web analytics
ראשי / אבן מזל דלי

אבן מזל דלי

 


דרגו את העמוד 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 StarsLoading...

 

Lucky Stone Aquariusלפי מיסטיקה, גארנט היא אבן שמתאימה ביותר לילידי מזל דלי. זו אבן מזל של חודש ינואר, ולכן יכולה לשמש כמתנה מוצלחת עבור הנולדים בחודש זה. זו אבן של אמון ואמונה, של יציבות, אהבה, סדר. אפשר להשתמש בגבישים טהורים של גארנט כאבני חן, הם יפים מאד ויכולים להיות במגוון צבעים. מומלץ למי שמאמין באסטרולוגיה ומיסטיקה ונולד במזל דלי להשתמש בגארנט כקמע מזל.

אבן זו נחשבת שמביאה להם כוח, הגנה, ריפוי מהיר, חום ואהבה, הצלחה בעסקים, כבוד. מגנת על נשים, אימהות, משפחה. מעוררת יוזמה, כבוד עצמי, דמיון, יצירתית. כדאי להשתמש בגארנט ואפילו בתכשיט שכולל אבן חן מיוצר מגארנט בתקופות מורכבות שבחיים, כמו תקופה של החלפת מקום עבודה, תקופה של משא ומתן קשור לקידום או עלית משכורת.

מיסטיקה ממליצה לילידי מזל דלי להשתמש כקמע מזל גם באובסידיאן – סוג של סלע געשי או זכוכית געשית. בדרך כלל בצבע שחור אך יכול להיות גם בצבעים אחרים או בצורות שונות עם פסים או “כתמי שלג”, מה שהופך את הזכוכיות לסוג של אבני חושן מאד יפים. האצטקים האמינו שזו אבן קדושה. היא סופגת אנרגיה שלילית והופכת אותה לאנרגיה חיובית, יש לה תפקיד מגן על משפחה וערכים, מורידה לחצים ומרגיעה. 

 




אבני מזל

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוֹכֶן | תַפרִיט | תפריט גישה