקני מידה קטן. בין אם זה טוב או רע, צפויים המון אירועים קיצוניים. הרבה אנשים יתעשרו אבל גם המון יאבדו את נכסיהם.
כמו הנמר, המון ילידים יתפתו להעיז כל מיני שינויים מבלי לחשוב הרבה מידי וקיים סיכון לטעויות גדולות, בעבודה או חיים האישיים, בחירות לא נכונות, שינויים לא ראויים. יחסי חברות, מערכות יחסים מזדמנות, עסקים שזקוקים לאמון הדדי ושיתוף פעולה הם נראים די שבריריים בשנת הנמר ויכולים להתפרק בקלות.

אהבה ומשפחה

מכל המזלות סינים, הנמר הכי אמיץ, חזק, אך גם בלתי צפוי. על פי הורוסקופ סיני, מאד סביר שבני מזל נמר ייהנו נשנה מצוינת מכל הבחינות. אם הילידים יתאמצו לצאת מאזור נוחות, הם יוכלו ליהנות מהזדמנויות יוצאות דופן להכיר אנשים חדשים, לחזק יחסים, לשפר זוגיות. בני מזל קוף ונחש צריכים ליזהר ממכשולים רומנטיים בעקבות קינא, בגידה. מומלץ שהם יתרכזו על מטרות אישיות בקריירה, לימודים, שם ישיגו הרבה יותר סיפוק. שאר המזלות יכולים לצפות לשנה די טובה ומספקת מבחינה רומנטית.

קריירה וכסף

אסטרולוגיה סינית מצפה לשנה מצוינת במיוחד עבור בני מזל נמר, ארנב וקוף. הם יכולים להשיג מטרות שנקבעו לפני המון זמן אך מכל מיני סיבות לא יכלו להשיג עד עכשיו. במיוחד בני מזל קוף ייהנו ממזל אך עדיין מומלץ לא לנסות לנצל את זה באופן מוגזם. בני מזל נמר צריכים ליזהר מחברים מזויפים שרק ינסו לנצל אותם. בני מזל נבר עלולים להיות נדיבים במיוחד כלפי אנשים אהובים. קיים סיכון שהם יוציאו הרבה כסף על מתנות ויעברו את הגבולות של התקציב המתוכנן.
המלצות כדי למשוך מזל לכסף: אם אתם רוצים שיהיה לכם מזל, אל תפספסו שום סימן שהגורל מוסר לכם. אם אתם מוצאים מטבע אפילו קטן של 10 אגורות, קחו ותשמרו אותו בצד. אחר, זה סימן שאתם מסרבים למזל. תנסו לעזור לאנשים שזקוקים לכסף. כשאתם יוצאים למסעדה, אל תהססו לתת טיפ. על פי אסטרולוגיה סינית, יש סיכוי שתקבלו בחזרה הרבה יותר. כדי למשוך שגשוג בחייכם, תתחילו להתנהג כאילו הכל הולך לכם מצוין. זה לא אומר לבזבז בלי גבול אלא רק לא לדאוג יותר מידי לתחום הפיננסי.

בריאות

בשנת הנמר, הורוסקופ סיני מצפה להמון כוח ואנרגיה חיובית לרוב המזלות. מצד שני, קיימת המלצה לשינויים קיצוניים בהרגלים המזיקים כמו עישון או חוסר פעילות גופנית. עודף משקל של כמה קילוגרמים צריכים להיות סימן אזהרה שמאד כדאי לקחת בחשבון. גם תחושה של עייפות, חוסר מרץ או מצב רוח. כל אחד צריך להבין את הסימנים שהגוף משדר ולהתייחס לזה ברצינות רבה. אחר, יהיה מאד קשה להתמודד עם השלכות לא נעימות. במיוחד בני מזל נמר צריכים לדאוג יותר לבריאותם, לאכול בריא ולנוח יותר.

בצבעי מזל של ההורוסקופ הסיני 2022

צהוב, אדום, ירוק, כחול וזהב

טיפים עבור שנת הנמר הסינית

בסין, המנהגים והמסורות בשנה החדשה מגוונים מאד, לפי האזור. האנשים, לא משנה לאיזה מזל מכל גלגל מזלות סיני הם שייכים, קונים מתנות, קישוטים, ביגוד, מזון. המנהג הכי חשוב שכל משפחה מכבדת הוא לעשות ניקיון כללי בבית, בתקווה לשנה יותר טובה, כאשר כל מכשול יוסר. אחרי הניקיון, האנשים תולים על קירות פוסטרים אדומים עם פסוקים פואטיים ותמונות המייצגות את השנה החדשה. ארוחת ערב המשפחתית שבערב ראש השנה צריכה לכלול בשר אווז, חזיר ועוף.

אסטרולוגיה סינית טוענת שכסף מושך כסף. מי שחושב שאין לו מזל מבחינה כספי יכול לנסות למושך את המזל בעזרת אמונות טפלות. מומלץ להסתיר כסף מתחת למפת השולחן כי זה יביא שגשוג. מצד שני, לא כדאי להשאיר את התיק או ארנק על הרצפה כי זה מביא סיכון להפסדים כספיים. אחת האמונות הטפלות הפחות מוכרות שקשורות למזל הכספי מתייחסת לארנק שבו שומרים את הכסף. הסינים מאמינים שהארנק בצבע אדום מביא מזל וכשקונים אותו מאד כדאי לשים בפנים תכשיט סמלי מזהב, שמושך שגשוג ומזל.


דרגו את העמוד 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 StarsLoading...

תוֹכֶן | תַפרִיט | תפריט גישה