web analytics
ראשי / פירוש חלומות / פירוש חלומות לפי הקבלה

פירוש חלומות לפי הקבלה

פירוש חלומות לפי הקבלהכול האנשים חולמים והרוב מנסים למצוא הסבר לחלומות טובים, חלומות רעים, חלומות צלולים שהם חווים בזמן השינה. פירוש חלומות לפי הקבלה  יכול להיות אלטרנטיבה שימושית שמציע הסברים מקוריים לשאלות בנושא.
חסידי קבלה חושבים שכול מה שבסביבה וכול מה  שקורה לנו שייך לאשליה גדולה. לפי קבלה, “הנפש מתחיל לחלום כאשר אנחנו נולדים ומסיים לעשות את זה כשמתים, כשבעצם אנחנו חוזרים למציאות האמיתית. חלום על פי הקבלה זה בעצם צורה מסוימת של המציאות שאנחנו חווים.  
פירוש חלומות לפי הקבלה  מהווה חלק חשוב. כולם מסכימים לעובדה שאנחנו זקוקים לשינה כדי לתת לגוף ולמוח להירגע ולהתחדש אחרי תקופה של פעילות מאומצת. הקבלה מלמדת אותנו לחשוב עמוק, להימנע מהמגבלות הפיזיים של הגוף שלנו ולהתרכז על הנסיעה של הגוף האסטרלי שלנו במהלך השינה. על פי קבלה, הנשמה כמאט עוזבת את הגוף בזמן השינה, נשאר ביניהם רק קשר מינימאלי מספיק חזק כדי לשמור על פעילויות הפיזיים ויטאליים עד לחזרתה כשהאדם מתעורר.
בזמן השינה, הנשמה שוברת את המגבלות של הזמן ושטח, היא יכולה לנוע קדימה ואחורה במשך תקופות קצרות או ארוכות יותר. זה מאפשר להסביר את הבזקים לאחור ואת התחושות שמשהו הולך לקרות שמופיעים בצורת חלומות בזמן השינה.

מצד שני, חלק מהחלומות הם תגובה של תת מודע לבעיות שוטפות שלא נפתרו או השפיעו חזק עלינו. חלומות לפי קבלה יכולים להזהיר על בעיות שיכולות להופיע בחיינו, על בעיות קיימות שנשארו ללא פתרון. לכן כול כך חשוב פירוש חלומות על פי קבלה ולהבדיל בין החלומות נבואיים, חלומות רטרוספקטיביים וחלומות הזהרה. 

הקבלה על חלומות ועל הנסתר בחיים שלנו

החכמים חושבים שניתן למצוא פתרון חלומות לפי הקבלה, שיכול לחשוף אמת ושקר שמסתתרים בחיים שלנו. חלק מהחלומות הם רק אשליה וזה תלוי רק בנו להבדיל בין אשליה ומציאות. תורת הקבלה אומרת החלומות שבין חצות לשעה 5 בבוקר מכילים מינון גדול יותר של אמת מאשר בשאר הלילה.

בלי לפרט לפי מילון פירוש חלומות לפי הקבלה, הסיוטים מופיעים כאשר במשך ימים שלמים לא עשינו כלום למען הגשמת טיהור רוחנית, הנשמה לא יכולה לקבל כלום מהאנרגיה אוניברסאלי ו”חוזרת” לגוף “ריק”. זה הסיבה כאשר מתעוררים עייפם, למרות שישנו מספיק שעות. מי שחלם אותו חלום במשך שבע ימים חייב לבדוק את הסיבות האמיתיות ולאזן את הטעויות בעזרת מעשים טובים. קבלה ממליצה לא לספר לאף אחד את הסיוטים חוץ מהחבר הכי טוב, כדי למנוע מהם להפוך למציאות.

פירוש חלומות לפי הקבלה והעתיד

מצד שני, מומלץ לספר את החלומות טובים לכמה שיותר אנשים ולתת להם אפשרות למצוא פתרון חלומות לפי הקבלה או לא. בכול זאת, כאשר מדברים של חלום קשור לעתיד שכולל מסר חיובי, לא צריך לדבר על מה שאמור לקרות אלא לחשוב על מה כדאי לעשות כדי שהחלום יהפוך למציאות.   
היום, אינטרנט יכול להיות מקור מידה מעניין. אפשר למצוא אתרים שמתמחים בתורת קבלה שמציעים פירוש חלומות לפי הקבלה חינם או פירוש חלומות לפי הקבלה בתשלום סמלי, מילון פירוש חלומות לפי הקבלה, פירוש שמות לפי הקבלה ועוד הרבה נושאים מעניינים שיכולים לעזור למצוא תשובות ולשפר את החיים.  


דרגו את העמוד 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 StarsLoading...
עמוד זה נצפה על ידי 4,060 גולשים

 

מידע נוסף על פירוש חלומות

פירוש חלומות לפי הקבלה
מפרש חלומות ופשר החלומות
חלום צלול והיתרונות שלו
הקשר בין לוכד חלומות, שינה טובה ופירוש חלומות
פירוש חלומות רעים והעתיד שלנו
מה המשמעות של חלומות בצבעים?

מילון חלומות - לחץ כאן

כדאי לקרוא

מזל אריה היום 29.03.24

נראה שהיום אתם המומחים בנושאים פיננסים. הורוסקופ יומי מעיד על ניתוח פיננסי והערכת הזדמנויות לשקעה …

מזל בתולה היום 29.03.24

היום צפוי לכם מצב רוח לא ממש טוב, בגלל בעיות שהצטברו במשך הזמן. תנסו להתאמץ …

מזל גדי היום 29.03.24

כל האמונות שלכם יכולות להוביל אתכם לשיחה עם אדם שאתם רוצים להכיר יותר טוב. אבל, …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוֹכֶן | תַפרִיט | תפריט גישה