web analytics
ראשי / איך הכוכבים משפיעים על הגורל?

איך הכוכבים משפיעים על הגורל?


דרגו את העמוד 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 StarsLoading...







 

 

starsכאשר נולדים, לכול כוכב מהיקום, לשמש ולירח יש מיקום מסוים. לכן, האסטרולוגים חושבים שעל כול מזל שולט כוכב מסוים אשר משפיע על התכונות העיקריות של כל אחד.
שמש – שולט הל המזל אריה. למי שנולד במזל זה יש מראה חיצונית יפה, עם גוף שרירי פנים נעימים. הוא שאפתן ויש לו כישרונות ניהול. אל לפעמים הקריירה נמצאת במקום הראשון, מה שיכול לארוס את החיים המשפחתיים.

ירח – שולט על המזל סרטן. בעלי המזל הם אנשים רגישים עם מצב רוח משתנה לפי השלבי הירח. הם רומנטיים ולא אוהבים הרפתקאות. כאשר יש ירח מלא, יכולים לסבול מהפרעות שינה. הם אוהבים את המשפחה ובמשך החיים יעשו הכול שביכולתם כדי לבנות חיים מאושרים.

מאדים – שולט על המזל טלה. לפי תחזית אסטרולוגית, למי שנולד במזל זה יש אופי נמרץ. הם מאד חזקים ומסוגלים להתמודד בהצלחה עם הלחץ וקשיים. יש להם מראה חיצוני נעימה. אך מה שבולט הוא המבט, די מחוספס, כאילו הם מסוגלים להזיז אפילו את האבנים הכי כבדים.

כוכב חמה – שולט על המזלות בתולה ותאומים. לפי סימני אסטרולוגיה, בעלי המזלות אלה אינטואיטיביים ומיומני. הם מסתגלים בקלות לכל מצב. יש להם אופי חזק ושום דבר לא יכול להפתיע אותם.
כוכב נוגה – שולט על שור ומאזנים. מי שנולד במזל שור או מאזניים אוהב להיות עצמאי ולא מבקשים עזרה, מעדיפים להסתדר לבד. בדרך כלל הם יציבים אך אם מתעצבנים, הם יכולים להיות אלימים.

כוכב פלוטו – שולט על המזל עקרב. במיתולוגיה יוונית, פלוטו האל של ארץ המתים אך גם של העושר. בדרך כלל, עקרב מחושב ולא סומכים על אף אחד. שום דבר לא מפחיד אותם. בוחרים קריירה שיכולה לקדם אותם בחיים ולוקחים סיכונים.

כוכב לכת – שולט על המזל קשת. בעלי מזל קשת נאמנים. בשבילם, הכסף לא חשוב, הם אוהבים לחלום. אוהבים את הצדק ואת היופי.

כוכב שבתאי – שולט על המזל גדי. שבתאי הוא דמות הכי ותיקה במיתולוגיה הרומאית, הוא נחשב אבא של האלים. האסטרולוגים חושבים שבעלי מזל גדי הם אנשים סבלניים ומרוכזים במטרות חשובות. הם יודעים כמה הם שווים. בדרך כלל, הם מצליחים בחיים.

כוכב אורנוס – שולט על המזל דלי. בעלי מזל דלי אידיאליסטים ואוהבים חופש ועצמאות. הם חכמים, יודעים לקחת החלטות נכונות, אוהבים התפתחות.

כוכב נפטון – שולט על המזל דגים. מי שנולד במזל דגים אוהב את האנשות, מרחם על כל אחד שסובל. הם אנשים טובים ולפעמים יכולים לסבול מדיכאון.  




 


מידע נוסף בתחום אסטרולוגיה, הורוסקופ וגלגל המזלות שיכול לעניין אותך

מה אסטרולוגים אומרים על 2014
What astrologers sayהאסטרולוגים ופרפסיכולוגים הכי מפורסמים ברוסיה נפגשו בתאריך 24.03.2013 כדי לדון על תחזית אסטרולוגית לעתיד הקרוב ולטווח ארוך. התחזית המצמררת ביותר הייתה על תחילת מלחמה עולמית. האסטרולוג

 

מזלות לפי הקבלה
kabalachהאם יש קשר בין קבלה לגלגל המזלות? התקופות של מזלות על פי הקבלה מתאימות לחודשים מלוח השנה העברי ודומות לתקופות של המזלות. מי שרוצה לדעת יותר על אסטרולוגיה ועל הורוסקופ יכול לגלות איך משפיע מזלו על האופי והתנהגות שלו, לפי פענוח מזלות של הקבלה

 

עם איזה מזל הכי כדאי להתחתן
love_compatibilityאסטרולוגיה מייחסת חשיבות להתאמת מזלות שיכולה להיות כלי עזר שימושי לאהבה וזוגיות טובה. האם אתם מאמינים במוסר הנשואים? אם אתם חולמים על משפחה ברוכת ילדים ולאהוב את הבן או בת זוג לנצח? על פי התאמת מזלות, קיים מזל מסוים, המתאים באופן קרוב למושלם.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוֹכֶן | תַפרִיט | תפריט גישה