web analytics
ראשי / עם איזה מזל הכי כדאי להתחתן

עם איזה מזל הכי כדאי להתחתן

love_compatibilityהאם אתם מאמינים במוסר הנשואים, האם אתם חולמים על משפחה ברוכת ילדים ולאהוב את הבן או בת זוג לנצח? יכול להיות שעל פי התאמת מזלות, קיים מזל מסוים, המתאים באופן קרוב למושלם.

המשמעות של הנשואים כרוך במשהו יותר עמוק מאהבה או תשוקה. המשמעות של נשואים היא חיים משותפים, היכולת להקים משפחה אמיתית. ובשביל זה צריך בן זוג מתאים כמה שיותר מבחינת פיזית ונפשית. אך כול זה אפשר לגלות רק ומשך הזמן.

אסטרולוגיה חושבת על התאמת מזלות שיכולה להיות כלי עזר שימושי. כאן באתר אפשר לקרוא חוץ מהורוסקופ היומי גם מי המזל המתאים ביותר מבחינת אסטרולוגיה, עם מי הכי כדאי להתחתן.

 


דרגו את העמוד 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 StarsLoading...








 


מזל טלה
לפי סימני אסטרולוגיה, הזוג טלה – תאומים הכי קרוב למושלם. שניהם נמרצים, מעוניינים לדעת ולחדש. רק מישהו עם אישיות כמו תאומים יכול לרסן את הנטייה לשלוט של טלה. שניהם יעשו מאמצים כדי שלמור על הקשר. הנשואים יהיו בטוח מאושרים.

מזל שור
עבור שור הבן זוג הכי מתאים הוא סרטן. שניהם זקוקים ליציבות ותחושה של קביעות. שניהם מלאי תשוקה. מזל שור זהיר, סרטן רגיש. שור בין הבודדים מגלגל המזלות אשר יכול להבין את הצורך לשינויים של סרטן.

מזל תאומים
אם נולדתם במזל תאומים, תנסו להתחתן עם מישהו שנולד במזל אריה, טלה או מאזניים. טלה יכול להיות מושלם, המתאים ביותר, אריה אוהב מכל הלב ובני מזל תאומים יכול להיות רק מאושר ליד מישהו חזק כמו אריה.

מזל סרטן
סרטן יכול להצליח בחיי נשואים עם מישהו שנולד במזל שור, דגים, עקרב. ליד בני מזל דגים, סרטן יכול לראות את החלומות מתגשמים. הם פשוט משלימים אחד את השני. בחיי הזוגיות, דגים מביאים אהבה, סרטן מביא ביטחון. יכול להיות נשואים מושלמים.

מזל אריה
אריה יכול להיות מאושר עם קשת או טלה. זה ידוע שהנשואים הכי יפים הם כאשר בני הזוג הם משהו יחד, לא בנפרד. אריה – קשת יכול להיות זוג כזה, שנהם אוהבים אותם דברים, שניהם חברותיים, אוהבים לבלות. עבורם, הנשואים יהיו יציבים ובילוים אמיתיים לאורך זמן.

מזל בתולה
אסטרולוגיה ממליצים לבתולה להתחתן עם בני מזל גדי או שור. מי שנולד במזל בתולה יעריך את גדי הממושמע וחרוץ, ביחד יצליחו לבנות חיים משגשגים. כול אחד מהם עוברים בקלות על חילופי דעות, כאילו לא היו.

מזל מאזניים
עבור מאזניים מומלץ לחפש בני מזל תאומים או אריה. עם אריה יכול להיות שילוב קרוב למושלם. הרוח החיובית של אריה כובש את מעל מזל מאזניים שהוא לא כל כך בטוח בעצמו. וכל אחד מספק לשני בדיוק מה שהוא זקוק.

מזל עקרב
לפי תחזית אסטרולוגית, העקרב יכול להיות עד 120 ביחד עם בני מזל דגים, עקרב או גדי. אך הזוגיות עקרב – דגים יכולה להיות ממש מנצחת. כל אחד מביא מה שהשני זקוק ביותר, התכונות שלהם משתלבים מעולה.

מזל קשת
מי שנולד במזל קשת יכול להתאהב באישיותיות שונות אך נשואים מאושרים יכולים להיות רק עם מישהו אשר נולד במזל דלי, טלה, אריה. קשת דלי יכול להיות שילוב מוצלח כי שנהם אינטלקטואלים, לא צפויים, שמחים ופעילים. יש להם דמיון ופנטאסיות, מה שיכול לשמור על נשואים לא משעממים.

מזל גדי
גדי יכול להיות מאושר ליד בתולה או עקרב. עם בתולה, גדי יכול להשיג בקלות את המטרות בחיים. שנהם קרייריסטים ואוהבים יציבות כספית. אין ביניהם חילופי דעות עקרוניות ואם יש, עוברים מהר עליהם.

מזל דלי
על פי אסטרולוגיה יכול להשיג נשואים מושלמים  עם טלה או תאומים. דלי – טלה יכול להיות זוג מעניין, סוער, מלא תשוקה ורגשות בונות. דלי יוביל את הקשר, אך עם סבלנות ודיפלומאטיות, הסיפור אהבה מהתחלה יכול להפוך לנשואים מיוחדים.

מזל דגים
הכי כדאי למי שנולד במזל דגים ללכת לחופה עם בני מזל שור או סרטן. הזוג דגים – סרטן יהיה תמיד סימפאטי, כל הוויכוחים יסתיימו במיטה. שור יעזור לבני מזל דגים כדי להשיג את המטרות, ביחד יבנו חיים טובים, לא בהיכרך מלאי תשוקה.





מידע נוסף בתחום אסטרולוגיה, הורוסקופ וגלגל המזלות שיכול לעניין אותך

הורוסקופ סיני 2015 – שנת הכבשה
2015 Chinese Horoscope Year of Sheepלפי הורוסקופ סיני 2015, צפויה לנו שנה מבטיחה, במיוחד שזו שנת הכבשה או עיזה מעץ, סמל סיני מוכר של שלום, הרמוניה ושלווה. למרות שבאזורים שונים בעולם כולל מזרח התיכון שומעים איומים ורעשים של מלחמה, כנראה

 

מזלות לפי הקבלה
kabalachהאם יש קשר בין קבלה לגלגל המזלות? התקופות של מזלות על פי הקבלה מתאימות לחודשים מלוח השנה העברי ודומות לתקופות של המזלות. מי שרוצה לדעת יותר על אסטרולוגיה ועל הורוסקופ יכול לגלות איך משפיע מזלו על האופי והתנהגות שלו, לפי פענוח מזלות של הקבלה

 

עם איזה מזל הכי כדאי להתחתן
love_compatibilityאסטרולוגיה מייחסת חשיבות להתאמת מזלות שיכולה להיות כלי עזר שימושי לאהבה וזוגיות טובה. האם אתם מאמינים במוסר הנשואים? אם אתם חולמים על משפחה ברוכת ילדים ולאהוב את הבן או בת זוג לנצח? על פי התאמת מזלות, קיים מזל מסוים, המתאים באופן קרוב למושלם.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוֹכֶן | תַפרִיט | תפריט גישה