web analytics
ראשי / קריאה בכף יד, הגורל והעתיד

קריאה בכף יד, הגורל והעתיד


דרגו את העמוד 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 StarsLoading...

 

Palm Readingקריאה בכף יד היא טכניקה מאד ישנה ונפוצה שמשתמשים כדי לגלות את העתיד והיא נקראת גם כירולוגיה. המומחים טוענים שכפות הידיים שלנו הן מפות מפורטות שמגלות הרבה פרטים על גורלנו. הרבה שואלים את עצמם מה היד המומלצת ביותר לקראית העתיד. למרות שהרוב ממליצים על היד השמאלית, לא קיים כלל בנושא. כדי לגלות את העתיד מומלץ להשתמש ביד הפעילה ביותר.

בדרך כלל, בכף יד יש הרבה כווים אשר מחולקים לפי גודל וחשיבות שלהם: ראשיים, מישנים וקטינים. אף כף יד לא דומה לאחר וכף יד השמאלית שונה מכף יד הימנית. מיסטיקנים מומחים בנושא של קריאה בכף יד חושבים שרוב הקווים נוצרים מדאגות. כנראה שאלה עם 3 קווים ראשים ומאט קווים אחרים נהנו מחיים טובים לאומת אנשים אחרים שבכפות הידיים שלהם מופיעים מאות קווים.

פגמים של קווים 
מומחים בתחום קריאה בכף יד טוענים שמשמעותו של נקודה וכתם קטן הוא מכשול בחיים. כמה נקודות ברציפות מתארות בעיה חוזרות שלא טופלה כהלכה.

ריבועים הם סמלים חיוביים, שמשמעותם הגנה. להיטים קרובות הם מופיעים קרוב להפסקת קו וזה אומר שהבן אדם מוגן ויעבור בשלום על כול המכשולים הצפויים בחייו.

גרילה מסמלת תמיד משהו רע. זה אומר שהבן אדם לא יתמודד כראוי על מצב מסובך שאמור להופיע בחייו. הוא יבזבז זמן ואנרגיות כדי לפטור בעיה לא פשוטה.

איים הם עגולים או אליפסות שמופיעים בתוך קו. הם סמלים של מאמצים מבוזבזים, חוסר בטחון עצמי, תסכולים וקשיים נפשיים.

צלב על קו מסוים הוא סמל של שינוי. לפעמים, על קווים הראשים יכולים להופיע  משולשים. הם סמל של צלילות, מראים שהבן אדם מאד מחושב ושאי אפשר לעבוד עליו.

קווים חשובים בקריאה בכף יד
קו הלב
מי שמתעניין בתחום קריאה בכף יד בטח יודע שקו זה שוכן ממש מתחת לאצבעות. אם הקו קצר, הבן אדם הוא לא טיפוס רומנטי. קו לא מעוגל וארוך מצביע על טיפוס רומנטי, שמוכן לעשות את הכול כדי להצליח בחיים הסנטימנטאליים. קו לב ישר אומר על אדם שהוא די פאסיב, האהבה לא חשובה עבורו. קו לב תלול ומעוקל שמסתיים באמצע האצבע המורה משקף תשוקה מינית בלבד.

קו הראש
מתחיל בקצה של כך היד וחוצה אותה לפעמים עד הקצה השני. זה מצביע על המצב אינטלקטואלי ונפשי של הבן אדם. אם הקו קצר, האדם יותר מעוניין להתעסק בפעילות גופנית מאשר אינטלקטואלי. קו הראש מעוגל מצביע על בן אדם ספונטאני ויצירתי וקו ישר על בן אדם מציאותי, בעל חוש פראקטי יוצא דופן. קו ארוך ומוגדר היטב מצביע על בן אדם מחושב שיודע טוב מאד להשיג את המטרות בחיים.

קו החיים
מתחיל מקצה של כף היד מעל האגודל וממשיך לכיוון פרק היד, בצורה קשת. רוב האנשים חושבים שזה הקו שמצביע על תוחלת חיים אך המומחים בתחום קריאה בכף יד טוענים שהקו מתאר את האיכות החיים, מצב הבריאות, בעיות צפויות ואיך כדאי להתמודד איתם. אם הקו קרוב לאצבע הגדול, זה אומר שהבן אדם די חלש, חסר מרץ. אם הקב מופיע כקשת מוגדר היטב מסביב לאצבע הגדול, זה סמל של ויטאליות. קו קצר ודק מצביע על בן אדם בעל אופי חלש, מושפע בקלות. קו בצורה חצי עגול מסמל אופי חזק ונלהב. אם הוא מתקרב למרכז היד צריך ליזהר כאשר מדובר על חברים. עגולים בתוך הקו הם סמל של מחלות ואם הקו נקטע, צפויים שינויים פתאומיים בחיים. 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוֹכֶן | תַפרִיט | תפריט גישה